lening 50000€
TIP
Op zoek naar de laagste rente? Vergelijk alle aanbieders van kredieten
lening 50000€
Mijn 80 jarige moeder gaat 190000€ ontvangen van gerechtelijke uitspraak wegens woning( vroeger cafe) die onbewoonbaar geworden is daar slecht uitgevoerde saneringswerken . Ons probleem is tweedelig . Met 190000 € is niet voldoende voor iets nieuw te bouwen en als 80 jarige krijg je geen lening. Mijn vraag is wat kan ik doen met mijn 190000€ voor een korte termijn beleggen. Voor de nieuwbouw gaan we een eigen inbreng hebben van 80% . Dus moeten 50 000 € te vinden . Moeten ontvang nu ook 900 € huur voor dit pand. Lenen of andere tips ?
Re: lening 50000€
Ik zou overwegen om 't te laten schenken, dan ga je binnen enkele jaren minder zware succesierechten moeten betalen.
Op zich zijn er diverse mogelijkheden om die 190k te besteden en om iets te kopen op met een vruchtgebruik constructie...
Best even informeren bij een Notaris of de bank wat de mogelijkheden exact zijn.
Op zich zijn er diverse mogelijkheden om die 190k te besteden en om iets te kopen op met een vruchtgebruik constructie...
Best even informeren bij een Notaris of de bank wat de mogelijkheden exact zijn.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Verbannen Gebruiker
Koop er een future mee voor een korte tijd.LEYMAN schreef: ↑15 juni 2021, 08:18 Mijn 80 jarige moeder gaat 190000€ ontvangen van gerechtelijke uitspraak wegens woning( vroeger cafe) die onbewoonbaar geworden is daar slecht uitgevoerde saneringswerken . Ons probleem is tweedelig . Met 190000 € is niet voldoende voor iets nieuw te bouwen en als 80 jarige krijg je geen lening. Mijn vraag is wat kan ik doen met mijn 190000€ voor een korte termijn beleggen. Voor de nieuwbouw gaan we een eigen inbreng hebben van 80% . Dus moeten 50 000 € te vinden . Moeten ontvang nu ook 900 € huur voor dit pand. Lenen of andere tips ?
Zou daar pas over gaan nadenken als dat geld dat voor je moeder is effectief op haar rekening staat.
Tussen krijgen en werkelijk in bezit hebben kan nog een lange juridische weg te gaan zijn..
Ten andere kan jij misschien een lening bekomen als je moeder wil bouwen?? Je bent toch haar erfgenaam..
Tussen krijgen en werkelijk in bezit hebben kan nog een lange juridische weg te gaan zijn..
Ten andere kan jij misschien een lening bekomen als je moeder wil bouwen?? Je bent toch haar erfgenaam..