Kinepolis
TIP
Re: Kinepolis
hier volg ik u volledig in! De eigen aandelen (die hoog gewaardeerd zijn) gebruiken om een overname te financieren zoals facebook-deels-heeft gedaan met Whatsapp zou ik wel kunnen smaken.gpv1 schreef:In plaats van hun dure, overgewaardeerde aandelen in te kopen zouden ze beter het dividend verhogen. Dat zou een meer verstandige manier zijn om met hun geld om te gaan.
Mvg,
Geblin
@Jens, waarom kocht Kinepolis vorige week geen eigen aandelen in?
Geen persbericht te zien. Omdat het aandeel te sterk gestegen is vorige week? Wie weet. Verbaast me wel dat de koers zo goed standhoudt op dit niveau als Kinepolis zelf niet inkoopt. Volume ligt ook niet lager dan anders.
@Jens, idd. maar inkoopprogramma loopt tot slechts 26 februari '15. Dus weinig tijd te gaan.jens_dev schreef:Geen persbericht te zien. Omdat het aandeel te sterk gestegen is vorige week? Wie weet. Verbaast me wel dat de koers zo goed standhoudt op dit niveau als Kinepolis zelf niet inkoopt. Volume ligt ook niet lager dan anders.
@Zeus,Zeus schreef:@Jens, waarom kocht Kinepolis vorige week geen eigen aandelen in?
misschien omdat Kinepolis hun eigen aandeel te duur vindt?
@Monrose, Kinepolis op 38 EUR. Nieuw recordkoers. 

En dat vermoedelijk zonder steun van het inkoopprogramma.
Ha ha, Kinepolis op nieuwe recordkoers. De criticasters ten spijt.

Criticasters? Het is niet omdat er hier gewezen wordt op het feit dat Kinepolis duur noteert en de beurskoers te hoog is opgelopen, dat we kritiek hebben op het bedrijf zelf. Ik vind Kinepolis een prachtig geleid bedrijf, dat ik altijd graag in portefeuille heb/had. Het nu aankopen zou ik echter nooit doen. Is dit dan kritiek op Kinepolis of het bestuur zelf? Dacht het niet.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Geen houden aan.
Wie zit er achter die aankopen als Kinepolis zelf niet inkoopt?
Wie zit er achter die aankopen als Kinepolis zelf niet inkoopt?
"Wie zitten" is gewoon grammaticaal fout
Ik ga waarschijnlijk een trailing stop loss inleggen. Wie weet vliegen ze toch nog door de €40.

Ik ga waarschijnlijk een trailing stop loss inleggen. Wie weet vliegen ze toch nog door de €40.
@ Zeus,Zeus schreef:Ha ha, Kinepolis op nieuwe recordkoers. De criticasters ten spijt.![]()
![]()
Kleine beleggers lopen analisten achterna. Veel positieve reacties vanuit die hoeken en zo krijgen we hoge koersen.
'k Wens iedereen winst toe, maar Kinepolis vind ik reeds lang te duur.
@Jens, is jouw order afgegaan? Twijfel om 't dezelfde te doen maar wacht op nieuws in verband met inkoop eigen aandelen.
Kinepolis heeft al 3 weken niets ingekocht, Zeus. En nee, door de trailing stop is er nog niets verkocht. Zal ook niet gebeuren zolang er intraday geen neerwaartse pieken zijn. Ondertussen voorbij de €40, zie ik.
@Jens, ofwel koopt Kinepolis eigen aandelen in zonder verdere mededeling. Eind februari maken zij dan bekend dat het inkoopprogramma is voltooid. Zou ook een denkpiste zijn, denk ik.