Lervia papierversnipperaar
Lervia papierversnipperaar
In de folder van Lidl staat een Lervia papierversnipperaar in aanbieding voor 25,99 €.
Daar ik al een tijdje van plan was om er een aan te schaffen, voor gewoon thuisgebruik (vernietigen van oude documenten en foto's), vraag ik mij af of dit een goede koop is.
Iemand ervaring (goed of slecht) met dit merk versnipperaar ?
Iemand ervaring met dit soort aanbiedingen bij Lidl ? (3 jaar garantie ... )
Daar ik al een tijdje van plan was om er een aan te schaffen, voor gewoon thuisgebruik (vernietigen van oude documenten en foto's), vraag ik mij af of dit een goede koop is.
Iemand ervaring (goed of slecht) met dit merk versnipperaar ?
Iemand ervaring met dit soort aanbiedingen bij Lidl ? (3 jaar garantie ... )
Re: Lervia papierversnipperaar
Ik heb al enkele maanden een lervia uit de lidl.
De eerste die ik kocht werkte niet,probleemloos mogen omruilen.
Werkt nu toch al enkele maanden perfect.
En geloof het of niet,heb hem indertijd in de lidl gekocht voor 10€ !!!
De eerste die ik kocht werkte niet,probleemloos mogen omruilen.
Werkt nu toch al enkele maanden perfect.
En geloof het of niet,heb hem indertijd in de lidl gekocht voor 10€ !!!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bedankt Lila,
Deze die nu in de folder staat, kost dus heel wat meer. Daarom ook dat ik mij afvraag of dat wel een interessante koop zou zijn.
Maar bij nader inzien, staat er ook bij dat hij niet alleen papier versnippert maar ook CD's kan vernietigen.
Daaraan zal waarschijnlijk het verschil in prijs wel liggen.
Ik zie echter niet in waarom ik een cd-vernietiger zou nodig hebben. Het is mij gewoon te doen om regelmatig kuis te houden in mijn oude documenten, bankuittreksels enz., (en foto's waar slechte herinneringen mee gepaard gaan....)
Dus ik denk dat ik hieruit mag besluiten dat ik beter afwacht tot ik eens ergens een eenvoudiger en goedkoper model in één of andere aanbieding zie staan.
Indien hier iemand mij kan een tip geven, (bepaald merk, model, of winkel) : altijd welkom.
Deze die nu in de folder staat, kost dus heel wat meer. Daarom ook dat ik mij afvraag of dat wel een interessante koop zou zijn.
Maar bij nader inzien, staat er ook bij dat hij niet alleen papier versnippert maar ook CD's kan vernietigen.
Daaraan zal waarschijnlijk het verschil in prijs wel liggen.
Ik zie echter niet in waarom ik een cd-vernietiger zou nodig hebben. Het is mij gewoon te doen om regelmatig kuis te houden in mijn oude documenten, bankuittreksels enz., (en foto's waar slechte herinneringen mee gepaard gaan....)
Dus ik denk dat ik hieruit mag besluiten dat ik beter afwacht tot ik eens ergens een eenvoudiger en goedkoper model in één of andere aanbieding zie staan.
Indien hier iemand mij kan een tip geven, (bepaald merk, model, of winkel) : altijd welkom.
Of zelf gewoon in een emmer verbranden.
Die messen van zo een papierversnipperaar zijn na een paar jaar toch zo bot als iets, of ze breken af op de nietjes
Die messen van zo een papierversnipperaar zijn na een paar jaar toch zo bot als iets, of ze breken af op de nietjes
Ik heb een tweetal jaren geleden iets vergelijkbaar gekocht bij Aldi !
Staat geen merk op en weet ook niet meer wat dit kostte maar ik vind het wel één van de nuttigste dingen dat ik ooit heb aangekocht.
Alle papieren met naam op worden er gewoon doorgedraaid en het werkt heel goed ..........handig ding !!
De gleuf om cd's te vernietigen wordt wel niet gebruikt.
Staat geen merk op en weet ook niet meer wat dit kostte maar ik vind het wel één van de nuttigste dingen dat ik ooit heb aangekocht.
Alle papieren met naam op worden er gewoon doorgedraaid en het werkt heel goed ..........handig ding !!
De gleuf om cd's te vernietigen wordt wel niet gebruikt.
Heb het nog eens nagezien,gekocht in de lidl op 4-7-2009 aan 10 €.
Het is dezelfde als degene die nu te koop wordt aangeboden.
Vernietigd dus ook CD's.
Deze versnipperaar werkt dus niet enkel in de lengte maar snijd dus ook in de breedte,hierdoor blijven er geen papierstroken over maar kleine papierblokjes (zou je gerust kunnen gebruiken als confettie )
Vernietigd dus ook CD's.
Deze versnipperaar werkt dus niet enkel in de lengte maar snijd dus ook in de breedte,hierdoor blijven er geen papierstroken over maar kleine papierblokjes (zou je gerust kunnen gebruiken als confettie )
Dan toch wel een groot verschil in prijs :lila schreef:Heb het nog eens nagezien,gekocht in de lidl op 4-7-2009 aan 10 €.
Vernietigd dus ook CD's.
van 10 € naar 25,99 € in 8 maand tijd ! ?
Niet normaal toch
Ik heb geen ervaring met papierversnipperaars ; maar het leek mij een goede oplossing ipv verbranden.paul schreef:Of zelf gewoon in een emmer verbranden.
Waar ik vroeger woonde, had ik namelijk een open haard, en daarin verbrandde ik regelmatig mijn oude documenten.
Nu heb ik die mogelijkheid niet meer : alleen nog centrale verwarming.
Bepaalde documenten (met adressen en persoonlijke of financiële gegevens) zet ik niet graag buiten bij het oud papier (ook al scheur ik alles kapot waar adressen opstaan).
Stilaan begin ik plaatsgebrek te krijgen in mijn kasten.
Daarom twijfelde ik tussen een papierversnipperaar of een recipiënt waar ik papier kan in verbranden. (vb. zo een soort korf, zoals men soms ziet bij stakers, of daklozen in de winter).
Maar aan een simpele emmer had ik nooit gedacht.
Dàt zou pas een besparing zijn ! (ik moet er dan wél een gaan kopen, want ik heb alleen plastieken emmers )
Mijn man vreest echter problemen met buren, als wij buiten vuur maken. Vuurtjes stoken in de tuin mág namelijk niet meer.
Ik heb er een paar weken geleden eentje gekocht in Aldi tegen dezelfde prijs en ik vind het best een handig ding.
Lidl verkoopt ook een papierversnipperaar zonder CD vernietiger om op een papiermand te zetten en die kost 12,99 Euro.
Lidl verkoopt ook een papierversnipperaar zonder CD vernietiger om op een papiermand te zetten en die kost 12,99 Euro.
-
- Full Member
- Contacteer:
Heb een 3'tal geleden ook zo'n versnipperaar (voor op papiermand te plaatsen) gekocht bij lidl.
Heel tevreden over !!
Heel tevreden over !!
Uit jullie reacties lijd ik af dat zulke toestellen regelmatig in aanbieding staan bij winkels als Lidl en Aldi, en is men er blijkbaar ook tevreden over.
Daar was ik eigenlijk niet van op de hoogte, omdat ik normaal nooit reclamefolders in mijn bus krijg (wegens stickertje).
Het was namelijk geheel toevallig dat ik dit reclameblaadje in handen kreeg.
Het andere toestel (dat men op een papiermand kan zetten) lijkt mij vanwege de prijs ook interessant. Misschien minder handig, maar in mijn geval geen probleem omdat ik geen grote hoeveelheden papier te verwerken heb. (of toch niet meer, nádat ik eerst eens grote kuis zal gehouden hebben in mijn kasten !)
Daar beide versnipperaars slechts gedurende 1 dag (4maart) in reclame staan, en er geen Lidl direct in mijn buurt is, ga ik waarschijnlijk nog afwachten, en vanaf nu online de aanbiedingen in 't oog houden.
Bedankt voor jullie reacties.
Daar was ik eigenlijk niet van op de hoogte, omdat ik normaal nooit reclamefolders in mijn bus krijg (wegens stickertje).
Het was namelijk geheel toevallig dat ik dit reclameblaadje in handen kreeg.
Het andere toestel (dat men op een papiermand kan zetten) lijkt mij vanwege de prijs ook interessant. Misschien minder handig, maar in mijn geval geen probleem omdat ik geen grote hoeveelheden papier te verwerken heb. (of toch niet meer, nádat ik eerst eens grote kuis zal gehouden hebben in mijn kasten !)
Daar beide versnipperaars slechts gedurende 1 dag (4maart) in reclame staan, en er geen Lidl direct in mijn buurt is, ga ik waarschijnlijk nog afwachten, en vanaf nu online de aanbiedingen in 't oog houden.
Bedankt voor jullie reacties.