Kosten betaalrekening Argenta
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Kosten betaalrekening Argenta
Het systeem dat je hier beschrijft werkt bij sommige banken ook met de "gewone" kredietkaarten. Als je in de helft van de maand reeds een extra overschrijving doet dan kan je terug extra aankopen doen met je kaart.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Heb zo'n een kaart bij beobank.
Betaal met domiciliëring het volledig openstaand saldo 1x per maand terug. Dus geen kosten of dergelijke. 5euro per jaar kost. Maar ook cashback van 1pct of 0,5pct over de betalingen.
Betaal met domiciliëring het volledig openstaand saldo 1x per maand terug. Dus geen kosten of dergelijke. 5euro per jaar kost. Maar ook cashback van 1pct of 0,5pct over de betalingen.
Als je zelf een overschrijving kan doen naar je kredietkaart, dan is het geen "gewone" kredietkaart in de zin van wat de meeste banken standaard aanbieden, t.t.z. een charge card met niet-roterend krediet. Alles wordt dan in 1 keer per maand automatisch van de zichtrekening gehaald. Er is in dat geval geen rekeningnummer waarop je kan storten, omdat je daar toch niet het initiatief toe kan nemen als je zou willen. ING heeft (of had) de ING Card, dat is (was) ook een "echte" kredietkaart met roterend krediet. Verder denk ik niet dat er buiten Beobank een bank is die dergelijke kaarten aanbiedt.
Ik ga dan de bankbediende van dexia 10 jaar geleden nog gelijk moeten geven... argenta blijft niet gratis.