Klimaathysterie
Re: Klimaathysterie
Welkom op het internet.
Wel, als je er dan toch terug nieuw leven in blaast...
Hier https://www.thegwpf.com/national-park-r ... -snowfall/
Die rotgletsjer wil maar niet tijdig smelten dus moeten ze het bordje aanpassen
Hier https://www.thegwpf.com/national-park-r ... -snowfall/
Die rotgletsjer wil maar niet tijdig smelten dus moeten ze het bordje aanpassen
-
- Newbie
- Contacteer:
En denk jij dat "the global warming policy forum" een valabele bron is? Het is echt aandoenlijk hoe zogenaamde "klimaatsceptici" argwanend zijn ten aanzien van wetenschappelijke bevindingen, maar dan wel komen aandraven met een forumpostje van een website die opgericht is met als doel zoveel mogelijk simpele zielen te overtuigen van hun grote gelijk.
Dit is trouwens ook een interessante website, zeker eens ten rade gaan: https://www.tfes.org/. Veel beter dan al die fake news-media, omgekochte journalisten en pretentieuze wetenschappers
Dit is trouwens ook een interessante website, zeker eens ten rade gaan: https://www.tfes.org/. Veel beter dan al die fake news-media, omgekochte journalisten en pretentieuze wetenschappers
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Het is gewoon een objectieve vaststelling dat die bordjes worden vervangen omdat de tekst niet meer klopt...
Wat is daar fake aan?
Wat is daar fake aan?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ze hebben nochtans nogal wat volgelingen:TheBigGreenday schreef: ↑17 juni 2019, 14:14 Dit is trouwens ook een interessante website, zeker eens ten rade gaan: https://www.tfes.org/
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Ik meen gelezen te hebben dat ze geen raad weten met de grond die vrij komt met de werken aan de Antwerpse Oosterweelverbinding. Misschien kunnen ze het gebruiken op de dijken mee te verhogen. Misschien kunnen ze gans de 'parking' er mee verhogen dan is het 'probleem' van de stijgende zeespiegel meteen opgelost.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
- Full Member
- Contacteer:
Spruitekop schreef: ↑17 juni 2019, 23:09 Ik meen gelezen te hebben dat ze geen raad weten met de grond die vrij komt met de werken aan de Antwerpse Oosterweelverbinding. Misschien kunnen ze het gebruiken op de dijken mee te verhogen. Misschien kunnen ze gans de 'parking' er mee verhogen dan is het 'probleem' van de stijgende zeespiegel meteen opgelost.
ik zou anders ook wel wat kunnen gebruiken voor mijn tuin op te hogen. Enig idee waar ik grond kan bestellen?
http://dinnovatievebeurs.weebly.com
Als je de typische HLN lezer wilt leren kennen (en zo zijn er blijkbaar veel) dan is de kroeg hier the place to be . Inderdaad verontrustend. Ik was tot voor kort ook nog in de naïeve veronderstelling dat het begrip fake news wat overroepen was.TheBigGreenday schreef: ↑17 juni 2019, 14:14 En denk jij dat "the global warming policy forum" een valabele bron is? Het is echt aandoenlijk hoe zogenaamde "klimaatsceptici" argwanend zijn ten aanzien van wetenschappelijke bevindingen, maar dan wel komen aandraven met een forumpostje van een website die opgericht is met als doel zoveel mogelijk simpele zielen te overtuigen van hun grote gelijk.
De term "fake news" is al lang verbrand. De enige zielige betekenis die nog overblijft is iets in de trant van "ik ben het niet eens met de boodschap dus ga ik een beetje wenen".
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Het zijn simpelweg variaties op het aloude adagio: wie het niet met me eens is is een idioot.
Zelfs wars van alle feiten -Het Laagste Nieuws volgt trouw het mantra van de klimaathysterici, ik kan me niet herinneren er ooit een artikel gelezen te hebben dat durfde ingaan tegen de pensée unique dat de klimaathysterie gerechtvaardigd is - moeten de andersdenkenden als minderbedeelden als het op hersenen aankomt weggezet worden.
Debatcultuur? Mon œil...
Klimaatactivisten geven niet om het klimaat
Zelfs wars van alle feiten -Het Laagste Nieuws volgt trouw het mantra van de klimaathysterici, ik kan me niet herinneren er ooit een artikel gelezen te hebben dat durfde ingaan tegen de pensée unique dat de klimaathysterie gerechtvaardigd is - moeten de andersdenkenden als minderbedeelden als het op hersenen aankomt weggezet worden.
Debatcultuur? Mon œil...
Klimaatactivisten geven niet om het klimaat
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
https://www.tijd.be/politiek-economie/b ... 37825.html
"De grote moeilijkheid is dat het gros van de investeringen niet rendabel is. De investeringen van 25 tot 35 miljard euro zouden tegen 2030 een kostenbesparing van 11 tot 16 miljard euro opleveren. BCG becijferde dat slechts een derde van de maatregelen voor transport en gebouwen nu rendabel zijn, terwijl in de industrie alle echt impactvolle maatregelen extra geld kosten."
Olie te goedkoop.
"De grote moeilijkheid is dat het gros van de investeringen niet rendabel is. De investeringen van 25 tot 35 miljard euro zouden tegen 2030 een kostenbesparing van 11 tot 16 miljard euro opleveren. BCG becijferde dat slechts een derde van de maatregelen voor transport en gebouwen nu rendabel zijn, terwijl in de industrie alle echt impactvolle maatregelen extra geld kosten."
Olie te goedkoop.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ondertussen bereikt de regelneverij ongekende hoogtes.
Hun nieuwste speeltje is de "Mobiscore", natuurlijk toegejuicht door de Vlaamse communist euh, ik bedoel bouwmeester Leo Van Broeck.
Voorstel Vlaams Bouwmeester: “Gunstige Mobiscore = groter fiscaal voordeel”
Gelukkig komt er ook al kritiek los:
De manipulatieve leugen van de Mobiscore
Hun nieuwste speeltje is de "Mobiscore", natuurlijk toegejuicht door de Vlaamse communist euh, ik bedoel bouwmeester Leo Van Broeck.
Voorstel Vlaams Bouwmeester: “Gunstige Mobiscore = groter fiscaal voordeel”
Gelukkig komt er ook al kritiek los:
De manipulatieve leugen van de Mobiscore
- DoubleDigitsOrBust
- Full Member
- Contacteer:
Wat heb ik nu als werkende mens die geen kinderen wil te maken met hoe dicht er onderwijs is...
Ik dacht hetzelfde als ik de povere score voor onderwijs zag.
Ontspannen doe ik in eigen tuin en in de natuur in de omgeving. Niet in bibliotheek, museum, concertzaal.
Dus die Mobidinges slaat de bal voor veel mensen serieus mis.
Ontspannen doe ik in eigen tuin en in de natuur in de omgeving. Niet in bibliotheek, museum, concertzaal.
Dus die Mobidinges slaat de bal voor veel mensen serieus mis.
Wat een grap:
- busstation pal voor mijn deur met een directe verbinding naar 2 treinstations. Score openbaar vervoer: matig.
- winkelcentrum aan de overkant van de straat met oa postpunt, boekhandel, 3 warenhuizen. opticien, 3 kledingzaken, dhz-zaak. Score winkels en diensten: matig.
- rusthuizen, dokters, oogartsen, tandartsen uit te kiezen binnen een straal van 5 km. Hospitaal op 6 km. Score gezondheid en zorg: matig.
- 2 fit-o-meters, wandel- en fietsroutes, 2 atletiekpistes, 3 culturele centra en een zwemvijver binnen een straal van 3 kilometer. 2 zwembaden op 5 kilometer. Score ontspanning, sport en cultuur: matig.
- van kleuteronderwijs tot hoger middelbaar onderwijs: keuze zat binnen een straal van 8 kilometer. Score onderwijs: matig.
Stel je voor dat vadertje staat, een immo-kantoor of weet ik wie nog allemaal zich hierop gaat baseren... Weeral een hoop geld dat slecht besteed werd. Daar zijn ze dan wel kampioen in.
- busstation pal voor mijn deur met een directe verbinding naar 2 treinstations. Score openbaar vervoer: matig.
- winkelcentrum aan de overkant van de straat met oa postpunt, boekhandel, 3 warenhuizen. opticien, 3 kledingzaken, dhz-zaak. Score winkels en diensten: matig.
- rusthuizen, dokters, oogartsen, tandartsen uit te kiezen binnen een straal van 5 km. Hospitaal op 6 km. Score gezondheid en zorg: matig.
- 2 fit-o-meters, wandel- en fietsroutes, 2 atletiekpistes, 3 culturele centra en een zwemvijver binnen een straal van 3 kilometer. 2 zwembaden op 5 kilometer. Score ontspanning, sport en cultuur: matig.
- van kleuteronderwijs tot hoger middelbaar onderwijs: keuze zat binnen een straal van 8 kilometer. Score onderwijs: matig.
Stel je voor dat vadertje staat, een immo-kantoor of weet ik wie nog allemaal zich hierop gaat baseren... Weeral een hoop geld dat slecht besteed werd. Daar zijn ze dan wel kampioen in.