lenen voor 2dehands of nieuwe elektrische auto
TIP
Op zoek naar de laagste rente? Vergelijk alle aanbieders van kredieten
lenen voor 2dehands of nieuwe elektrische auto
Hallo,
Ik ben zelfstandige en heb genoeg winst dat het geen kwaad kan wat extra kosten te maken.
Door omstandigheden moet ik mij een nieuw voertuig aanschaffen.
Het voertuig waar ik momenteel mee rijd kan ik overnemen voor 13000 euro.(5 jaar oud, altijd goed onderhouden)
Nu stelt mijn boekhouder voor om voor een nieuwe electrische auto te gaan omdat die 100% kan afgeschreven worden.
Als voorbeeld neemt hij een electrisch voertuig van 35000 euro
Volgens hem kan ik beter de electrische auto van 35000 euro kopen omdat ik dan electrisch rijdt, nieuwere auto en grotere doorverkoopwaarde wat de uiteindelijke kost ongeveer gelijk brengt.
Wat vinden jullie hiervan? Hieronder de tabellen die ik doorkreeg
Ik ben zelfstandige en heb genoeg winst dat het geen kwaad kan wat extra kosten te maken.
Het voertuig waar ik momenteel mee rijd kan ik overnemen voor 13000 euro.(5 jaar oud, altijd goed onderhouden)
Nu stelt mijn boekhouder voor om voor een nieuwe electrische auto te gaan omdat die 100% kan afgeschreven worden.
Volgens hem kan ik beter de electrische auto van 35000 euro kopen omdat ik dan electrisch rijdt, nieuwere auto en grotere doorverkoopwaarde wat de uiteindelijke kost ongeveer gelijk brengt.
Re: lenen voor 2dehands of nieuwe elektrische auto
Mijn zus heeft in de zomer een nieuwe elektrische motor gekocht die in de winkel klaar stond. Ze heeft er nog niet mee kunnen rijden omdat er gebreken aan waren. Wisselstukken zijn niet voorradig en worden moeilijk geleverd. Hij staat nu al 4 maanden in de garage. Ze heeft haar oude motor op benzine bij de aankoop van de nieuwe ingeleverd waardoor ze nu zonder vervoer zit. Dat maar om te zeggen dat je niet te vlug iets moet weg doen waar je tevreden over bent om iets nieuw in de plaats te nemen dat hard kan tegenvallen.
Mis geen enkele kans om te besparen.