Koopwaardige aandelen
TIP
Re: Koopwaardige aandelen
Sioen zakt verder.Blackbelt schreef:Sioen stond gisteren een hele tijd op -3% zonder enig nieuws.
Zal wel aan de lage volumes liggen.
voor de sterke stijging van de afgelopen weken is er ook geen verklaring.
Blijft één van mijn favorietjes,(zie groei en dividend aandelen) heb ze al hele tijd en ga ze nog wel even houden.
Goed geleid familie bedrijf, wordt steeds moeilijker te vinden in Brussel.
Denk dat ik nog wat AGEAS en LEASE ga bijkopen.
Blijft één van mijn favorietjes,(zie groei en dividend aandelen) heb ze al hele tijd en ga ze nog wel even houden.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
@zeezout: LEAS bijkopen?
Leasinvest heb ik ook en die doet het zeer goed, in amper paar maand flink wat winst.
ik denk eerder een verkopen en winst nemen.
waarom koop jij nog bij?
Leasinvest heb ik ook en die doet het zeer goed, in amper paar maand flink wat winst.
ik denk eerder een verkopen en winst nemen.
waarom koop jij nog bij?
LEAS is één van de goedkoopste bevaks en heeft de dalende rente nog niet helemaal gevolgd.
heb COF verkocht en kan dus nog wel wat bevaks tanken. WDP en RET zitten al aan mijn max limiet.
LEAS en WEB nog niet.
LEAS is al wat gestegen tov de kapitaalsverhoging. Denk dat ze terug naar koersen > 80 kunnen.
heb COF verkocht en kan dus nog wel wat bevaks tanken. WDP en RET zitten al aan mijn max limiet.
LEAS en WEB nog niet.
LEAS is al wat gestegen tov de kapitaalsverhoging. Denk dat ze terug naar koersen > 80 kunnen.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
zeezout schreef:voor de sterke stijging van de afgelopen weken is er ook geen verklaring.
Zeezout, met Ageas zou ik in elk geval niet te lang meer wachten.
Bovendien betaalt Ageas op 10 december a.s. nog 1 euro bruto en netto aan kapitaalsvermindering. Betaaldatum 13 december 2013.
Kwam overigens vandaag opnieuw met schitterende resultaten naar buiten.
-
- Hero Member
- Contacteer:
desondanks toch maar matige koersreactie vind ik.
Mag eens versnelling hoger gaan...
Mag eens versnelling hoger gaan...
RTL Group een van de weinige Duitse aandelen die nog ondergewaardeerd zijn. Mijn waarderingsmodel geeft een faire waarde van €107,91 aan (21x gemiddelde vrije kasstroom van de voorbije 5 jaar), dus opwaarts koerspotentieel van 32%. Financieel gezien een ijzersterk bedrijf: zeer hoge en stabiele vrije kasstroom-marges, en zo goed als schuldenvrij.Brugse Leeuw schreef:Vandaag ingestapt in RTL groep.
Aandelenportefeuille netto met 1154% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -3,5% (tem 28 feb '25)
Momenteel: 38% Rapid7, IVU, Illumina, BlackLine, Tenable; 62% cash
Momenteel: 38% Rapid7, IVU, Illumina, BlackLine, Tenable; 62% cash
Vandaag 50% van mijn posities in Tubize (42,99) en Picanol (26,49) verkocht.
Omdat dit de twee grootste stijgers waren in men port, ze werden dan ook redelijk groot.
Omdat dit de twee grootste stijgers waren in men port, ze werden dan ook redelijk groot.
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
En Sioen blijft maar wegzakken. Op een bepaald moment -4,51% vandaag.chainy schreef:Sioen zakt verder.Blackbelt schreef:Sioen stond gisteren een hele tijd op -3% zonder enig nieuws.
Zal wel aan de lage volumes liggen.
Instapmoment?
Ablynx, Ageas, ArcelorMittal, CFE, Euronav, Exmar, IBA, KBC Ancora, Montea, RealDolmen, Sanofi, Sofina, Ter Beke, Tessenderlo, Texaf
Heb spijt dat ik geen limietorder had voor SMB Offshore aan 14 euro..
Zie hier nog veel potentieel in.
Andere meningen?
Zie hier nog veel potentieel in.
Andere meningen?
En Sioen blijft maar wegzakken. Op een bepaald moment -4,51% vandaag.
Instapmoment
sioen ging zonder duidelijke reden als raketje naar boven, nu weer wat naar beneden.
Basiswaarde in mijn portefeuille,
Instapmoment
sioen ging zonder duidelijke reden als raketje naar boven, nu weer wat naar beneden.
Basiswaarde in mijn portefeuille,
voor wat het waard is: ik zit nog in SBM Offshore aan 12,57.
Ik hou ze rustig bij.
Ik hou ze rustig bij.
Als SMB offshore met degelijke resultaten komt en wat guidance ivm hete hangijzers kunnen ze serieus hoger gaan volgens mij.
Voorts zie ik ook wel potentieel in Ablynx, en zeker Galapagos.
Voorts zie ik ook wel potentieel in Ablynx, en zeker Galapagos.
Ablynx en Galapagos: veel te hoog risico voor mij.
Ook Sbm Offshore heeft voor mij een te hoog risico.
Ik zie vooral nog koopjes in Nederland en minder in België.
Mijn favoriete aandelen om te kopen in België zijn Ageas, CFE, en NBB.
In Nederland zijn dat ArcelorMittal, TKH group, ING, Randstad, USG People en PostNL.
Ook Sbm Offshore heeft voor mij een te hoog risico.
Ik zie vooral nog koopjes in Nederland en minder in België.
Mijn favoriete aandelen om te kopen in België zijn Ageas, CFE, en NBB.
In Nederland zijn dat ArcelorMittal, TKH group, ING, Randstad, USG People en PostNL.
Ik zie maar weinig risico bij Ablynx op dit moment. Wat mij betreft kan die koers alleen maar omhoog gaan. Momenteel zit de koers al enige weken gevangen tussen 7,20 en 7,40. Er wordt gewacht tot Sofinnova verkoopt blijkbaar.