Kredietkaart Argenta
Kredietkaart Argenta
Omwille van onduidelijkheid wil ik graag meer info over bepaalde verrichtingen van de kredietkaart bij Argenta.
Gedetailleerde info kunnen zij niet geven en verwijzen mij door naar Worldline.
De veiligheidsprocedure bij Worldline is dat men bepaalde vragen moet kunnen beantwoorden.
Nu komt het mooie.
Mijn geslacht is niet correct en mij leeftijd is onrealistisch. Dat bekennen zij bij Worldline maar procedure is procedure en men wil niet verder gaan.
Argenta is verantwoordelijk voor de correcte ingave van de gegevens...
Reeds meermaals gebeld naar Worldline en Argenta en Argenta zegt dat zij de juiste gegevens doorgeven maar Worldline heeft andere gegevens?
Worldline wil niet verder wegens procedure en Argenta zegt dat ze niets meer kunnen doen...
Zo word ik van het kastje naar de muur gestuurd.
Iemand gelijkaardige ervaring of raad?
Gedetailleerde info kunnen zij niet geven en verwijzen mij door naar Worldline.
De veiligheidsprocedure bij Worldline is dat men bepaalde vragen moet kunnen beantwoorden.
Nu komt het mooie.
Mijn geslacht is niet correct en mij leeftijd is onrealistisch. Dat bekennen zij bij Worldline maar procedure is procedure en men wil niet verder gaan.
Argenta is verantwoordelijk voor de correcte ingave van de gegevens...
Reeds meermaals gebeld naar Worldline en Argenta en Argenta zegt dat zij de juiste gegevens doorgeven maar Worldline heeft andere gegevens?
Worldline wil niet verder wegens procedure en Argenta zegt dat ze niets meer kunnen doen...
Zo word ik van het kastje naar de muur gestuurd.
Iemand gelijkaardige ervaring of raad?
Re: Kredietkaart Argenta
Als je naar wordline moet bellen ben je al verloren, service daar al jaren in dalende lijn en dan nog de ramp van argenta klantenservixe daarop?
Mijn sympathie gaat uit naar u.
Meestal brengt argenta alles wel in orde maar meestal zeer trage verwerking gewijzigde gegevens. Geduld dus.
Mijn sympathie gaat uit naar u.
Meestal brengt argenta alles wel in orde maar meestal zeer trage verwerking gewijzigde gegevens. Geduld dus.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Misschien verwarren ze U met een naamgenoot.
Best is je kaartnummer en je geboortedatum meedelen..
Best is je kaartnummer en je geboortedatum meedelen..
Ik heb een prepaid credit card van KBC. Ik zet er pas geld op wanneer ik een uitgave ga doen en niet meer dan dat ik ga uitgeven. Het saldo is dus bijna altijd nul. Er kan dus niet op onverklaarbare wijze geld van afgaan. Dat vind ik nog het veiligste.
@ Zorro123
Indien ik bij een financiële instelling problemen zou hebben, die ze niet kunnen oplossen via TEL of e-mail; dan zou ik in de eerste plaats contact nemen met hun eigen ombudsdienst of met Ombudsfin.be.
Als dat niet helpt, dan kan contact nemen met een consumentenvereniging helpen, zoals bijvoorbeeld Test-Aankoop of "De Inspecteur" bij VRT, Radio 2. (En ik kan je verzekeren: als een probleem tot in die radio-uitzending geraakt, dan zijn bedrijven altijd rap om hun fouten op te lossen!)
Indien ik bij een financiële instelling problemen zou hebben, die ze niet kunnen oplossen via TEL of e-mail; dan zou ik in de eerste plaats contact nemen met hun eigen ombudsdienst of met Ombudsfin.be.
Als dat niet helpt, dan kan contact nemen met een consumentenvereniging helpen, zoals bijvoorbeeld Test-Aankoop of "De Inspecteur" bij VRT, Radio 2. (En ik kan je verzekeren: als een probleem tot in die radio-uitzending geraakt, dan zijn bedrijven altijd rap om hun fouten op te lossen!)
Problemen met een kredietkaart,
De enige goede oplossing volledige schrapping van kaart.
Dan wachten op laatste uitgavenstaat.
Eens bevestiging schrapping een volledige nieuwe aanvraag voor een kredietkaart.
Mijn eigen ervaring van een paar maanden terug. (niet bij Argenta)
Vervangkaart huidige lost problemen niet op.
En Google pay vist achter het net met volledige nieuwe kaart.
Gebruik heden een prepaid kaart voor opladen Google pay.
Estate Guru believer.
-
- Newbie
- Contacteer:
Ik had ook reeds een tweetal keer problemen in verband met niet correcte verrichtingen gebeurd met mijn kredietkaart bij Argenta.
De service van Worldline is beneden alle peil. Die hebben totaal niets gedaan om de problemen op te lossen. Ze gingen het onderzoeken, maar na tientallen emails, waarop nietszeggende antwoorden kwamen, was het nog niet opgelost.
Had toen ook de indruk dat Worldline en de hoofdzetel van Argenta onder elkaar afspraken hadden.
Het is uiteindelijk wel opgelost dankzij de goodwill van de kantoorhouder.
Ook met de klantendienst van Argenta heb ik dus geen goede ervaringen. Ik kreeg ooit eens een antwoord drie maanden na een probleem voorgelegd te hebben.
De service van Worldline is beneden alle peil. Die hebben totaal niets gedaan om de problemen op te lossen. Ze gingen het onderzoeken, maar na tientallen emails, waarop nietszeggende antwoorden kwamen, was het nog niet opgelost.
Had toen ook de indruk dat Worldline en de hoofdzetel van Argenta onder elkaar afspraken hadden.
Het is uiteindelijk wel opgelost dankzij de goodwill van de kantoorhouder.
Ook met de klantendienst van Argenta heb ik dus geen goede ervaringen. Ik kreeg ooit eens een antwoord drie maanden na een probleem voorgelegd te hebben.
Ik zou gewoon van bank veranderen of een andere bank uitproberen.
Stuur een GDPR klacht in en eis dat je je gegevens wil updaten want ze zijn foutief (GDPR zegt dat je het recht hebt om je gegevens die foutief zijn te kunnen updaten).
Stuur je klacht naar hun DPO email adres: https://be.worldline.com/en/home/privacy.html
Als zij je doorsturen naar Argenta, doe dan identiek hetzelfde (hier: https://www.argenta.be/nl/privacy/priva ... ml#contact). Al is mijn beste gok wel dat je Argenta moet benaderen (of nog beter: allebei samen in de mail). Jij bent klant bij Argenta en onrechtstreeks met Worldline. Argenta moet die puinhoop oplossen.
Drieg ermee er ook maar mee om naar de GBA (https://www.gegevensbeschermingsautoriteit.be/burger) te stappen met een GDPR klacht als ze je van het kastje naar muurtje sturen. Banken en andere financiële instellingen hebben een heilige schrik van die instanties want als het komt tot een onderzoek dan mogen ze een kleine audit verwachten.
GDPR klachten moeten binnen de 30 dagen behandeld worden. Hou de termijn dus in de gaten zodat je wat meer gewicht in de schaal kan gooien.
Stuur je klacht naar hun DPO email adres: https://be.worldline.com/en/home/privacy.html
Als zij je doorsturen naar Argenta, doe dan identiek hetzelfde (hier: https://www.argenta.be/nl/privacy/priva ... ml#contact). Al is mijn beste gok wel dat je Argenta moet benaderen (of nog beter: allebei samen in de mail). Jij bent klant bij Argenta en onrechtstreeks met Worldline. Argenta moet die puinhoop oplossen.
Drieg ermee er ook maar mee om naar de GBA (https://www.gegevensbeschermingsautoriteit.be/burger) te stappen met een GDPR klacht als ze je van het kastje naar muurtje sturen. Banken en andere financiële instellingen hebben een heilige schrik van die instanties want als het komt tot een onderzoek dan mogen ze een kleine audit verwachten.
GDPR klachten moeten binnen de 30 dagen behandeld worden. Hou de termijn dus in de gaten zodat je wat meer gewicht in de schaal kan gooien.
@ Yaris
Inderdaad een paar verrichtingen/uitgaven waar ik meer wil over weten.
Ik ga beginnen met de klachtendienst van Argenta te contacteren.
Wordt vervolg.
Inderdaad een paar verrichtingen/uitgaven waar ik meer wil over weten.
Ik ga beginnen met de klachtendienst van Argenta te contacteren.
Wordt vervolg.
Is mij ook al een paar maal overkomen dat ik een betaling heb gedaan en op het afschrift niet vermeld aan wie of wat.
Na lang nadenken valt dan toch eindelijk mijne nikkel aan wie en aan wat ik dat betaald heb..
Wat eerst verdacht was bleek dan inderdaad wel juist te zijn...
Na lang nadenken valt dan toch eindelijk mijne nikkel aan wie en aan wat ik dat betaald heb..
Inderdaad Ludo, dat is hier nu ook het geval.ludo schreef: ↑28 mei 2022, 21:37 Is mij ook al een paar maal overkomen dat ik een betaling heb gedaan en op het afschrift niet vermeld aan wie of wat.
Maar ik wil mijn gegevens juist hebben bij Worldline voor als ik echt een noodzakelijke info wil.
Daarom nu even deze moeite doen maar het zal niet van een leien dakje lopen, vermoed ik.
Beginnen met een mail naar de klachrendienst van Argenta en zien waar we uitkomen.
Ik blijf updaten.
Je kan hetzelf ook makkelijk maken en als je een online betaling doet dit even op een velletje papier noteren..Zorro123 schreef: ↑29 mei 2022, 22:04Inderdaad Ludo, dat is hier nu ook het geval.ludo schreef: ↑28 mei 2022, 21:37 Is mij ook al een paar maal overkomen dat ik een betaling heb gedaan en op het afschrift niet vermeld aan wie of wat.
Maar ik wil mijn gegevens juist hebben bij Worldline voor als ik echt een noodzakelijke info wil.
Daarom nu even deze moeite doen maar het zal niet van een leien dakje lopen, vermoed ik.
Beginnen met een mail naar de klachrendienst van Argenta en zien waar we uitkomen.
Ik blijf updaten.
Krijg je je bankafschrift kan je het daar ook op vermelden.. ( als je dat nodig zou vinden )
Je kan ook bij een aankoop telkens een ticket vragen en dat bijhouden..