Kosten betaalrekening Argenta
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Kosten betaalrekening Argenta
En al een klacht ingediend bij Argenta over die kantoorhouder ( al 2 weken tijd gehad )OdetteMaes schreef: ↑4 januari 2021, 18:18
En dan nog te zwigen over die kantooruitbuiters die je tegenkomt in plaatselijke horeca aangelegenheden, en daar het hoge woord voeren...
Neen zeker , gal spuwen op een forum , steeds in herhaling vallen.
Of is dit er ook over als reactie.
Neem actie en laat ons weten wat Argenta als reactie in huis heeft.
Estate Guru believer.
-
- Jr. Member
Die farce is 5 jaren geleden, niet goed gelezen?
-
- Jr. Member
5 jaren geleden werd ik zwaar gekweld door argenta. Door verschillende redenen, die kd was er maar één van.
Vorige week -met hun brief- kwam weer eventjes alles terug naar boven. Enfin, ik heb even kunnen kotsen, maar ben weer normaal nu.
Vorige week -met hun brief- kwam weer eventjes alles terug naar boven. Enfin, ik heb even kunnen kotsen, maar ben weer normaal nu.
Zwijg en er dan over in uw postings.
Het is niet omdat een iemand zijn boekje(eventueel ) te buiten gaat dat anderen dat ook doen.
En daarna maar afkraken.
Vergeet niet dat Argenta als ze willen eventueel uw gegevens kunnen opvragen en u aanklagen wegens niet bewezen laster.
Estate Guru believer.
-
- Jr. Member
Ik was er over gezwegen, maar jij niet blijkbaar, ben jij misschien ook zo'n argenta kwelgeest?
Volgen sommigen een Me Direct adept , Argenta adept kan er ook bij.OdetteMaes schreef: ↑5 januari 2021, 09:47 Ik was er over gezwegen, maar jij niet blijkbaar, ben jij misschien ook zo'n argenta kwelgeest?
En ja wie weet .
En lees mijn posting over Me van heden eens.
Niet in de hoek kruipen aan anderen over laten ,maar actie nemen. (maandsparen topic)
Estate Guru believer.
-
- Jr. Member
Das durven postings uit verleden aanhalen.
Beklaag waar ze nu klant is ons Odette of ??
Estate Guru believer.
Met een IQ van 145 en niet weten wat het beste is???OdetteMaes schreef: ↑26 december 2020, 18:02 Ik heb een slapende zichtrekening bij Argenta. Al zeker 5 jaar niet meer gebruikt, maar ook nooit opgezegd. Ze sturen nu een brief dat die rekening omgevormd wordt, en vanaf maart 2021 kost dat 3,... euro/maand. Er staat niets op de rekening.
Wat is het beste : negeren of naar het kantoor gaan en die rekening opzeggen?
Met een IQ van 145 en niet weten wat het beste is???OdetteMaes schreef: ↑26 december 2020, 18:02 Ik heb een slapende zichtrekening bij Argenta. Al zeker 5 jaar niet meer gebruikt, maar ook nooit opgezegd. Ze sturen nu een brief dat die rekening omgevormd wordt, en vanaf maart 2021 kost dat 3,... euro/maand. Er staat niets op de rekening.
Wat is het beste : negeren of naar het kantoor gaan en die rekening opzeggen?
Sfeer is goed hier
-
- Verbannen Gebruiker
Met het geld van de betalende rekeningen maakt Argenta originele reclamecampagnes.
Ik kan geen links plaatsen, maar je moet eens googelen op "Twitter argenta".
Bij de tweet van 1 januari staat een logo in een groene achtergrond "op naar een gezond 2021".
In het logo zitten 2 mannetjes, elk met een platte pet op het hoofd, met de rug naar elkaar en met de benen uitgestrekt, elk voor zich uit, dus in de tegengestelde richting.
Ik durf mij niet voorstellen wat de 3 gele strepen zijn. Maar het zal zeker gezond zijn
Ik kan geen links plaatsen, maar je moet eens googelen op "Twitter argenta".
Bij de tweet van 1 januari staat een logo in een groene achtergrond "op naar een gezond 2021".
In het logo zitten 2 mannetjes, elk met een platte pet op het hoofd, met de rug naar elkaar en met de benen uitgestrekt, elk voor zich uit, dus in de tegengestelde richting.
Ik durf mij niet voorstellen wat de 3 gele strepen zijn. Maar het zal zeker gezond zijn
Volgens mij zijn dat 2 armen, iets in de stijl van samen sterk