Keytrade zegt vzw's op
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Keytrade zegt vzw's op
Hallo,
Onze sportclub heeft een brief gekregen van Keytrade dat ze de samenwerking met alle vzw's stopzetten. Waar kunnen wij nog terecht voor een (gratis) zichtrekening?
Argenta wil ons nog aannemen, maar niet voor de gratis rekening. Aangezien wij maar een klein clubke zijn, had ik liever een gratis rekening gevonden.
Mvg
Gunther
Onze sportclub heeft een brief gekregen van Keytrade dat ze de samenwerking met alle vzw's stopzetten. Waar kunnen wij nog terecht voor een (gratis) zichtrekening?
Argenta wil ons nog aannemen, maar niet voor de gratis rekening. Aangezien wij maar een klein clubke zijn, had ik liever een gratis rekening gevonden.
Mvg
Gunther
Re: Keytrade zegt vzw's op
Dit draadje uit 2019 maakt duidelijk waarom banken niet van vzw's houden.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Is een gratis Keytrade zichtrekening openen op naam van één van de bestuurders van de sportclub geen oplossing voor u?
-
- Jr. Member
- Contacteer:
@P964 : Zou je dan toch niet liever een rekening hebben bij een andere bank ?
Waarom trucs gaan doen om toch maar klant te mogen zijn bij Keytrade ?
Het doel is : een rekening openen of houden. Niet : klant zijn bij Keytrade.
Waarom trucs gaan doen om toch maar klant te mogen zijn bij Keytrade ?
Het doel is : een rekening openen of houden. Niet : klant zijn bij Keytrade.
Nee want dat is geen rekening op naam van de vzw. Zou leuk zijn indien de vzw hun gelden op persoonlijke rekeningen zouden kunnen zetten.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Heeft de hoofdzetel geweigerd of was het de lokale agent? Indien het de lokale agent was, kun je altijd eens bij een ander Argentakantoor gaan horen. Sommige agenten zijn nu eenmaal bereid om iets meer moeite te doen dan anderen.
Argenta vraagt zowiezo geloof ik sinds 2021 40 euro...
Nu eind mei 2022....de "vzw" rekening bij Keytrade is nog altijd "actief"... er kan nog altijd geld op gestort worden en doorgestort...
ondertussen heeft Belfius ook al zijn belfius business pack verduurt begin deze maand ;
Kantoorhouder en ook in Brussel zijn ze dat nog aan't "uitzoeken" sinds 5/5... nuja voor 3,96euro/maand mag je niet teveel service verwachten
Nu eind mei 2022....de "vzw" rekening bij Keytrade is nog altijd "actief"... er kan nog altijd geld op gestort worden en doorgestort...
ondertussen heeft Belfius ook al zijn belfius business pack verduurt begin deze maand ;
Kantoorhouder en ook in Brussel zijn ze dat nog aan't "uitzoeken" sinds 5/5... nuja voor 3,96euro/maand mag je niet teveel service verwachten