Klimaathysterie
Re: Klimaathysterie
Er is een verklaring voor: de huidige boeren zijn bedrijfsleiders geworden.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Uiteraard heb ik deze artikels zelf gelezen in mijn Spaanse hangmat. Prettige werkdag straks
Links progressief: altijd maar opnieuw de enen laten betalen voor de voordelen van de anderen ...
Ironisch genoeg, zijn het ditmaal de beter begoede burgers die de voordelen plukken
Allez wat is dat hier nu? Een linkse extremist die pleit voor een rijken subsidie en een rechtse liberaal die extra taksen wil Kan niet missen dat een centrum partij als VB het zo goed doetCarpeNoctem schreef: ↑1 februari 2024, 09:40Ik vind dat ze die zouden extra moeten doen betalen voor de schade aan het wegdek. En dit terwijl ze zorgen voor een slechtere luchtkwaliteit in de omgeving van Tinne's gascentrales, en ook ter plaatse door de extra rubberpartikels.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ok, terechte opmerking. We gaan voor de afschaffing van alle taksen op brandstof
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik vind dat de EV rijders extra moeten belast worden voor de natuur schade die het delven van lithium en andere zware metalen teweeg brengt alsook voor het gebruik van gas en bruinkool centrales die extra moeten draaien om de benodigde electriciteit op te wekken.
Die linkse sjarels geloven waarlijk echt in sprookjes.
En eigenlijk zouden ze het kindergeld moeten geven aan diegenen zonder kinderen! Geen kinderen hebben, dat is goed voor het milieu!
Denk je misschien dat bij de productie van conventionele auto's geen zeldzame betalen en grondstoffen worden gebruikt?Trivium schreef: ↑1 februari 2024, 10:48Ik vind dat de EV rijders extra moeten belast worden voor de natuur schade die het delven van lithium en andere zware metalen teweeg brengt alsook voor het gebruik van gas en bruinkool centrales die extra moeten draaien om de benodigde electriciteit op te wekken.
Die linkse sjarels geloven waarlijk echt in sprookjes.
Trouwens, voor lithium zijn er alternatieven.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Voel ik wel iets voor, bij mijn weten heb ik er geen...
75% aandelen, 15% obligaties, 10% cash
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Klimaathysterici slaan opnieuw toe.
't Zal duren tot er eens een eigenaar zo'n vandaal op heterdaad betrapt.
't Zal duren tot er eens een eigenaar zo'n vandaal op heterdaad betrapt.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik zou het niet echt moedwillig noemen van Tinne, eerder vastgeroest in haar dogmatisch antiwetenschapsdenken.
(discussie terug naar de juiste draad proberen te brengen. Jullie vervuilen (pun intended ) danig Vaganzza's draad)
En het is zeker niet ongevaarlijk. Een platgezette band wordt zwaar belast op de zijwand, zeker van die loodzware EV's. Het is zeer de vraag of er daar nog verder mee veilig kan gereden worden.
En trouwens in tegenstelling tot wat Woz beweert beperken die ecoterroristen zich niet tot platzetten.
Heb je nu net een foto genomen van je eigen hand? En dat post je als zogezegd bewijs?
Aan de modder te zien staat die auto niet in de stad?
Aan de modder te zien staat die auto niet in de stad?