Kinepolis
TIP
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: Kinepolis
Klopt niet. Telkens een beursgenoteerd bedrijf aandelen inkoopt, moet het bedrijf dit publiceren binnen de 7 beursdagen.Zeus schreef:@Jens, ofwel koopt Kinepolis eigen aandelen in zonder verdere mededeling. Eind februari maken zij dan bekend dat het inkoopprogramma is voltooid. Zou ook een denkpiste zijn, denk ik.
@Jens, we hadden beter verkocht @ 40 EUR. 

Die heeft verkocht op 40,40 met een trailing stop.Zeus schreef:@Jens, we hadden beter verkocht @ 40 EUR.
Ikzelf heb mijn aandelen nog steeds.
Klopt, Wimpie.
Ga de helft investeren in RPS group, andere helft blijft voorlopig op rekening.
Ga de helft investeren in RPS group, andere helft blijft voorlopig op rekening.
Ik heb ook nog recent een deel verkocht. Na 500% winst zonder dividenden en kapitaalsvermindering mag dat wel.
Een bepaald gedeelte blijf ik wel behouden voor de lange termijn.
P.S.: Ik heb hier iedereen zijn vragen in eer en geweten beantwoord via pb.
Waarom ik hier niet meer zo actief ben? Wel omdat er te weinig forumleden ook iets posten.
Ik wil wel terugkomen maar verwacht dan dat andere forumleden ook op regelmatige basis hier eens reageren.
Een bepaald gedeelte blijf ik wel behouden voor de lange termijn.
P.S.: Ik heb hier iedereen zijn vragen in eer en geweten beantwoord via pb.
Waarom ik hier niet meer zo actief ben? Wel omdat er te weinig forumleden ook iets posten.
Ik wil wel terugkomen maar verwacht dan dat andere forumleden ook op regelmatige basis hier eens reageren.
Als ik zo de programmatie v Kinepolis en UGC vergelijk dan valt het me op dat er bij kinepolis veel filmen gericht op de migranten gemeenschap tussen zitten. Misschien is het toevallig maar ik zie er 4 met exotische namen.
dividendgroei stelt wat teleur "maar" +8%.
9de dividendstijging op rij.
9de dividendstijging op rij.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Je houdt blijkbaar geen rekening met het voorgestelde "super"dividend: een extra €0.20.
Dit is inderdaad altijd een probleem bij dividendopvolging: wat doe je met die extra-, super- en andere bijkomende dividenden? Ik beschouw ze in mijn opvolging (grafieken) dan ook als éénmalige gebeurtenissen die niet gegarandeerd zijn in de toekomst. Net als kapitaalsverminderingen trouwens. Wat is het bijhouden van statistieken toch gecomplikeerd
Dit is inderdaad altijd een probleem bij dividendopvolging: wat doe je met die extra-, super- en andere bijkomende dividenden? Ik beschouw ze in mijn opvolging (grafieken) dan ook als éénmalige gebeurtenissen die niet gegarandeerd zijn in de toekomst. Net als kapitaalsverminderingen trouwens. Wat is het bijhouden van statistieken toch gecomplikeerd

neen die tel ik niet mee.
Zeezout score tuimelt naar ong 4,20 waardoor kinepolis wel in de Zeezout20 van "beste" Belegische aandelen zal blijven vermoed ik.
Vandevelde maakt omgekeerde beweging 6,73 en moet enkel nog AB INBEV Ageas en Fagron voorlaten
heb deel van Kinepolis ingewisseld voor extra Vandeveldes vandaag.
Zeezout score tuimelt naar ong 4,20 waardoor kinepolis wel in de Zeezout20 van "beste" Belegische aandelen zal blijven vermoed ik.
Vandevelde maakt omgekeerde beweging 6,73 en moet enkel nog AB INBEV Ageas en Fagron voorlaten
heb deel van Kinepolis ingewisseld voor extra Vandeveldes vandaag.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
http://corporate.kinepolis.com/nl/persb ... te-stappen" onclick="window.open(this.href);return false;
Geen enkel woord over inkoop eigen aandelen. Moest in principe afgerond zijn tegen 27 FEB. '15 en is niet gebeurd.
Geen enkel woord over inkoop eigen aandelen. Moest in principe afgerond zijn tegen 27 FEB. '15 en is niet gebeurd.
Kinepolis krijgt een pak slaag. Cijfers worden slecht verteerd.
'k Vrees dat Kinepolis op korte termijn nog zakt.

Waarom verkoop je niet ? Kinepolis is momenteel lichtjes overgewaardeerd. Is toch een mooi uitstapmoment ?Zeus schreef:Kinepolis krijgt een pak slaag. Cijfers worden slecht verteerd.
Aandelenportefeuille netto met 1154% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -3,5% (tem 28 feb '25)
Momenteel: 38% Rapid7, IVU, Illumina, BlackLine, Tenable; 62% cash
Momenteel: 38% Rapid7, IVU, Illumina, BlackLine, Tenable; 62% cash
Mja, ik heb ze ook nog.gpv1 schreef:Waarom verkoop je niet ? Kinepolis is momenteel lichtjes overgewaardeerd. Is toch een mooi uitstapmoment ?Zeus schreef:Kinepolis krijgt een pak slaag. Cijfers worden slecht verteerd.
Voor hetzelfde geld herstellen ze morgen weer licht... only God knows!
Toen ze aan 40 stonden, heb ik getwijfeld om te verkopen... maar dat is allemaal praat na de vaak.
@GPV, verkopen om lager terug te kopen?gpv1 schreef:Waarom verkoop je niet ? Kinepolis is momenteel lichtjes overgewaardeerd. Is toch een mooi uitstapmoment ?Zeus schreef:Kinepolis krijgt een pak slaag. Cijfers worden slecht verteerd.
'k Ben in principe geen verkoper.
verkopen op iets met meer potentieel in de plaats te kopen
verkopen om lager terug te kunnen kopen is meestal niet de beste strategie.
heb mijn positie deels afgebouwd tvv vandevelde
Kinepolis blijft wel bij de top20 belgische dividendgroei aandelen voor mij.
Wat ook wel toont dat de spoeling in Belgie dun is
verkopen om lager terug te kunnen kopen is meestal niet de beste strategie.
heb mijn positie deels afgebouwd tvv vandevelde
Kinepolis blijft wel bij de top20 belgische dividendgroei aandelen voor mij.
Wat ook wel toont dat de spoeling in Belgie dun is