Klimaathysterie
Re: Klimaathysterie
Vanaf een bepaalde temperatuur is de kakbak wel niet bruikbaar, dat trekt vliegen aan en die leggen daar eitjes in, die na enkele dagen je huis vol vliegen zetten. Dus een kakbak in de living is niet goed in de zomer, je hebt er een apparte kamer voor nodig.
Flu & Winston
Flu & Winston
Laten de temperaturen in Thailand een droog toilet toe?
Waarover maken we ons druk ? In Afrika ? Nooit van gehoord. Dagelijks potje koken met koe- en geitenmest. Azie ? nooit van gehoord. Enkel in ons schiereiland Europa ziekelijk, masochistisch zelfverwijt en drang naar boetedoening.
Al Fonds heeft al zoveel namen gehad dat hij soms in de war raakt. Hij heeft ook al zoveel leugens verteld dat hij het allemaal niet meer kan onthouden.
Zijn GOGI score wordt al serieus negatief en zijn omgekeerde kaarsen zijn ook bijna opgebrand.
Ik zou zeggen dat hij opeenvolgende steunen heeft doorbroken en daarom zit hij al een week onder zijn omgekeerde driehoek: een papieren hoedje op zijn hoofd.
Het is niet Al Fonds hoor. Het is onze goede oude huistrol uit Thailand.
Paul is geen trol maar net als ik een trollenjager. Wij vormen een team. Het is voor ons een sport trollen te ontmaskeren. Er is op Spaargids een subforum dat enkel toegankelijk is voor leden met veel jaren dienst en veel posts en daar is een speciaal draadje voorzien om het over leden te hebben waarvan we vermoeden dat ze een trol zijn.
krijgen jullie een premie per trol?
Een mogelijke oplossing zou een dodelijk virus kunnen zijn. Eéntje dat alle lagen van de hele wereldbevolking treft en zo het mensdom met de helft terug dringt. Blijft dan wel dat er een productiecapaciteitsoverschot is, net als een teveel van alles; wegen, huizen, consumptiegoederen, fabrieken, ...
Enfin, ik gooi maar een idee in de groep.
We mogen met nog zo veel "concrete" voorstellen als we willen - en laat het duidelijk zijn ik ben meer milieubewust bezig dan veel van die zelfverklaarde wereldverbeteraars hier - maar het klimaatprobleem is een bevolkingsprobleem ... wat zal het uitmaken als ik in plaats van met mijn fiets overal rondcross en de auto laat staan als er dagelijks een paar (honderd)duizend extra aardbewoners bijkomen ... niks, nada, nul ...
Leg de klimaatgrafiek naast die van de bevolkingsgrafiek en je hebt een identiek verloop ... wie doet hier concrete voorstellen ...
Leg de klimaatgrafiek naast die van de bevolkingsgrafiek en je hebt een identiek verloop ... wie doet hier concrete voorstellen ...
Je was me blijkbaar een paar seconden voor ... dat is tenminste een concreet voorstelpukkie007 schreef: ↑25 september 2019, 21:53 Een mogelijke oplossing zou een dodelijk virus kunnen zijn. Eéntje dat alle lagen van de hele wereldbevolking treft en zo het mensdom met de helft terug dringt. Blijft dan wel dat er een productiecapaciteitsoverschot is, net als een teveel van alles; wegen, huizen, consumptiegoederen, fabrieken, ...
Als je overal met je fiets zou rondcrossen ipv met de auto te rijden dan zal je
1. Waarschijnlijk geen overgewicht hebben.
2. Een lagere bloeddruk hebben.
3. Een betere conditie hebben.
4. Minder stress hebben.
5. Meer geld hebben want je rijdt gratis of quasi gratis in het geval van een elektrische fiets. Ik krijg zelfs geld om met mijn fiets te rijden. Dit jaar al 500 euro.
Voor mij zijn dat redenen genoeg om met de fiets te rijden.
Ook blaas ik op jaarbasis 300 kg CO2 minder de lucht in.
- JanvanGent001
- Newbie
Evolutie loopt over duizenden jaren, niet over enkele jaren. De natuur zal geen tijd hebben om zich aan te passen aan de klimaatverandering als we blijven voortdoen zoals we bezig zijn.