Klimaathysterie
Re: Klimaathysterie
Nee, dat is mijn "toekomstbeeld" niet en leg me geen woorden in de mond of plaats een vraagteken.Abatoetnie schreef: ↑26 januari 2024, 11:10Best dat er nog een beetje "platteland" overblijft want mochten ze iedereen in "'t stad" persen dan is de vraag niet wanneer de bom(men) ontploffen maar waar en hoeveel. Steek teveel dieren op een beperkte ruimte en ze eten elkaar op ... waarom zou het bij de mens anders zijn. Als dat uw toekomstbeeld is van alle kippen in een legbatterij dan wens ik je veel plezier in je stadsomgeving, je zal wellicht de eerste zijn die zijn ei elders zal gaan leggen.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Legbatterijen, totalitaire gedachten, bommen,...
Ik weet dat het niets zal uithalen maar ik wou toch even een beetje compenseren.
Als iemand graag op het platteland wil wonen dan moet die dat vooral doen. Wel graag de voor- én de nadelen van die keuze bij elkaar houden overeenkomstig de politieke ideologie van transparante kosten, lage belastingen, vrijwillige solidariteit.
Ik weet dat het niets zal uithalen maar ik wou toch even een beetje compenseren.
Als iemand graag op het platteland wil wonen dan moet die dat vooral doen. Wel graag de voor- én de nadelen van die keuze bij elkaar houden overeenkomstig de politieke ideologie van transparante kosten, lage belastingen, vrijwillige solidariteit.
De foto hierboven bevestigt eerder de (voor)oordelen van sommigen dan ze te ontkrachten!
De andere foto's bekoren me (ik herken o.a. Gent en Antwerpen). Goed om op een terrasje te zitten bij goed weer ... maar daarom nog niet om er te gaan wonen.
-
- Full Member
- Contacteer:
-
- Full Member
- Contacteer:
Met foto's kan je alles bevestigen en/of ontkennen.Woz schreef: ↑26 januari 2024, 14:05 Ik weet dat het niets zal uithalen maar ik wou toch even een beetje compenseren.
Hier staan ze bv. aan te schuiven voor de trein die hen naar een dagje uit op het platteland brengt.
-
- Full Member
- Contacteer:
Als dat je toekomstbeeld niet is kan je misschien duidelijk maken wat het wel is, je wil geen woorden in je mond gelegd worden maar je "suggereert" wel tussen de lijnen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik woon sinds een jaar in een stad. Daarvoor altijd op den buiten gewoond. Ik kan het maar niet gewoon worden. Vuil, vies, druk, lawaai en vooral de multicul, ... ik haat het. Echt, heel veel spijt van. Ik kan niet wachten om terug op den buiten te wonen.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Gent? Zeker van? Ik herken Utrecht.
Same here.
Maar het punt is dat ik me niet wens te moeien met andermans levenskeuzes. Dit kan niet van iedereen hier gezegd worden
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Je hebt gelijk: het moet Utrecht zijn.
De reclame voor Jupiler moet me in de war gebracht hebben. En ik meende te snel de Grasmarkt herkend te hebben ...
Maar ook in Utrecht wil ik niet graag gaan wonen (alhoewel ze hebben Jupiler, dat is toch al iets)
-
- Hero Member
- Contacteer:
Daar hebben ze wel de Utrechtse Heuvelrug. Een waar mountainbike paradijs. Daar kunnen veel parcoursbouwers in België nog lessen van leren.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Idd, dat je zo'n foto post om een positieve draai aan 't leven in de stad te geven gaat ook mijn verbeelding te boven. Ik hoop dat ik nooit tot zo'n woonkazerne of andere HLM's veroordeeld word
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Heeft er iemand een mooie, realistische foto van wonen op het platteland?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Het platteland lijkt me net zo min te bestaan als de stad.
Lmgtfy
Lmgtfy
Zo te zien naar de achtergrond eerder van het platteland naar de stad... naar het werk, waar ze bijna allemaal hun centen komen verdienen.Abatoetnie schreef: ↑26 januari 2024, 14:31Met foto's kan je alles bevestigen en/of ontkennen.Woz schreef: ↑26 januari 2024, 14:05 Ik weet dat het niets zal uithalen maar ik wou toch even een beetje compenseren.
Hier staan ze bv. aan te schuiven voor de trein die hen naar een dagje uit op het platteland brengt.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Of de stedelingen keren terug naar de stad na een uitstap naar het platteland. Het is maar hoe je het bekijkt …Spaarplan schreef: ↑26 januari 2024, 16:13Zo te zien naar de achtergrond eerder van het platteland naar de stad... naar het werk, waar ze bijna allemaal hun centen komen verdienen.Abatoetnie schreef: ↑26 januari 2024, 14:31
Met foto's kan je alles bevestigen en/of ontkennen.