Laten beleggen
Laten beleggen
Goedenavond,
Ik ben al paar weken aan het kijken om te beleggen....
op Binck- bank terechtgekomen.
Omdat ik zelf geen tijd heb en er niets van ken wil ik ‘laten beleggen’.
Zijn er mensen met ervaring bij Nick bank zelf beleggen?
Op de Belgische pagina spreken ze van een minimum startbedrag van 10000€, wat me op zich veel is. Nederlandse site spreekt daar niet over....
Green versie niet terug t3 vinden op Belgisch site, wel op de Nederlandse...
Bedoeling zou zijn... 300€/maand, maar met een beduidend lager startbedrag.
Graag jullie advies,
Thx
Stijn
Ik ben al paar weken aan het kijken om te beleggen....
op Binck- bank terechtgekomen.
Omdat ik zelf geen tijd heb en er niets van ken wil ik ‘laten beleggen’.
Zijn er mensen met ervaring bij Nick bank zelf beleggen?
Op de Belgische pagina spreken ze van een minimum startbedrag van 10000€, wat me op zich veel is. Nederlandse site spreekt daar niet over....
Green versie niet terug t3 vinden op Belgisch site, wel op de Nederlandse...
Bedoeling zou zijn... 300€/maand, maar met een beduidend lager startbedrag.
Graag jullie advies,
Thx
Stijn
Re: Laten beleggen
Een dik jaar geleden ben ik ermee gestart, in het meest defensieve profiel.
Hun bescherming werkt prima, dus daar ben zeker ik tevreden over.
Als je in België woont, zal je het moeten doen met de Belgische versie, en niet wat in Nederland kan.
Mijn doel was : beter doen dan een spaarboekje. en daar ben ik voorlopig net niet in gelukt. Maar dat ligt wellicht dan ook aan het profiel dat ik gekozen heb.
Hun bescherming werkt prima, dus daar ben zeker ik tevreden over.
Als je in België woont, zal je het moeten doen met de Belgische versie, en niet wat in Nederland kan.
Mijn doel was : beter doen dan een spaarboekje. en daar ben ik voorlopig net niet in gelukt. Maar dat ligt wellicht dan ook aan het profiel dat ik gekozen heb.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Wat is dan zowel je procentuele rendement geweest met dit meest defensieve profiel?
Binck heeft ook nog het vroegere Pritle/Binck Forward aanbod. ENkel toegankelijk via de Nederlandse site, zie deze blog.
Ben trouwens ook benieuwd naar het rendement van die aanbieders.
Op het dieptepunt heb ik op -6.5% gestaan. Alles zat toen volledig in obligaties, maar die zakten ook.
Ik dacht dat ze op een gegeven moment, bij het heropleven van de beurzen, terug gedeeltelijk naar aandelen zouden gaan. Maar toen ik daar naar informeerde (eind november) bleek dat je zelf moest aangeven dat je dat wou. Daardoor heb ik dus een mooie klim aan me voorbij zien gaan.
In december werd het plan sowieso gereset naar de initiële instelling, of anders indien je terug de vragenlijst invulde.
Ik heb gewoon een reset laten doen, en schommel nu rond de 3% verlies.
Buiten het initiële startbedrag, heb ik hier ook nog nooit in bijgekocht. Dit omdat ik eerst eens wilde zien hoe alles in zijn werk gaat. Maar ik overweeg wel om dat binnenkort te doen.