Keytrade, wat een gedoe met die nieuwe digipass
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Keytrade, wat een gedoe met die nieuwe digipass
Beste
Een nagaan wat andere Keytrade gebruikers vinden van die nieuwe digipass ?
Ik vind het een ramp, kleine letters bijna niet te lezen en zeer zwak van lichtsterkte.
Voor een overschrijving, bedrag ingeven nog ok
Maar volledige rekeningnummer, allee waar zijn die met bezig.
Die wat dit ontworpen heeft was waarschijnlijk ook de eerste van de klas
???
Zijn er banken waar het eenvoudiger kan ?
Zo ja, graag jullie ervaring.
Groetjes
Een nagaan wat andere Keytrade gebruikers vinden van die nieuwe digipass ?
Ik vind het een ramp, kleine letters bijna niet te lezen en zeer zwak van lichtsterkte.
Voor een overschrijving, bedrag ingeven nog ok
Maar volledige rekeningnummer, allee waar zijn die met bezig.
Die wat dit ontworpen heeft was waarschijnlijk ook de eerste van de klas

Zijn er banken waar het eenvoudiger kan ?
Zo ja, graag jullie ervaring.
Groetjes
Re: Keytrade, wat een gedoe met die nieuwe digipass
Hier al ergens eens gelezen ... als je nog eens op ok drukt dan verschijnt de code dubbel zo groot ... de lichtsterkte is inderdaad niet super.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bedank Geebee voor de tip , al wat beter leesbaar.
hmmmmmmmmm en ook de beschermfolie op het schermpje verwijderen, het valt niet altijd op dat er wel degelijk eentje opzit.
Mijn madame begon gisteren te zagen dat ik die beschermfolie had weggegooid en ze vond hem niet meer terug ( ja wadde )
Mijn madame begon gisteren te zagen dat ik die beschermfolie had weggegooid en ze vond hem niet meer terug ( ja wadde )
Ja beschermfolie is er af, anders ziet u inderdaad nog minder :-)))
Ik gebruikte dat ding 2x om zeker te zijn dat het werkte. Niet geweldig maar het werkt. Ik ben wel zeer te spreken over de nieuwe aanmelding op de website via app. Dat werkt heel vlotjes. Dat is een sterke verbetering.
ja die softkey, maar iedereen heeft geen Smartfoon en daarvoor een gaan kopen vind ik gek
Heb geen noot aan zo een slimme telefoon , scherm gaat stuk in uw broekzak :-)))
Heb geen noot aan zo een slimme telefoon , scherm gaat stuk in uw broekzak :-)))
Wilt dit zeggen dat je bij elke overschrijving het rekeningnummer van de tegenpartij moet ingeven op de digipass?Nee tochnico131 schreef: Maar volledige rekeningnummer, allee waar zijn die met bezig.

Dat zou wel belachelijk zijn...Ben ik blij dat mijn keytrade ID nog goed is tot 2019.
Heb er geen problemen mee maar gebruik 'm nauwelijks, de softkey is zoveel handiger en er bestaat ook zoiets als een beschermhoes voor je smartphone.
het gras is altijd groener aan de overkant
Nieuwe systeem inderdaad ontworpen door de slimste van de klas.
Je moet het maar doen, van het makkelijkste inlogsysteem naar het stomme gedoe met die hardkey. Om van de bevestiging van een transactie nog te zwijgen, nog erger dan bij Argenta.
Het was me ontgaan dat de ID-key geldig bleef tot 2019. Waarom stuurden ze dan elke week een mail dat we DRINGEND moesten overschakelen omdat we anders niet meer aan onze rekeningen zouden kunnen? Schandalig.
De Softkey werkt bij de meeste banken ook directer (Beobank, Argenta, ING,...)
Ze mogen voor mijn part hun 5 cent per transactie houden, Keytrade was mij huisbank, tot ze met hun circus begonnen. Nu dus niet meer.
Je moet het maar doen, van het makkelijkste inlogsysteem naar het stomme gedoe met die hardkey. Om van de bevestiging van een transactie nog te zwijgen, nog erger dan bij Argenta.
Het was me ontgaan dat de ID-key geldig bleef tot 2019. Waarom stuurden ze dan elke week een mail dat we DRINGEND moesten overschakelen omdat we anders niet meer aan onze rekeningen zouden kunnen? Schandalig.
De Softkey werkt bij de meeste banken ook directer (Beobank, Argenta, ING,...)
Ze mogen voor mijn part hun 5 cent per transactie houden, Keytrade was mij huisbank, tot ze met hun circus begonnen. Nu dus niet meer.
Denfi schreef:Wilt dit zeggen dat je bij elke overschrijving het rekeningnummer van de tegenpartij moet ingeven op de digipass?Nee tochnico131 schreef: Maar volledige rekeningnummer, allee waar zijn die met bezig.![]()
Dat zou wel belachelijk zijn...Ben ik blij dat mijn keytrade ID nog goed is tot 2019.
Beste Denfi
Is inderdaad zo, bij een overschrijving moet u volgende zaken ingeven op die digipass
Pin code
Bedrag dat u overstort, zelf voor 50 €
en volledig tegen rekeningnummer ( maak u daar een fout in, kunt u herbeginnen )
Dus u moet nu werken voor u 5 cent :-))))
Gewoon belachelijk
En zoals u zegt, Keytrade was ook mijn huisbank, maar gaat dat niet blijven.
Tevens geen antwoord van Keytrade op de klacht van de werking van hun nieuwe digipass
Klantvriendelijkheid !!!!!! Hoop dat ze het lezen
Ai ai mijn vrees dat het de zelfde kant op gaat als bij de enorme slecht service van fortuneo blijkt realiteit te worden.Jammer dat keytrade door die Franse groep is overgenomen
Het lijkt alleen maar een achteruitgang te zijn.
Hoe belachelijk en zinloos is dat nu dat je ook het rekeningnummer moet ingeven...Was al bang dat je helemaal opnieuw kunt beginnen bij een fout. Welke onnozelaar heeft dat nu weer uitgevonden!
Is dat ook zo bij de softkey? Anders kun je de indruk krijgen dat ze mensen willen dwingen om app te gebruiken en pc banking te laten vallen
Gelukkig dat ik nog een tijdje de gewone ID kan gebruiken.

Hoe belachelijk en zinloos is dat nu dat je ook het rekeningnummer moet ingeven...Was al bang dat je helemaal opnieuw kunt beginnen bij een fout. Welke onnozelaar heeft dat nu weer uitgevonden!
Is dat ook zo bij de softkey? Anders kun je de indruk krijgen dat ze mensen willen dwingen om app te gebruiken en pc banking te laten vallen

Gelukkig dat ik nog een tijdje de gewone ID kan gebruiken.
Is voor iedereen anders wanneer de ID vervalt.Ik ben pas klant sinds 2014.A380 schreef: Het was me ontgaan dat de ID-key geldig bleef tot 2019. Waarom stuurden ze dan elke week een mail dat we DRINGEND moesten overschakelen omdat we anders niet meer aan onze rekeningen zouden kunnen? Schandalig.
KEYTRADE heeft het blijkbaar begrepen dat uw nieuwe digipass niet aan de mensen hun wensen voldoet
Juist een mail ontvangen om via de website in te geven wat u goed of slecht vind aan hun "authenticatiemethode"
Zouden ze spaargids al gelezen hebben wat voor een ramp hun nieuwe digipass is :-)))
Juist een mail ontvangen om via de website in te geven wat u goed of slecht vind aan hun "authenticatiemethode"
Zouden ze spaargids al gelezen hebben wat voor een ramp hun nieuwe digipass is :-)))
Hopelijk lezen ze mee. Uit luiheid had ik hier nog niet geklaagd op Spaargids. Maar nu dat er een apart topic is, profiteer ik mee
Het slechtste systeem dat ik ooit gebruikt heb. De RSA key was zo makkelijk. Nu ben ik zelfs blij met de card readers van andere banken want dit onding, digipass 310, tart elke verbeelding. Zo klein dat ge hem nog niet fatsoenlijk vast kunt nemen en dan die knoppen. Ge drukt zo hard dat ge denkt dat ge iets kapot gaat doen.
En dan de overschrijvingen..... Nul op tien.

Het slechtste systeem dat ik ooit gebruikt heb. De RSA key was zo makkelijk. Nu ben ik zelfs blij met de card readers van andere banken want dit onding, digipass 310, tart elke verbeelding. Zo klein dat ge hem nog niet fatsoenlijk vast kunt nemen en dan die knoppen. Ge drukt zo hard dat ge denkt dat ge iets kapot gaat doen.
En dan de overschrijvingen..... Nul op tien.
- miljonairtje
- Full Member
- Contacteer:
Ik heb gelukkig nog een ID-key die geldig is tot 2021. Heb nog geen ervaring met het nieuwe bakje, dus kan ik mij hier niet over uitspreken. Moet wel zeggen dat die ID-key super handig is!