kortingbonnen knippen?
Re: kortingbonnen knippen?
Je moet eens goed opletten, soms moet je zelfs maar 1 of 2 producten kopen om van de korting te genieten of krijg je bv. x percentage korting op groenten of varkensvlees.Wook schreef: Yep, de kortingkaart van Colruyt zou ik ook wel eens durven gebruiken voor producten die ik sowieso zou kopen maar soms moet je echt veelte grote hoeveelheden kopen in de Colruyt om van die Extra Korting te kunnen genieten en daar doe ik niet aan mee.
Het systeem van Carrefour vind ik ronduit belachelijk: ze geven bonuspunten die je dan kan inwisselen voor veel te weinig geld en telkens je een kasticket krijgt dan hangt er zo'n bonnetje aan waarmee je extra bonuspunten krijgt als je bepaalde, zeer uiteenlopende zaken koopt. Dat is echt een doortrapt systeem want ze monitoren je koopgedrag en bestoken je met die bonnetje aan het kasticket met gerichte reclame. Ik bedankt altijd wanneer ze vragen of ik zo'n kaart wil.
Voor mij best handig want al de reclame gooi ik direct bij het papier, zeker de folders van colruyt.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
cp1234 schreef:Je moet eens goed opletten, soms moet je zelfs maar 1 of 2 producten kopen om van de korting te genieten of krijg je bv. x percentage korting op groenten of varkensvlees.Wook schreef: Yep, de kortingkaart van Colruyt zou ik ook wel eens durven gebruiken voor producten die ik sowieso zou kopen maar soms moet je echt veelte grote hoeveelheden kopen in de Colruyt om van die Extra Korting te kunnen genieten en daar doe ik niet aan mee.
Het systeem van Carrefour vind ik ronduit belachelijk: ze geven bonuspunten die je dan kan inwisselen voor veel te weinig geld en telkens je een kasticket krijgt dan hangt er zo'n bonnetje aan waarmee je extra bonuspunten krijgt als je bepaalde, zeer uiteenlopende zaken koopt. Dat is echt een doortrapt systeem want ze monitoren je koopgedrag en bestoken je met die bonnetje aan het kasticket met gerichte reclame. Ik bedankt altijd wanneer ze vragen of ik zo'n kaart wil.
Klopt volledig maar soms zijn 2 producten al te veel voor ons, wij zijn maar met twee en als we dan bvb twee kilo rijst zou moeten kopen voor een kleine korting dan kunnen we bij wijze van spreken vijf jaar rijst eten.
Beste manier om je zo weinig mogelijk aan te trekken van die kortingzever is je boodschappenlijstje te maken en je er aan te houden. Krijg je op sommige producten korting dan is dat mooi meegenomen.
Idem hier want als je die folders begint te doorbladeren dan begin je steeds te denken zouden we dat niet kunnen gebruiken? Terwijl je je enkel zou moeten afvragen of je die zaken (echt) nodig hebt.Voor mij best handig want al de reclame gooi ik direct bij het papier, zeker de folders van colruyt.
Wat we wel in het groot kopen dat zijn zaken zoals keuken-en toiletpapier. In de Makro kan je die dikwijls zeer goedkoop krijgen in grote verpakkingen.
Vandaag in LIDL : een zak diepvriesfritten van 3,5kg +1,5kg gratis = 5kg voor nog geen 2 euro.
Ben even weg...
Ben even weg...