Lange termijnsparen
TIP
Kies voor het hoogste rendement vergelijk alle langetermijnsparen aanbieders
Lange termijnsparen
Hallo,
Ik had graag jullie advies geweten...
Ik ben 60, en zou terug willen sparen en jaarlijks iets willen aftrekken. Daarom dacht ik aan Tak 21 + tak23. Dit zou op 10 jaar kunnen zijn. Wat is nu het beste produkt op de markt....
Heb vandaag een adviseur gezien, stelt Ergo voor????? Maar sprak over 9% , 60% aan 2.50+ en 40% aandelen (winstdeelname) (De Groof fondsen), zou uiteindelijk 6% par jaar kunnen opbrengen?????
Is dit waar???
Danku voor uw antwoord.
Sara51
Ik ben 60, en zou terug willen sparen en jaarlijks iets willen aftrekken. Daarom dacht ik aan Tak 21 + tak23. Dit zou op 10 jaar kunnen zijn. Wat is nu het beste produkt op de markt....
![Huh? ???](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/huh.gif)
Is dit waar???
Danku voor uw antwoord.
Sara51
Re: Lange termijnsparen
Speciaal voor jou het antwoord:
viewtopic.php?f=5&t=11127&p=96310#p96310" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=5&t=11127&p=96310#p96310" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Hallo,
Bedankt voor uw reactie.
Heb intussen tijd zelf nog wat opgezocht, inderdaad beter van Ergo afblijven.
Heb met Allianz gebeld, was hier met andere produkten.. Ik ga met hen in zee met Allians Life 3A, is een nieuwe verzekering lange termijnsparen.. geen instapkosten... en verleden jaar 4% opgebracht....
Hoop hierme van dienst te zijn.
Mvg
Bedankt voor uw reactie.
Heb intussen tijd zelf nog wat opgezocht, inderdaad beter van Ergo afblijven.
Heb met Allianz gebeld, was hier met andere produkten.. Ik ga met hen in zee met Allians Life 3A, is een nieuwe verzekering lange termijnsparen.. geen instapkosten... en verleden jaar 4% opgebracht....
Hoop hierme van dienst te zijn.
Mvg
Sara51 schreef:Hallo,
Ik ben 60, en zou terug willen sparen en jaarlijks iets willen aftrekken. Daarom dacht ik aan Tak 21 + tak23. Dit zou op 10 jaar kunnen zijn. Wat is nu het beste produkt op de markt....Heb vandaag een adviseur gezien, stelt Ergo voor????? Maar sprak over 9% , 60% aan 2.50+ en 40% aandelen (winstdeelname) (De Groof fondsen), zou uiteindelijk 6% par jaar kunnen opbrengen?????
Is dit waar???
Danku voor uw antwoord.
Sara51
Je schrijft het zelf "kunnen" opbrengen" Met kunnen koop je niks, dan kun je evengoed een Lotto formulier kopen.
Bedankt voor uw antwoord.
Mvg.
Mvg.
HectorHector schreef:Ik weet niet of je het weet, maar momenteel kun je nog iets extra krijgen bij Allianz.
Volgende e-mail vandaag ontvangen:
Het moment is aangebroken om een nieuwe Invest for Life te onderschrijven. Klanten die voor het einde van het jaar intekenen krijgen van ons ook een smakelijk extraatje.
Voor ieder contract van € 10.000 krijgt u van ons 3 flessen uitstekend Zuid-Afrikaans wijn. Indien u een nieuw contract van € 25.000 onderschrijft, kan u genieten van 3 flessen topchampagne van het huis Brugnon.
Bovendien betaalt u géén instapkosten en nemen wij tot eind november 2011 de abonnementstaks van 1,1% ten laste.
Ik kijk op de website van Allianz maar vind wel de gratis 1.1 % taks, maar van de gratis instapkosten en gratis wijn vind ik niets terug ?
Is de wijn en gratis instapkosten een actie van Allianz zelf, of van een plaatselijke makelaar ?
Hallo,
Ik ben gisteren naar makelaar geweest, inderdaad men spreekt alléén van gratis taks, en er zijn instapkosten... dit is ook geen lange termijn sparen, 8 jaar + 1 dag... Men heeft mij Vivium aanbevolen voor langer termijnsparen, hier kan men ook fiscaal een bedrag per jaar aftrekken, het contract is wel op 10 jaar. Dit geeft ook heel goede rendementen per jaar, en zeer veilig ook.
Mvg
Ik ben gisteren naar makelaar geweest, inderdaad men spreekt alléén van gratis taks, en er zijn instapkosten... dit is ook geen lange termijn sparen, 8 jaar + 1 dag... Men heeft mij Vivium aanbevolen voor langer termijnsparen, hier kan men ook fiscaal een bedrag per jaar aftrekken, het contract is wel op 10 jaar. Dit geeft ook heel goede rendementen per jaar, en zeer veilig ook.
Mvg