Kosten betaalrekening Argenta
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Kosten betaalrekening Argenta
Het staat letterlijk in de aankondiging op de website:Nefertari schreef: ↑24 november 2020, 12:06Ik heb helemaal geen mail ontvangen! (Of was het misschien een nieuwsbrief, want daarop ben ik niet ingeschreven?)
De enige info die ik hierover heb, is wat ik hier op spaargids lees.
De limiet van 2500 € heb ik nooit zélf aangevraagd: dat was indertijd standaard inbegrepen.
Ik hoop dus dat ze mij daarover eerst informeren, alvorens mij eventueel een betalende kredietkaart aan te smeren.
Jouw pakketvoorstel
Ben je klant bij Argenta? Dan krijg je voor midden december een concreet voorstel voor het pakket dat het best bij jou past.
Vind je het voorgestelde pakket prima?
Dan hoef je niets te doen. Op 1 februari wordt je pakket automatisch geactiveerd.
Wil je liever een ander pakket?
Neem contact op met je kantoorhouder. Hij bekijkt samen met jou welk pakket het best aansluit bij je verwachtingen.
Laatst gewijzigd door Kumquat op 24 november 2020, 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb geen flauw idee waar dit geraaskal op slaat.haelewyn schreef: ↑24 november 2020, 11:57 En van atypische dingen gesproken : Kumquat heeft een vleug van kritiek op de banken.
Als hij zelf voor een bank werkt zit 'zijn' bank in het lijstje en heeft hij net een discussie gehad met het management.. Of zijn bank laat hij uit het lijstje weg om hen niet te positioneren in een groep van niet-correcten.
Gisteren middag heb ik een mail gekregen dat mijn rekening overgezet zal worden naar een Green-rekening.
Mijn ouders, die bij hetzelfde kantoor klant zijn, hadden hem gisterenavond nog niet gekregen.
Noch ikzelf, noch mijn man hebben tot nu toe een mail gekregen (beiden klant met aparte rekeningen, Argenta-Flex, en Argen-Co). Alleen aan de rekening van mijzelf is een kredietkaart gelinkt.
We zullen dan nog maar wat afwachten, zeker?
Het zal van kantoor tot kantoor afhangen. Als ik mails krijg van Argenta gaan die dikwijls uit van mijn plaatselijke kantoor. Ikzelf heb al een algemene mail gehad, die dus van mijn kantoor kwam, waarin de verschillende soorten rekeningen worden aangekondigd, maar nog niet concreet welke men mij gaat aanbieden op basis van mijn verrichtingen in het verleden.
Als je dit begrijpt van jezelf ben je wel degelijk in staat om een andere moeilijk(er) te begrijpen tekst te verteren.
Onthoud dat je je vooral nooit slimmer moet voordoen dan je bent. Meestal is dat maar genant !
Je blijkt zelf wel een en ander qua zever te produceren.
Het lijkt me duidelijk dat je ook op die bus met nutcakes zat die hier onlangs gecrasht is (?).
Je 'stijl' verraadt al een tijdje een en ander jongen..
Hier een boodschap in mijn stijl , speciaal voor jou.
https://youtu.be/f5V0PRFsjr0
Bij mij zat ie in de spam. Als je wil zeker zijn welke limiet/pakket je hebt, best gewoon even contact opnemen met je kantoor. Dan zijn er geen verrassingen.Nefertari schreef: ↑24 november 2020, 12:06Ik heb helemaal geen mail ontvangen! (Of was het misschien een nieuwsbrief, want daarop ben ik niet ingeschreven?)
De enige info die ik hierover heb, is wat ik hier op spaargids lees.
De limiet van 2500 € heb ik nooit zélf aangevraagd: dat was indertijd standaard inbegrepen.
Ik hoop dus dat ze mij daarover eerst informeren, alvorens mij eventueel een betalende kredietkaart aan te smeren.
Intussen op de website van Test-Aankoop (Nieuws 24 november):
En intussen ook al info gevonden op mijn rekeninguittreksel van vandaag:
"Om u te helpen bij uw keuze, ontvangt u van ons in de komende weken een persoonlijk voorstel"
https://www.test-aankoop.be/geld/betale ... fverhogingBetreurenswaardig: Argenta breekt met zijn concept van gratis zichtrekening.
...
En intussen ook al info gevonden op mijn rekeninguittreksel van vandaag:
"Om u te helpen bij uw keuze, ontvangt u van ons in de komende weken een persoonlijk voorstel"
Eigenlijk wel straf he,.. vinden jullie niet ? Dat Argenta ineens voor veel profielen duurder wordt dan KBC.
We vergelijken dan toch de gratis bank 'bij uitstek' met een bank die niet beschaamd is / was om de duurste bank te zijn van Vlaanderen.
Je kan zeggen : als je je plooit naar de regels kan het bij Argenta nog altijd gratis.
Bij KBC ook !
Wat gaat het meest geziene resultaat worden :
Klant ziet het nieuwe business model niet meer zitten en gaat waar het goedkoper (en beter ?) kan ?
Of mensen hangen zo vast, moreel, aan de bank die ze gewoon zijn en blijven uit gewoonte waar ze zijn.
Misschien is dit iets voor een poll.
Denken we al eens na over de vragen ?
Na de invoering van de nieuwe tarieven :
-Trap ik het af naar ergens anders
-Blijf ik waar ik ben en betaal
-Blijf ik waar ik ben maar maak het voor mezelf zo gratis mogelijk
-Betalen gaan we overal moeten doen. Liever aan Argenta dan aan een andere bank
Ideeën over de vraagstelling Goed zo of moet het anders ?
We vergelijken dan toch de gratis bank 'bij uitstek' met een bank die niet beschaamd is / was om de duurste bank te zijn van Vlaanderen.
Je kan zeggen : als je je plooit naar de regels kan het bij Argenta nog altijd gratis.
Bij KBC ook !
Wat gaat het meest geziene resultaat worden :
Klant ziet het nieuwe business model niet meer zitten en gaat waar het goedkoper (en beter ?) kan ?
Of mensen hangen zo vast, moreel, aan de bank die ze gewoon zijn en blijven uit gewoonte waar ze zijn.
Misschien is dit iets voor een poll.
Denken we al eens na over de vragen ?
Na de invoering van de nieuwe tarieven :
-Trap ik het af naar ergens anders
-Blijf ik waar ik ben en betaal
-Blijf ik waar ik ben maar maak het voor mezelf zo gratis mogelijk
-Betalen gaan we overal moeten doen. Liever aan Argenta dan aan een andere bank
Ideeën over de vraagstelling Goed zo of moet het anders ?
Het Green-pakket is toch nog altijd gratis of zie ik dat verkeerd?
-
- Newbie
Argenta is een bank voor oudjes-zonder-internet-en computer.
Maar langzaamaan vallen die allemaal dood, en daarmee ook de inkomsten van argenta. ze moeten dus nieuwe bronnen aansnijden.
Maar langzaamaan vallen die allemaal dood, en daarmee ook de inkomsten van argenta. ze moeten dus nieuwe bronnen aansnijden.
https://www.test-aankoop.be/geld/betale ... fverhoging
... klanten die niet zelf elektronisch willen of kunnen bankieren, zullen langs de kassa moeten passeren.
...
Wij houden vast aan ons standpunt dat een papieren overschrijving gezien moet worden als een dienstverlening aan de klant die daar nood aan heeft, niet als een betalend extraatje.
Temeer omdat veel mensen die er gebruik van maken, het onlinebankieren niet machtig zijn of simpelweg niet over de nodige digitale apparatuur beschikken.
De tweede kredietkaart wordt betalend, en de prijs is niet min : € 42 !
-
- Full Member
- Contacteer:
Is een tweede kredietkaart per rekening te betalen? Of per koppel?
Wij hebben zowel aparte als gezamenlijke rekeningen, maar hebben elk bankkaart en kredietkaart van onze aparte rekening.
Dat blijft gratis vermoed ik?
Wij hebben zowel aparte als gezamenlijke rekeningen, maar hebben elk bankkaart en kredietkaart van onze aparte rekening.
Dat blijft gratis vermoed ik?