Klimaathysterie
Re: Klimaathysterie
Waarom betaal jij lokaal meer dan in de supermarkt? Ik koop rechtstreeks bij de pluimveekweker: kipfilet à 5€/kilo. In de supermarkt vind je dat zelden onder de 8,5€. En, het allerbelangrijkste: die kipfilet is malser en 'krimpt' niet als je die kooktWoz schreef: ↑29 januari 2024, 17:51 Ik, als groene linkse rakker, koop al jaren biologisch en lokaal van kleine landbouwers(die betogen niet mee want met hun eigen bedrijfsmodel verdienen ze wel genoeg geld). Ja, daar betaal ik wat meer voor door ergens anders wat minder te betalen (geen tv/Netflix, geen vliegreizen,...)
Het zijn de rechtse simplisten die zo gehecht zijn aan hun kiloknallers.
Zogezegd sympathie voor de boer maar van zodra het over de eigen centen gaat is het allemaal de schuld van iemand anders.
Een voordeel als je op het platteland woont. Kip, aardappelen, groenten, fruit, ... Je vindt ze wel niet onder 1 dak natuurlijk.
Btw, wat heeft onze vriend Joker uitgespookt? Ik zie dat hij een ban aan zijn broek heeft. De mods zijn dus wel aanwezig in het nieuwe jaar.
Inderdaad en in tegenstelling tot de klimaatterroristen doen ze ook geen vlieg kwaad. Ze dringen hun wil niet op aan mensen die met hen niets te maken willen hebben, ze kleven zich nergens aan vast en gooien geen soep op kunstwerken.CarpeNoctem schreef: ↑29 januari 2024, 17:35 Ja, maar die andere getuigen kun je met een simpele nee afschepen. Voordeur dicht en hop, ze gaan naar de volgende voordeur.
Woz heeft afgelopen weekend blijkbaar een nieuw woordje geleerd: simpel.
Nu moet hij enkel nog inzien dat zijn naïeve klimaatdenken daar onder ressorteert
Gemakkelijk gezegd, een beetje simplistisch zelf.
En hoe wil je het aanbod van vlees verminderen?
Denken dat je voortdurend ongestraft schade kan toebrengen aan je eigen leefomgeving en medemens, dat is pas naïef.
Kom maar op met je 'we zijn toch al met teveel'-reply en het is allemaal de schuld van ...
Veel inhoudelijk debat valt hier toch niet te verwachten. Ik ga stilaan afronden.
Kom maar op met je 'we zijn toch al met teveel'-reply en het is allemaal de schuld van ...
Veel inhoudelijk debat valt hier toch niet te verwachten. Ik ga stilaan afronden.
Dat is geen antwoord op mijn vraag hoe je het aanbod van vlees zou willen verminderen (bij gebrek aan inhoudelijk goede voorstellen?). Maar het vat wel goed jouw houding tegenover de landbouw samen …
Op dezelfde manier als dat de kweek van paarden in de loop van de geschiedenis heel sterk gereduceerd werd.
Ik schreef: ik ga stilaan afronden. Dat betekent dat ik bezig ben met afronden.
Daarna stelde je nog een vraag die ik beantwoord heb.
Heb je een inhoudelijke reactie op mijn antwoord?
Daarna stelde je nog een vraag die ik beantwoord heb.
Heb je een inhoudelijke reactie op mijn antwoord?
Nog altijd aan het afronden?
Je hebt mijn vraag trouwens NIET beantwoord. Een of andere vergelijking maken die er niet toe doet en wat rond de pot draaien is niet hetzelfde als een vraag beantwoorden.
Zoiets vermoedde ik ook al … maar Woz durft het blijkbaar enkel te insinueren maar niet uitdrukkelijk te verwoorden.
Ik lust ook wel een stukje vlees (B12) maar van mij mag dat in de toekomst uit een lab/fabriek komen.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Eikes, blasfemie.
Maar zolang je dit dan maar geen vlees noemt moet je het voor mij niet laten
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell