Keytrade volgt uw geld :-)
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Keytrade volgt uw geld :-)
Iedere keer ik geld overschrijf van mijn keytrade zichtrekening naar mijn rabobank spaarrekening krijg ik volgende te zien:
Net even de test gedaan naar Argenta en dan krijg ik dit niet te zien :-). verander ik de begunstigde naar spaarrekening rabobank en hopla, daar is het weer.
Voor zover ik weet, krijg ik dit enkel te zien als ik naar mijn spaarrekening van Rabobank overschrijf."Wist u dat de Keytrade High Fidelity rekening u 0,25% + 1.5% biedt voor uw lange termijn sparen (min. 12 maanden), zonder voorwaarden en in één klik?
Klik hier voor meer informatie of om een rekening te openen. "
Net even de test gedaan naar Argenta en dan krijg ik dit niet te zien :-). verander ik de begunstigde naar spaarrekening rabobank en hopla, daar is het weer.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Keytrade volgt uw geld :-)
Komt er bij mij gedurig op, niet enkel bij een overschrijving naar RABO
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
nog wat zitten testen, en komt er enkel op als ik wil bevestigen dat ik geld overmaak naar mijn raboaccount.
Ik doe vanaf mijn Keytrade zichtrekening regelmatig overschrijvingen naar mijn Rabo-spaarrekening en naar mijn Argenta-zichtrekening (voor mijn Mastercard uitgaven).
Voor zover ik kon nagaan, komt het er alleen op als rechtstreeks naar een andere spaarrekening overgeschreven wordt en niet naar zichtrekeningen.
Voor zover ik kon nagaan, komt het er alleen op als rechtstreeks naar een andere spaarrekening overgeschreven wordt en niet naar zichtrekeningen.
iemand die wat screenshots met ons wil delen?
Lang geleden is KBC ( toen nog KB ) eens op de vingers getikt bij het volgen van overschrijven : bv betalen van een verzekering bij een andere maandschappij.
streng verboden praktijken
men kan het eens uittesten met 0,01 euro over te schrijven
streng verboden praktijken
men kan het eens uittesten met 0,01 euro over te schrijven
Je kan aan het rekeningnummer toch niet zien of het een zichtrekening of spaarrekening is.Nefertari schreef: Voor zover ik kon nagaan, komt het er alleen op als rechtstreeks naar een andere spaarrekening overgeschreven wordt en niet naar zichtrekeningen.
Een ervaren bankier misschien wel : bv mogelijk eindigen de zichtrekening bij rabo op onevennummers, en de daaraan gekoppelde spaarreking op een even getal.
Sommige banken hebben voor hun spaarrekening een aparte nummers voor de eerste 3 cijfers, bv ageas 035, 037 enz voor spaarrekeninig ,001 voor zichtrekening
Sommige banken hebben voor hun spaarrekening een aparte nummers voor de eerste 3 cijfers, bv ageas 035, 037 enz voor spaarrekeninig ,001 voor zichtrekening
Ik til er niet zwaar aan hoor, kan me niet schelen eigenlijk. Viel gewoon op dat het iedere keer verscheen als ik naar rabo spaarrekening overschreef. Andere overschrijvingen, ook spaarrekening argenta, geven dit venster niet.
En zeggen dat Rabobank betere voorwaarden biedt dan Keytrade, dus een beetje een zinloze "banner".
Het gaat dus om die blauwe banner bij bevestigen overschrijving. Heb foto verkleint, maar nu is ie minder goed leesbaar
Uploaded with ImageShack.us
En zeggen dat Rabobank betere voorwaarden biedt dan Keytrade, dus een beetje een zinloze "banner".
Het gaat dus om die blauwe banner bij bevestigen overschrijving. Heb foto verkleint, maar nu is ie minder goed leesbaar
Uploaded with ImageShack.us
keytrade heeft gereageerd
https://www.spaargids.be/sparen/keytrad ... -geld.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.spaargids.be/sparen/keytrad ... -geld.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Die melding staat er al heel lang, zeker al een jaar.