LEZ Gent camera locaties
Re: LEZ Gent camera locaties
Zwijg jong. Moest het niet zo erg zijn voor onze luchtkwaliteit dan zou het hilarisch zijn. Gisteren raakte men zelfs Oostende niet meer binnen met de auto, Oostende of all places. Ze stonden in file tot aan de autosnelweg, konden niet meer vooruit of achteruit. Hoe sneller men dat klote autoverkeer aan banden legt hoe beter. En ja, ik heb zelfs drie auto's maar ik rij meestal met mijn fiets.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Als je met de fiets rijdt, dan laat je toch intussentijd die 3 andere voertuigen stationair draaien?

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Op die dag heb ik meer dan 1 uur op de overvolle kusttram naar Oostende moeten wachten. (auto blijft gedurende verblijf staan op parking vakantiecentrum).
Dat de autosnelwegen nog voller zaten dan anders in dezelfde periode, zou wel kunnen te maken hebben met de staking bij DeLijn.
Ik ga wel ergens waar ik nog welkom ben, ik doe trouwens nog zo weinig mogelijk geld op in dit land, ben genoeg bedrogen geweest
Op zo'n dagen ga ik simpelweg niet buiten. Dit land puilt uit van het volk. We zitten allemaal hutje mutje op een mini lapje grond. Geef mij maar Schotland, ergens in de Highlands. Hoe minder mensen ik zie hoe liever.Nefertari schreef: ↑3 januari 2020, 11:45Op die dag heb ik meer dan 1 uur op de overvolle kusttram naar Oostende moeten wachten. (auto blijft gedurende verblijf staan op parking vakantiecentrum).
Dat de autosnelwegen nog voller zaten dan anders in dezelfde periode, zou wel kunnen te maken hebben met de staking bij DeLijn.
My heart's in the Highlands, my heart is not here
My heart's in the Highlands, a-chasing the deer
A-chasing the wild deer, and following the roe
My heart's in the Highlands wherever I go.
Farewell to the Highlands, farewell to the North
The birthpace of valour, the country of worth
Wherever I wander, wherever I rove
The hills of the Highlands for ever I love.
(Robert Burns)
My heart's in the Highlands, a-chasing the deer
A-chasing the wild deer, and following the roe
My heart's in the Highlands wherever I go.
Farewell to the Highlands, farewell to the North
The birthpace of valour, the country of worth
Wherever I wander, wherever I rove
The hills of the Highlands for ever I love.
(Robert Burns)
-
- Newbie
- Contacteer:
Ik reed vandaag de noordstraat nietsvermoedend binnen met mijn euro4, terwijl dit een lage emissie zone is. Op het eerste zicht niet echt een probleem aangezien er in het begin van de Noordstraat geen camera staat. Maar op de kruising met de bargiekaai en de phoenixstraat staat er wel een camera in de richting van de phoenixstraat. Ik sloeg wel af in de bargiekaai om te parkeren aan de parking van het schooltje. Mijn vraag is nu of die slimme camera ook mijn nummerplaat zou scannen als ik afsla in de richting van de bargiekaai.