Kinepolis
TIP
Re: Kinepolis
Aanpak van Trump?Kevva schreef: ↑31 oktober 2020, 21:39De aanpak van Trump is nog zo slecht niet. Zo lang mogelijk uitstellen om de economie te laten draaienRoo schreef: ↑31 oktober 2020, 18:14 Veel werknemers (en al zeker ambtenaren) beseffen niet wat voor economische schade zo'n lockdown aan de economie aanricht. Zelf de meest winstgevende bedrijven vallen in veel gevallen op een fractie van hun normale omzet. Huilen met de pet op.
Als je pakweg vandaag een bedrijf hebt gerelateerd de evenementensector, dan ben je letterlijk fucked.
Tenslotte is een virus niets nieuws hé, om de 100 jaar komt een serieus virus voor net zoals je elke 100 jaar een serieuze storm krijgt aan de Noordzee.
We zetten de West-Vlamingen toch ook niet in lockdown.
Jan Jambon heeft het ook zo lang mogelijk proberen tegenhouden.
Welke aanpak van Trump?
Jij verwart een bewuste strategie om met het virus om te gaan, met niets willen doen omdat men het probleem ontkent. Jambon was (gelukkig nog niet zo ver) op dezelfde weg aan het gaan, maar hij heeft al na 2 dagen ingezien dat hij fout was en vorige dinsdag een extra ministerraad heeft bijeengeroepen.
Er is nooit een aanpak van Trump geweest.
Er is alleen maar ontkenning geweest door Trump.
En dat op verschillende manieren. Enkele voorbeelden:
- in het voorjaar: het is aan het verdwijnen
- in het najaar: het is aan het verdwijnen
- er zijn sinds kort weer 1000 doden per dag in de VS, na een periode van 500, en zegt Trump: het virus is bijna weg
En 2 dagen geleden: de dokters overdrijven het aantal doden omdat ze geld krijgen per dode.
Wat denken jullie over dit aandeel?
De koers op dit moment 53,55 EUR wat zich vertaalt in een koersstijging van +57.04% YTD!
Iemand die durft een vooruitzicht te geven voor 2022?
Volgens de analisten heeft dit een hoog koersdoel van rond de 75€ in 2022.
Een koopkans?
De koers op dit moment 53,55 EUR wat zich vertaalt in een koersstijging van +57.04% YTD!
Iemand die durft een vooruitzicht te geven voor 2022?
Volgens de analisten heeft dit een hoog koersdoel van rond de 75€ in 2022.
Een koopkans?
jazeker, als de bioscopen terug 100% open mogen EN er weer films gemaakt worden EN de filmmakers sturen die films ook naar de bioscopen dan zit er wel weer muziek in!
Maar zal dat wel?
Ik was jaren aandeelhouder van kinepolis, na corona nog lang aangehouden, maar dan beslist om het met verlies de deur uit te zwieren.
Ik laat het links liggen ...
Maar zal dat wel?
Ik was jaren aandeelhouder van kinepolis, na corona nog lang aangehouden, maar dan beslist om het met verlies de deur uit te zwieren.
Ik laat het links liggen ...