Klimaathysterie
-
- Newbie
-
- Newbie
Re: Klimaathysterie
Heb je dat gecopierd van mijn eerdere opmerking op die kerel van Afghanistan? Erg uniek hoor. Bravo.wachter schreef: ↑29 januari 2019, 09:53Timberzzzz schreef: ↑29 januari 2019, 06:53 Welke hysterie? Het klimaat is een serieus probleem.
Ook schunnigheid en schaamteloosheid tegenover mensen met een mening is een serieus probleem. Mensen met een stem belachelijk maken, bedreigen en vernederen. Daar zijn jullie losers wel goed in. Maar een echt leven leiden laat staan relaties hebben in jullie leven daar zijn jullie erg triest in. Jullie zouden je nicht nog omkopen om harten te breken en soa's uit te delen.
Beste vriend,
Inderdaad, uw reactie is zonder meer schaamteloos, het is niet omdat gij een mening hebt dat anderen geen andere mening mogen hebben.
Je hebt al een wildgroei van verkeersborden, en daar zal dan een wildgroei van laadpalen bijkomen.anonymous schreef: ↑29 januari 2019, 11:43 Als je het toch wil weten. Ik woon in een doodlopende straat (7 huizen). De voortuin van mijn huis grenst aan de straat en is 20 meter breed. Ik heb geen direct zicht op de straat omdat mijn haag hoog genoeg is. Plaats genoeg om een laadpaaltje te zetten en ik zou er dan ook geen last van hebben.
Ik ben akkoord met het feit dat je niet overal zomaar laadpalen moet neerpoten. Men zou bijvoorbeeld de mensen die bereid zijn een laadpaal voor hun deur te laten plaatsen zich kunnen laten registreren op een website. En misschien zelfs een kleine vergoeding betalen aan mensen die daartoe bereid zijn. Ik zeg maar wat 20 euro per maand bijvoorbeeld.
Je zal er maar één voor je deur hebben staan, en terwijl de bat. aan het opladen is ze met twee of drie personen in afwachting nog luid babbeltje of sigaretje voor je deur staan te roken. Wil de ruzies niet tellen die gaan plaatsvinden. Of iemand die zijn auto oplaadt en er 24 uur blijft staan...
De tijd dat je bij een laadpaal mag parkeren is meestal beperkt tot 2u. Dat staat aangeduid op het bijhorende verkeersbord.
Die personen die dan aan mijn deur staan te babbelen kan ik misschien nog een tas koffie en een koek verkopen. Zo brengt die paal voor mij ook op.
Die personen die dan aan mijn deur staan te babbelen kan ik misschien nog een tas koffie en een koek verkopen. Zo brengt die paal voor mij ook op.
PZC (Nederland)Timberzzzz schreef: ↑29 januari 2019, 11:48Bron?wachter schreef: ↑29 januari 2019, 09:57
Alle tegenstanders van nieuwe windturbines in de Kanaalzone moeten de krachten bundelen. Die oproep doet Levien de Groote uit buurtschap Schapenbout.
De Groote, die ook wel bekend staat als ‘de burgemeester van Schapenbout’, reageert daarmee op ‘het geschuif met windturbines’, zoals hij dat noemt.
Een verkenning is gaande om onder meer het aantal windturbines in de Kanaalzone uit te breiden. Verschillende informatiebijeenkomsten zijn daarover geweest de laatste tijd.
Het is De Groote daarbij opgevallen dat steeds naar ‘de buurman’ wordt gewezen.
Zo werd in Sas van Gent voorgesteld de bestaande windturbines in de Koegorspolder, vlakbij Schapenbout, te vervangen door grotere. ,,De naaste buren proberen hun eigen achtertuin schoon te houden", concludeert De Groote.
Het klimaat is geen probleem, de door de mens veroorzaakte (antropegene) opwarming van het klimaat daarentegen wel.Timberzzzz schreef: ↑29 januari 2019, 06:53 Welke hysterie? Het klimaat is een serieus probleem.
Ook schunnigheid en schaamteloosheid tegenover mensen met een mening is een serieus probleem. Mensen met een stem belachelijk maken, bedreigen en vernederen. Daar zijn jullie losers wel goed in. Maar een echt leven leiden laat staan relaties hebben in jullie leven daar zijn jullie erg triest in. Jullie zouden je nicht nog omkopen om harten te breken en soa's uit te delen.
Voor de mensen die op straat komen om met de beste bedoelingen voor een klimaatbeleid te betogen, heb ik tot zekere hoogte respect voor, maar zoals het spreekwoord zegt: de weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen. Een stem hebben of een mening hebben is niet iets om respect voor te hebben, Facebook, Twitter en forums staan vol met mensen die een mening hebben, slechts een fractie kan rationele of wetenschappelijk argumenten aanhalen om hun mening te ondersteunen.
Wat een deel van de zure reacties kan verklaren, is dat mensen het niet leuk vinden als hen een spiegel voorgehouden wordt (schuldig geweten).
-
- Newbie
-
- Newbie
Sorry maar windel maar een andere pharaoh idioot in met windeltjes. Ik doe er geen meer om, no matter hoe geparfumeerd idee teefjes zijn. Ik ben beetje klaar met die tempelhoertjes. En als je me niet verstaat dan moet je beetje geschiedenis lezen en niet lezen om macht te vergaren maar om wijsheid te bouwen. Want het maakt niet uit hoe machtig uwer pilaren zijn een wijs man weet dat het stof tot stof zal wederkeren.cpnx schreef: ↑29 januari 2019, 12:07Het klimaat is geen probleem, de door de mens veroorzaakte (antropegene) opwarming van het klimaat daarentegen wel. ([*][*]Correctie, de door de capitalist opgehoud verbeteringen wel)Timberzzzz schreef: ↑29 januari 2019, 06:53 Welke hysterie? Het klimaat is een serieus probleem.
[/b]
Voor de mensen die op straat komen om met de beste bedoelingen voor een klimaatbeleid te betogen, heb ik tot zekere hoogte respect voor, maar zoals het spreekwoord zegt: de weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen. Spreekwoorden zijn pure onzin en voor mensen met geen echte meningEen stem hebben of een mening hebben is niet iets om respect voor te hebben, Facebook, Twitter en forums staan vol met mensen die een mening hebben, slechts een fractie kan rationele of wetenschappelijk argumenten aanhalen om hun mening te ondersteunen.Dat moet zelfs niet... bespottelijk dat je een mening moet verdedigen... dat doen we nu gewoon maar omdat bepaalde verschrompelde wezens roet in het eten zaaien door onzin te verklaren over vooruitgang. En helaas lomp genoeg gaan wij daar tegen in. Denkende dat een rot mens zijn perceptie ooit gaat veranderen. Mij hou je er niet meer mee bezig.
Wat een deel van de zure reacties kan verklaren, is dat mensen het niet leuk vinden als hen een spiegel voorgehouden wordt (schuldig geweten). Niet leuk vinden of dat ze bibberen van angst. Schuldig voelen die rotzakken zich nooit. Die slapen prima ook al hebben ze bloed aan hun handen. Echt gebrekkig in empathie voor een ander want ze zijn immers een totaal ander ras volgens hun rotte perceptie.
Laatst gewijzigd door Timberzzzz op 29 januari 2019, 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
En waarom zou daar betaald moeten voor worden. Wie krijgt er geld voor een bushokje voor zijn gevel, voor een lantaarnpaal voor zijn gevel of voor een elektriciteitscabine voor zijn gevel?anonymous schreef: ↑29 januari 2019, 11:43Men zou bijvoorbeeld de mensen die bereid zijn een laadpaal voor hun deur te laten plaatsen zich kunnen laten registreren op een website. En misschien zelfs een kleine vergoeding betalen aan mensen die daartoe bereid zijn. Ik zeg maar wat 20 euro per maand bijvoorbeeld.
Bij mijn weten krijg je alleen een vergoeding als deze -door een vergissing- op uw eigendom staan, als er mogelijkheid is om die weg te halen opteren ze meestal voor een verplaatsing. Indien het niet kan is een vergoeding dikwijls het alternatief.
D'er zijn zo van die "groen ingestelde BV's" die dan jaren aan een stuk alle procedures aflopen om een bushokje 10 meter te verplaatsen... naar de buren.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
- Newbie
Waarom, omdat dit gebruik maakt van jouw recht op leefgenot en dat is daar een vermindering van. Ik vind 20 euro overdreven. Je zou wel bv. recht moeten hebben op bv. 10 euro tegoed elke maand aan oplaadbaarheid of iets dergelijks. En dan komt er ook nog eens het voordeel bij dat je familie en vrienden net voor je deur kunnen opladen! Je zou de man van het straat nog eens kunnen worden POTVERDORIE. Maar laten we allemaal maar wat kortzichtig klagen.Spruitekop schreef: ↑29 januari 2019, 12:34En waarom zou daar betaald moeten voor worden. Wie krijgt er geld voor een bushokje voor zijn gevel, voor een lantaarnpaal voor zijn gevel of voor een elektriciteitscabine voor zijn gevel?anonymous schreef: ↑29 januari 2019, 11:43Men zou bijvoorbeeld de mensen die bereid zijn een laadpaal voor hun deur te laten plaatsen zich kunnen laten registreren op een website. En misschien zelfs een kleine vergoeding betalen aan mensen die daartoe bereid zijn. Ik zeg maar wat 20 euro per maand bijvoorbeeld.
D'er zijn zo van die "groen ingestelde BV's" die dan jaren aan een stuk alle procedures aflopen om een bushokje 10 meter te verplaatsen... naar de buren.
Meningen zonder argumenten zijn enkel wat heen en weer geschreeuw.Timberzzzz schreef: ↑29 januari 2019, 12:28Sorry maar windel maar een andere pharaoh idioot in met windeltjes. Ik doe er geen meer om, no matter hoe geparfumeerd idee teefjes zijn. Ik ben beetje klaar met die tempelhoertjes. En als je me niet verstaat dan moet je beetje geschiedenis lezen en niet lezen om macht te vergaren maar om wijsheid te bouwen. Want het maakt niet uit hoe machtig uwer pilaren zijn een wijs man weet dat het stof tot stof zal wederkeren.cpnx schreef: ↑29 januari 2019, 12:07
Het klimaat is geen probleem, de door de mens veroorzaakte (antropegene) opwarming van het klimaat daarentegen wel. ([*][*]Correctie, de door de capitalist opgehoud verbeteringen wel)
[/b]
Voor de mensen die op straat komen om met de beste bedoelingen voor een klimaatbeleid te betogen, heb ik tot zekere hoogte respect voor, maar zoals het spreekwoord zegt: de weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen. Spreekwoorden zijn pure onzin en voor mensen met geen echte meningEen stem hebben of een mening hebben is niet iets om respect voor te hebben, Facebook, Twitter en forums staan vol met mensen die een mening hebben, slechts een fractie kan rationele of wetenschappelijk argumenten aanhalen om hun mening te ondersteunen.Dat moet zelfs niet... bespottelijk dat je een mening moet verdedigen... dat doen we nu gewoon maar omdat bepaalde verschrompelde wezens roet in het eten zaaien door onzin te verklaren over vooruitgang. En helaas lomp genoeg gaan wij daar tegen in. Denkende dat een rot mens zijn perceptie ooit gaat veranderen. Mij hou je er niet meer mee bezig.
Wat een deel van de zure reacties kan verklaren, is dat mensen het niet leuk vinden als hen een spiegel voorgehouden wordt (schuldig geweten). Niet leuk vinden of dat ze bibberen van angst. Schuldig voelen die rotzakken zich nooit. Die slapen prima ook al hebben ze bloed aan hun handen. Echt gebrekkig in empathie voor een ander want ze zijn immers een totaal ander ras volgens hun rotte perceptie.
-
- Newbie
Meningen zonder of woorden na te denken en ze dan af te schrijven dat er geen argumenten zijn, zijn bezigheidstherapie. Sorry ga jij maar wat kleien. Veel geluk met je kutgroepje. Hopelijk krijg je terug wat vorm in die kutmaatschappij. De nieuwe generatie pikt dat niet meer.cpnx schreef: ↑29 januari 2019, 12:42Meningen zonder argumenten zijn enkel wat heen en weer geschreeuw.Timberzzzz schreef: ↑29 januari 2019, 12:28
Sorry maar windel maar een andere pharaoh idioot in met windeltjes. Ik doe er geen meer om, no matter hoe geparfumeerd idee teefjes zijn. Ik ben beetje klaar met die tempelhoertjes. En als je me niet verstaat dan moet je beetje geschiedenis lezen en niet lezen om macht te vergaren maar om wijsheid te bouwen. Want het maakt niet uit hoe machtig uwer pilaren zijn een wijs man weet dat het stof tot stof zal wederkeren.
Pseudo-intellectuelen dat zijn jullie.
Ps: vind je dat niet bijzonder dat ik hier al jarenlang zit en dat ik eigen ik tegen jullie verknorde clubje spreek? Ze zijn precies overal die rebellen. De tactische zetten van de jaren 70 zijn voorbij. Tijd om de generatie van 2030 te plannen.
Laatst gewijzigd door Timberzzzz op 29 januari 2019, 12:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik had er bijvoorbeeld bij gezet. Het kan misschien mensen overtuigen die anders geen paal willen hé. Ik hoef geen vergoeding voor zo'n paal. Ze mogen er echt eentje voor mijn deur komen zetten. Ik vrees echter wel dat ik daarvoor in een wat te afgelegen straat woon. Mijn buren zouden er wel gebruik van kunnen maken. Ik woon juist op het einde van de straat in de "cul de sac". Er zou dus geen mens last hebben van de auto's die daar staan om op te laden.Spruitekop schreef: ↑29 januari 2019, 12:34 En waarom zou daar betaald moeten voor worden. Wie krijgt er geld voor een bushokje voor zijn gevel, voor een lantaarnpaal voor zijn gevel of voor een elektriciteitscabine voor zijn gevel?
Bij mijn weten krijg je alleen een vergoeding als deze -door een vergissing- op uw eigendom staan, als er mogelijkheid is om die weg te halen opteren ze meestal voor een verplaatsing. Indien het niet kan is een vergoeding dikwijls het alternatief.
Morgen sneeuwballen gooien ! De opstappers en doortrappers in de Kinderkruistocht worden op hun wenken bediend.
Het mag hier wel wat warmer worden, ben geen masochist. We zitten trouwens onder het klimatologisch gemiddelde.
http://www.meteo.be/meteo/view/nl/65656 ... aysmaxtemp
Het mag hier wel wat warmer worden, ben geen masochist. We zitten trouwens onder het klimatologisch gemiddelde.
http://www.meteo.be/meteo/view/nl/65656 ... aysmaxtemp
Laatst gewijzigd door SparSpaar op 29 januari 2019, 13:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat warmer worden is relatief hé. Als je de gemiddelde temperatuur over het ganse jaar bekijkt zou je misschien willen dat het wat warmer wordt. Probleem zijn de uitschieters. Als het weer zo'n zomer is zoals vorig jaar dan hoeft het voor mij niet. Ik heb het liever kouder. Vergeet niet dat je je tegen de koude kan kleden. Tegen de warmte niet. Vooral baby's en ouderen hebben daar veel problemen mee. En twee zo'n zomers na elkaar en we hebben problemen met de watervoorziening omdat onze infrastructuur er niet op voorzien is. Het water dat hier valt wanneer het regent laten ze gewoon weg lopen. Terwijl ze in landen die dat wel gewoon zijn zoals Portugal het water dat in de winter valt opvangen en bufferen.
Trouwens met een gemiddelde hogere temperatuur krijg je nog last van andere dingen. Dingen die wij hier niet gewoon zijn. Muggen, exotische muggen die ziektes meebrengen. Meegereisde spinnen en slangen die hier kunnen overleven. Plots zul je hier geconfronteerd worden met malaria, zika, gele koorts, etc.
Trouwens met een gemiddelde hogere temperatuur krijg je nog last van andere dingen. Dingen die wij hier niet gewoon zijn. Muggen, exotische muggen die ziektes meebrengen. Meegereisde spinnen en slangen die hier kunnen overleven. Plots zul je hier geconfronteerd worden met malaria, zika, gele koorts, etc.