Kosten betaalrekening Argenta
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Kosten betaalrekening Argenta
Op die manier is er een gratis rekening bij KBC, ING, Belfius, Europabank, bpost bank, hello bank, Beobank, Crelan, Axa, ...
Geen verschil, alleen de extra's zijn goedkoper bij vele anderen dan Argenta.
Hun problemen met elektronisch bankieren waren van een formaat zoals het nog bij geen enkele bank in België voorkwam.
Moeilijk om te concluderen dat Argenta beter is met zijn gratis rekening dan een andere bank met een gratis rekening.
Of : vroeger waren meer dingen gratis bij Argenta. Nu worden de extra's duurder dan elders.
Welk effect gaat dat hebben op hun klanten ?
Geen enkel ?
Het zou mij niet verwonderen dat de anderen het gegeven van het voor een deel opgeven van de gratis-politiek door Argenta nu gaan aangrijpen om op hun beurt hun diensten ook weer duurder te maken. Zo kennen we onze bankiers.
Hoe doe ik me slimmer voor dan ik ben?haelewyn schreef: ↑24 november 2020, 14:27 Als je dit begrijpt van jezelf ben je wel degelijk in staat om een andere moeilijk(er) te begrijpen tekst te verteren.
Onthoud dat je je vooral nooit slimmer moet voordoen dan je bent. Meestal is dat maar genant !
Je blijkt zelf wel een en ander qua zever te produceren.
Het lijkt me duidelijk dat je ook op die bus met nutcakes zat die hier onlangs gecrasht is (?).
Je 'stijl' verraadt al een tijdje een en ander jongen..
Hier een boodschap in mijn stijl , speciaal voor jou.
https://youtu.be/f5V0PRFsjr0
Wat verraadt mijn "stijl" al een tijdje?
Wat rechtvaardigt die typische paranoia dat iemand met een ander standpunt noodzakelijk een of ander persoonlijk belang moet hebben bij dat standpunt?
Verder wens ik niet door ongure types met "jongen" bejegend te worden.
Prima, jongen !
@Mol : ook al gedacht... Misschien geeft dit een aanzet om bij de anderen ook wat prijsstijgingen in te voeren. Het is bv zeker dat een BNP / Belfius / KBC rekening klant er niet van wakker ligt dat zijn rekening wat duurder is dan bij Argenta.
@Mol : ook al gedacht... Misschien geeft dit een aanzet om bij de anderen ook wat prijsstijgingen in te voeren. Het is bv zeker dat een BNP / Belfius / KBC rekening klant er niet van wakker ligt dat zijn rekening wat duurder is dan bij Argenta.
Dus een Visa kaart bij BEOBANK is volledig gratis en je kunt gewoon met een bancontact kaart verder werken via Argenta Green zonder kosten ? Alles gratis als je maar online werkt en geld afhaalt via automaat!guest2803
Hero Member
Hero Member
Bericht door guest2803 » Vandaag 11:52
Ardennois schreef: ↑Gisteren 17:47
... Heb ik nu wel net na 1 jaar leeghalen al onze maandspaarrekeningen bij hun afgesloten zeker . Komt daarbij dat vanaf dit jaar daar ook weer maandelijkse kosten te betalen zijn (of je moest een zeker spaarbedrag aanhouden).
"U hebt geen Beobank-rekening nodig om een Beobank kredietkaart te kunnen aanvragen."
zie https://www.beobank.be/nl/particulier/b ... ietkaarten
En uittreksel via hun automaat ook inbegrepen in het Green pakket ?
Nee, een VISA of MasterCard bij Beobank kost minstens 5 Euro, maar dat kan je terugverdienen via 1% of 0,5% cashback bij bepaalde van hun kaarten. Er zijn er hier die van de tijd van de piramiden tot nu al een huis gewoon gekregen hebben op de kap van de banken door het slim benutten van die cashback!jempi25 schreef: ↑24 november 2020, 20:53Dus een Visa kaart bij BEOBANK is volledig gratis en je kunt gewoon met een bancontact kaart verder werken via Argenta Green zonder kosten ? Alles gratis als je maar online werkt en geld afhaalt via automaat!guest2803
Hero Member
Hero Member
Bericht door guest2803 » Vandaag 11:52
Ardennois schreef: ↑Gisteren 17:47
... Heb ik nu wel net na 1 jaar leeghalen al onze maandspaarrekeningen bij hun afgesloten zeker . Komt daarbij dat vanaf dit jaar daar ook weer maandelijkse kosten te betalen zijn (of je moest een zeker spaarbedrag aanhouden).
"U hebt geen Beobank-rekening nodig om een Beobank kredietkaart te kunnen aanvragen."
zie https://www.beobank.be/nl/particulier/b ... ietkaarten
En uittreksel via hun automaat ook inbegrepen in het Green pakket ?
Over de vraag of je gratis uittreksels kan afdrukken op de bank staat niets in de aankondiging.
Beste forumgenoot Kumquat,
Ik wil niet intimiderend overkomen. Ik zou daar het nut niet van inzien. Stel dat ik je kan intimideren. Welk voordeel zou mij dat geven ? Geen...
Geniale inzichten heb ik zelden..
Vermoedens en ideeën wel. Maar, weet je nog : Een mening is zoals een h*l in je g*t .... iedereen heeft een mening.
Het maakt niet uit wat ik denk. Ik hoef dat met niemand te delen.
Mijn theorieën zijn alleen maar gesteund op hoe je schrijft, wat je schrijft, je stijl...
Waarom vecht je toch een kruistocht met soms non-argumenten om banken te verdedigen tot in het oneindige.
We weten allemaal dat een handelaar aanrekent wat hij wil voor de diensten die hij levert. De klant heeft de vrijheid om die diensten wel af te nemen of elders te gaan als er een beter alternatief is.
Ik begrijp niet waarom je het zo een groot probleem vindt dat mensen de 'service' van veel banken geen 3 euro per maand waard vinden.
Ik vind dat jij recht hebt op je mening en je keuzes van leverancier. Ik heb dat ook.
Mijn beweegredenen : daar beslist niemand anders over dan mezelf.
Ik begrijp vooral niet waarom je zo fervent discussies blijft voeren en van geen opgeven wil weten.
Je lijkt te discussiëren voor de lol en gewoon tot in het waanzinnige door te gaan zonder stoppen.
Lijkt voor mij bv erg veel op de 'stijl' en het verkrachten van de waarheid zoals Carpenoctem dat graag doet.
Ik wist wel dat er slimmer mensen rondlopen dan mezelf!Nee, een VISA of MasterCard bij Beobank kost minstens 5 Euro, maar dat kan je terugverdienen via 1% of 0,5% cashback bij bepaalde van hun kaarten. Er zijn er hier die van de tijd van de piramiden tot nu al een huis gewoon gekregen hebben op de kap van de banken door het slim benutten van die cashback!
Terugverdienen ?
Ik zie de kaart 3 % eerste 3 maanden !
Daarna 1 % !
Is juist ?
Dus als je na de coronatijd een reis boekt en betaald via Visa Beo
https://www.beobank.be/nl/particulier/b ... sa-classic
dan krijg je 3 of 1 %! Korting
Of is er een maximum?
En nog verzekerd ook !
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Opgelet. Je link gaat naar de Visa Internet Cashback, en voor zover ik weet krijg je bij deze enkel de cashback op online aankopen.jempi25 schreef: ↑25 november 2020, 08:49Dus als je na de coronatijd een reis boekt en betaald via Visa Beo
https://www.beobank.be/nl/particulier/b ... sa-classic
dan krijg je 3 of 1 %! Korting
Ik heb de Extra World Mastercard en daar krijg je de cashback op alles. Het percentage is idem (3% & 1%) maar voor aankopen vanaf €100 is de cashback maar 0.5 %.
Op jaarbasis maximum €100 ( Extra World ) of €200 ( Internet Cashback)
Deze heb ik nog nooit geprobeerd, geen idee hoe vrijgevig ze zijn.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
De jongeren kunnen van die oudjes nog veel leren.jorisvanhoute schreef: ↑24 november 2020, 18:40 Argenta is een bank voor oudjes-zonder-internet-en computer.
Maar langzaamaan vallen die allemaal dood, en daarmee ook de inkomsten van argenta. ze moeten dus nieuwe bronnen aansnijden.
bvb geen gat in hun hand hebben.
Estate Guru believer.
-
- Newbie
jezus christus had ook gaten in zijn handen en daar spreekt men 2000 jaren later nog over!
Een koppel bestaat uit 2 individuele personen:BeginnendBelegger schreef: ↑24 november 2020, 19:02 Is een tweede kredietkaart per rekening te betalen? Of per koppel?
...
als er per persoon 1 rekening met 1 kredietkaart is, dan moet dat normaal gezien gratis blijven.
Niet te begrijpen dat zoveel mensen moeite hebben om te te betalen voor een extra dienst buiten het gratis pakket begrepen in de rekening.
Personeel, infrastructuur betalen met de opbrengst van gratis diensten???????
Gratis bestaat niet.
Personeel, infrastructuur betalen met de opbrengst van gratis diensten???????
Gratis bestaat niet.
-
- Newbie
Ah nee? en Keytrade dan? daar krijg je nog geld erbij, bovenop alle gratis kaarten!