Lotus Bakeries
TIP
Re: Lotus Bakeries
Voor mij staat het nog steeds te hoog
We spreken hier over een P/E van 40+ ipv 50+
![Evil >:D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/evil.gif)
We spreken hier over een P/E van 40+ ipv 50+
24%ACKB - BFIT - BREB - COFB - COLR - ONTEX - PRX - SOF - SOLB - SYENS - UNA - VGP - WDP - WKL
17%IMIE - 16%SWRD&IWDA - 13%CSPX - 4%EMIM
23%Bonds - 2%IEGA - 1%CASH Updated 01/01/2025
17%IMIE - 16%SWRD&IWDA - 13%CSPX - 4%EMIM
23%Bonds - 2%IEGA - 1%CASH Updated 01/01/2025
Als het lukt om over 3 maanden in de BEL20 opgenomen worden, stijgt de P/E misschien wel naar 60+. What's the point?
Ja maar men verkoopt ze wel aan €5000Jhn schreef: ↑28 september 2021, 10:29 Come and join the cookie party, the time is now
EDIT: de verkoop zou vooral te maken hebben met het feit dat Lotus heel graag in de BEL20 zou komen.
Daarom moet er meer aandelen zijn om te verhandelen (FREE FLOAT).
Dit is 1 van de acties die men neemt om dat te kunnen verwezenlijken.
De prijs voor het plebs was onlangs nog €6000
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
Voor mij betekent dat vooral Lotus het wou en waren ze bereidt om het voor 5000 te laten!reteiP schreef: ↑28 september 2021, 11:30Ja maar men verkoopt ze wel aan €5000Jhn schreef: ↑28 september 2021, 10:29 Come and join the cookie party, the time is now
EDIT: de verkoop zou vooral te maken hebben met het feit dat Lotus heel graag in de BEL20 zou komen.
Daarom moet er meer aandelen zijn om te verhandelen (FREE FLOAT).
Dit is 1 van de acties die men neemt om dat te kunnen verwezenlijken.
De prijs voor het plebs was onlangs nog €6000
Het was zeker geen free lunch.
Ze wisten natuurlijk ook dat dit de koers ging drukken.
Maar dat is short term, de bigger picture is de long term visie.
Time will tell.
Ter info: Sprungli (Van chocolade zoals Lindt) heeft een P/E notering van ~65 in Zwitserland. Dus het kan zeker nog hoger. Hoewel ook daar de P/E notering al liggen schommelen heeft tussen 20 en 80.
stond vanmorgend met een vangnetje klaar.
Toekomst zal uitwijzen of dat een goed idee was.
Toekomst zal uitwijzen of dat een goed idee was.
Ik heb nog steeds een goed gevoel bij Lotus. Ik meen dat hun nu al erg populair product Biscoff nog hoge toppen zal scheren in het buitenland. Dat zal zich normalerwijze toch vertalen in hogere omzet en dus in meer winst, ja?
Ik heb ook een goed gevoel bij Lotus (wanneer ik het eet).
Ja, wanneer ik op de weegschaal sta en zie dat ik ben bijgekomen. ![Sad :(](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/sad.gif)
![Sad :(](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/sad.gif)
Lotus Bakeries investeert in Amerikaans chipsmerk
(ABM FN) Lotus Bakeries heeft een minderheidsbelang genomen in ‘The Good Crisp Company’, een Amerikaans merk van zoute snacks. Dit heeft het Belgische bedrijf donderdagavond bekendgemaakt zonder financiële details te vermelden.
De investering wordt gedaan vanuit het investeringsfonds ‘Fast Forward 2032’ van Lotus Bakeries.
The Good Crisp Company, waarvan de producten op 13.000 plekken in de Verenigde Staten verkocht worden, is het vijfde bedrijf dat wordt opgenomen in de investeringsportefeuille van de Belgische koekjesproducent.
(ABM FN) Lotus Bakeries heeft een minderheidsbelang genomen in ‘The Good Crisp Company’, een Amerikaans merk van zoute snacks. Dit heeft het Belgische bedrijf donderdagavond bekendgemaakt zonder financiële details te vermelden.
De investering wordt gedaan vanuit het investeringsfonds ‘Fast Forward 2032’ van Lotus Bakeries.
The Good Crisp Company, waarvan de producten op 13.000 plekken in de Verenigde Staten verkocht worden, is het vijfde bedrijf dat wordt opgenomen in de investeringsportefeuille van de Belgische koekjesproducent.
Lotus doet er op de eerste beursdag van 2022 al ineens 4% bij
Hoe lang nog voor we in de 6000 zitten.
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Hoe lang nog voor we in de 6000 zitten.