Klantenkaart 'plus' aan 8£ per maand
Klantenkaart 'plus' aan 8£ per maand
https://www.moneysavingexpert.com/news/ ... re-are-th/
Zou het overwaaien naar hier... Betalende klantenkaarten of getrouwheidsprogramma's waarvoor je op twee winkelbezoeken per maand 10 procent korting krijgt ?
Zou het overwaaien naar hier... Betalende klantenkaarten of getrouwheidsprogramma's waarvoor je op twee winkelbezoeken per maand 10 procent korting krijgt ?
Re: Klantenkaart 'plus' aan 8£ per maand
Zijn nog gelijkaardige kaarten geweest waarvoor je betalend lid moest zijn en als je dan naar de winkel gaat kennen die de kaart niet, hebben er nog nooit van gehoord, en dies meer.haelewyn schreef: ↑16 november 2019, 15:05 https://www.moneysavingexpert.com/news/ ... re-are-th/
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Brico heeft al jaar en dag zo'n kaart waar je 10% korting krijgt met een betalende kaart.
Hier is het een abonnement van 8 pond per maand. Niet eenmalig.
"Zoals vele Brico klanten kunt u zich aansluiten bij de Brico Discount Club en genieten van een korting van 10% op al uw aankopen in uw Brico-winkel* gedurende 1 jaar en dit voor slechts € 55 btw inclusief. "
Dure zaak.... Ik sta er niet voor te springen. Het zal wel zijn voordelen hebben voor sommigen.
Noem eens 1 winkel die geen klantenkaart heeft, buiten den Aldi en Lidl
?
Hubo -Gamma- Carrefour - Colruyt - Renmnans - shoe post - enz. enz.

Hubo -Gamma- Carrefour - Colruyt - Renmnans - shoe post - enz. enz.
Het gaat niet gewoon over klantenkaarten, Ludo.
Het gaat over een klantenkaart die je hebt maar je moet er elke maand voor betalen. Bv 8 pond, zoals in dit geval.
Als je het artikel leest voelen wel meer mensen zich in de UK mogelijk tekort gedaan door dat gedoe.
Het gaat over meer dan 'een klantenkaart' van lunch garden bv.
Men bevoordeelt mensen en benadeelt anderen in dat systeem.
Etc.. etc..
Lees het artikel...
Het gaat over een klantenkaart die je hebt maar je moet er elke maand voor betalen. Bv 8 pond, zoals in dit geval.
Als je het artikel leest voelen wel meer mensen zich in de UK mogelijk tekort gedaan door dat gedoe.
Het gaat over meer dan 'een klantenkaart' van lunch garden bv.
Men bevoordeelt mensen en benadeelt anderen in dat systeem.
Etc.. etc..
Lees het artikel...
Lijkt me voordelig voor mensen die wekelijks hun boodschappen gaan doen in dezelfde supermarkt, voor sporadische klanten niet.
En gezien het systeem, twee keer korting per maand en niet meer..
Je zou twee keer per maand een echt volle kar moeten hebben ter waarde van meer dan 40 euro. De maanden waar je dat niet hebt, doe je verlies.
Het artikel ziet een aantal mensen benadeeld die niet aan bedragen komen van 100 - 200 euro per kar.
Klanten die alleen wonen maar 100 procent trouw zijn aan hun supermarkt kunnen maandelijks evenveel opdoen als een ander die een gezin van 4 heeft maar die laatste gaan meer gespreid aankopen, bij andere supermarkten waar de alleenstaande meerdere keren vers zou gaan halen in kleine hoeveelheden. Ik zou ook meer moeten zorgen voor grote aankopen met een dergelijke kaart.
Allemaal niet wereldschokkend al lijkt het mij een trendverschuiving.
Over klantenkaarten was ik nog aan het denken dat ik bij Colruyt maar zelden nog iets van korting krijg door de kaart. Bij makro en Albert Heijn daarentegen lukt het wel.
Je zou twee keer per maand een echt volle kar moeten hebben ter waarde van meer dan 40 euro. De maanden waar je dat niet hebt, doe je verlies.
Het artikel ziet een aantal mensen benadeeld die niet aan bedragen komen van 100 - 200 euro per kar.
Klanten die alleen wonen maar 100 procent trouw zijn aan hun supermarkt kunnen maandelijks evenveel opdoen als een ander die een gezin van 4 heeft maar die laatste gaan meer gespreid aankopen, bij andere supermarkten waar de alleenstaande meerdere keren vers zou gaan halen in kleine hoeveelheden. Ik zou ook meer moeten zorgen voor grote aankopen met een dergelijke kaart.
Allemaal niet wereldschokkend al lijkt het mij een trendverschuiving.
Over klantenkaarten was ik nog aan het denken dat ik bij Colruyt maar zelden nog iets van korting krijg door de kaart. Bij makro en Albert Heijn daarentegen lukt het wel.
Klantenkaarten dienen vooral om de klant aan de winkel te binden en hen veel te doen kopen, ook produkten die ze anders niet zouden kopen, en daardoor zijn ze voordeliger voor de winkel dan voor de klant.
Volledig akkoord. En zonder incentive naar de klant toe is er voor die laatste nog weinig aan.
Hebben het begrepen : lunch garden, constant cadeautjes. Pizza hut idem maar dan zonder kaart, gewoon aanmelden.
Albert Heijn voor hun bonus aanbiedingen.
Zijn het vergeten : Delhaize , Colruyt ...
Hebben het begrepen : lunch garden, constant cadeautjes. Pizza hut idem maar dan zonder kaart, gewoon aanmelden.
+1haelewyn schreef: ↑17 november 2019, 10:09 Volledig akkoord. En zonder incentive naar de klant toe is er voor die laatste nog weinig aan.
Bij boodschappen van ~200 EUR bij Colruyt heb ik een besparing van 5-6 euro dankzij de klantenkaart. Ik zou gemakkelijk meer kunnen besparen door een deel van de boodschappen ergens anders te gaan doen...
Lijkt me interessant voor doe-het-zelvers die renovaties plannen, en alles in dezelfde winkel willen kopen.
Voor klanten die daar sporadisch iets nodig hebben, zoals ikzelf, heeft dit geen zin.
Al jaren ga ik regelmatig naar een Lunch Garden voor een vieruurtje of een lunch, maar ik heb daar nog nooit cadeautjes gekregen: alleen korting op een volgende maaltijd mits een volle klantenkaart.
Bij Pizza Hut ben ik nog nooit geweest, maar ik dacht dat bij fastfoodketens alleen cadeautjes uitgedeeld werden bij kindermenu's.
Hoe zit dat eigenlijk met die cadeautjes? Misschien alleen bij sommige filialen?