Lening iphone 6s
TIP
Op zoek naar de laagste rente? Vergelijk alle aanbieders van kredieten
Lening iphone 6s
er is sinds kort geleden een einde gekomen aan de relatie met mijn ex. Mijn ex kan geen leningen aanvragen. Nu heb ik een 2 maanden terug een iphone 6s gekocht op afbetaling als soort van geschenk zeg maar. Er word nog altijd niet betaald want alles moet nog verwerkt worden (santander) en de iphone staat dus op mijn naam. Nu heb ik schrik dat mijn ex voor express niet gaat betalen maar mij gaat laten betalen. Daar heb ik in princiepen geen problemen mee, als ik mijn iphone die op mijn naam staat terug kan krijgen natuurlijk. Nu zij is niet zo ijverig om dat te doen. Nu is mijn vraag heb ik het recht mijn iphone terug te eisen of heeft zij het voordeel ?
Alvast bedankt.
Mvg.
Verstuurd vanaf mijn iPad
Alvast bedankt.
Mvg.
Verstuurd vanaf mijn iPad
Re: Lening iphone 6s
Misschien kan je de Iphone laten blokkeren via de provider,zodat niemand hem kan gebruiken, en desnoods het abonnement laten stopzetten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Hoe bedoel je ? Kan ik bvb niet gewoon naar de politie gaan en zeggen dat mijn ex de iphone die op mijn naam staat niet wil terug geven ? Is dat niet soort van diefstal ?
Hoe bedoel je ? Kan ik bvb niet gewoon naar de politie gaan en zeggen dat mijn ex de iphone die op mijn naam staat niet wil terug geven ? Is dat niet soort van diefstal ?ludo schreef:Misschien kan je de Iphone laten blokkeren via de provider,zodat niemand hem kan gebruiken, en desnoods het abonnement laten stopzetten.
Vraag eerst uw telefoon terug. Wil ze niet, dreig dan dat je desnoods naar de flikken zal stappen.
Niet echt slim om een lening te pakken voor een telefoon van een ander...
Niet echt slim om een lening te pakken voor een telefoon van een ander...
Mmm, in theorie is gegeven gegeven. Het enige wat je kan aanbrengen is dat het een 'groot' cadeau was (bvb een paar oorringen van 50 euro zou je niet kunnen terugeisen, een GSM van 600 EUR heb je al betere kans toe).
Is er geen kans dat ze die vrijwillig teruggeeft? Indien niet kunt ge hem altijd afpakken als ge haar nog eens ziet he
(slechte raad)
Als ze niet wil teruggeven, zou ik ghewoon bellen naar uw provider en via IMEI de telefoon laten blokkeren. Dan riskeer je natuurlijk wel nog altijd dat ze hem weggooit ipv teruggeeft, haah!
Is er geen kans dat ze die vrijwillig teruggeeft? Indien niet kunt ge hem altijd afpakken als ge haar nog eens ziet he

Als ze niet wil teruggeven, zou ik ghewoon bellen naar uw provider en via IMEI de telefoon laten blokkeren. Dan riskeer je natuurlijk wel nog altijd dat ze hem weggooit ipv teruggeeft, haah!
Als het op uw naam staat zie ik het probleem niet. Aan de vriendin vragen om iPhone te geven. Wil ze dit niet gewoon gerechtelijk op eisen.
Als snap ik niet waarom een lening aangaan voor een gsm?Maakt het alleen maar duurder. Ik heb die van mij gewoon direct betaald hoor. Als je dat niet kan, koop je beter een goedkoper model of spaar er eerst voor.
Als snap ik niet waarom een lening aangaan voor een gsm?Maakt het alleen maar duurder. Ik heb die van mij gewoon direct betaald hoor. Als je dat niet kan, koop je beter een goedkoper model of spaar er eerst voor.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Als jij aan jouw ex een geschenk geeft dan blijf jij de koper van het goed, of het nu op afbetaling is of niet.
Dus waarom zou jouw vriendin dan de afbetalingen moeten doen voor haar geschenk?
Dus waarom zou jouw vriendin dan de afbetalingen moeten doen voor haar geschenk?
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Zoals hierboven al een paar keer aangehaald, gegeven is gegeven. De politie erbij halen heeft geen zin want dan zal zij terecht aanvoeren dat het een geschenk was. Ze heeft hem niet van je gestolen. Dus juridisch heb je niets om op te staan.
leningen aangaan om een snoeverige gsm te kunnen kopen van het "juiste" merk om toch meer mee te kunnen doen met de rest van de kudde, dit zijn inderdaad amerikaanse toestanden die zich hier beginnen manifesteren 

Een veredelde gsm op afbetaling kopen
Gekker kan het toch niet worden ! Onbegrijpelijk.....

-
- Full Member
- Contacteer:
Idd amerikaanse toestanden...
Op afbetaling kopen kan geen kwaad zolang je je er niet door laat verleiden om ongebreideld geld te beginnen uitgeven waardoor de afbetaling te zwaar wordt.
of voor het teruggeven nog een testje doet hoe krasvrij het scherm is of hoe valbestendig.Poldermol schreef: Als ze niet wil teruggeven, zou ik ghewoon bellen naar uw provider en via IMEI de telefoon laten blokkeren. Dan riskeer je natuurlijk wel nog altijd dat ze hem weggooit ipv teruggeeft, haah!
Ik zou het gewoon zo laten. Je hebt hem haar cadeau gedaan. Cadeaus eis je niet terug. Er een ruzie over beginnen lost niets op en hem laten blokkeren is flauwe pesterij. Denk je dat ze hem gaat teruggeven wanneer je hem laat blokkeren? Ze zal hem liever in de vuilzak deponeren.