Lotus Bakeries
TIP
Re: Lotus Bakeries
Lage groei voor de prijs die je betaalt.
Klopt jens, maar ik heb ze dan ook niet aan de huidige prijs gekocht 

2018 is eerder een scharnierjaar. Denk dat het afwachten zal zijn wat de fabriek in de US brengt op vlak van groei.
Gelet dat er weinig daling van het aandeel is (deels door de lage free float) zelfs wanneer het slecht(er) gaat op de beurs is er m.i. weinig reden tot verkoop.
Gelet dat er weinig daling van het aandeel is (deels door de lage free float) zelfs wanneer het slecht(er) gaat op de beurs is er m.i. weinig reden tot verkoop.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ik volg het aandeel niet maar aan zô hoog bedrag zullen ze binnenkort geen split uitvoeren of dienen er nog aan andere vwden voldaan te worden? Of willen ze dat niet omdat anders het aandeel te volatiel wordt?
Persoonlijk zie ik geen reden waarom ze een split zouden uitvoeren -- het bedrijf heeft er weinig met te winnen. De meeste Lotus aandeelhouders (of ze nu familiaal zijn of via de beurs) zijn uiterst stabiel.
EV/EBITDA van 22 volgens KBC 

Qué passa 
Lotus bijna - 5 % deze avond ??

Lotus bijna - 5 % deze avond ??
Te hoge run up voor de halfjaarcijfers, nu een correctie.
Lotus doet het nog steeds goed, dividend voor 2018 is 29 euro.
De koers blijft wel al een tijdje hangen aan +/- 2200 euro, misschien heeft dit momentum wel eens een duw aan de koers
Volgende jaar nog meer cash in het laadje
De koers blijft wel al een tijdje hangen aan +/- 2200 euro, misschien heeft dit momentum wel eens een duw aan de koers

Volgende jaar nog meer cash in het laadje

Lotus doet het ongelooflijk goed eigenlijk. Ik ben al een tijdje aan de zijlijn aan het staan omdat ik niet durf in te stappen op deze niveau's of zie ik het mis ?
Heb de fout van mijn leven gemaakt door niet bij het begin in te stappen. Voortgegaan op een collega die het had over 'goedkope speculaas'. Hou anders wel van voeding zoals Ter Beke.
Maar nu nog kopen ?
Div.rend. 0,56% en Koers/winst 30,80
Neen hoor.
Maar nu nog kopen ?
Div.rend. 0,56% en Koers/winst 30,80
Neen hoor.
Laatst gewijzigd door SparSpaar op 11 februari 2019, 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben ingestapt rond 1.600 enkele jaren geleden. Ratio's waren vergelijkbaar. Dividend lag procentueel gezien zelfs nog iets lager dacht ik.
Mooi bedrijf met simpel product. Of je de multiple wilt betalen moet jij weten.
Ik zou niet meer dan €1200 geven. En dan ben ik al vrij royaal.