Maandelijkse gebruikskosten bij BNP PARISBAS FORTIS t.b.v. avht euro ... ???
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Maandelijkse gebruikskosten bij BNP PARISBAS FORTIS t.b.v. avht euro ... ???
Ik ben al jarenlang klant bij BNP Fortis. Met een zichtrekening, een spaarrekening en een 'Comfort Pack' - zonder kredietkaart. Gisteren kreeg ik mijn maandelijkse afrekening voor het 'Comfort Pack' (waarvoor ik 3 euro per maand betaal). Met daarnaast plots ook nog een afrekening / uittreksel voor 'Maandelijkse gebruikskosten' t.b.v. 8 euro. Zomaar …
Vooraleer ik de lokale bankdirecteur om uitleg vraag. En vooraleer ik een affiche met daarop 'GRAAIERS!' aan het bankkantoor ga hangen … Ben ik de enige die plots zo'n extra-afrekening kreeg?
Waar komen die 'Maandelijkse gebruikskosten' plots vandaan
Vooraleer ik de lokale bankdirecteur om uitleg vraag. En vooraleer ik een affiche met daarop 'GRAAIERS!' aan het bankkantoor ga hangen … Ben ik de enige die plots zo'n extra-afrekening kreeg?
Waar komen die 'Maandelijkse gebruikskosten' plots vandaan

Re: Maandelijkse gebruikskosten bij BNP PARISBAS FORTIS t.b.v. avht euro ... ???
Het is toch eenvoudig lees uw voorwaarden:
https://www.bnpparibasfortis.be/nl/Dage ... 0&scp=true
en als het niet klopt maak van uw oren.
dure voorwaarden als je het mij vraagt.
https://www.bnpparibasfortis.be/nl/Dage ... 0&scp=true
en als het niet klopt maak van uw oren.
dure voorwaarden als je het mij vraagt.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Maandelijkse gebruikskosten bij BNP PARISBAS FORTIS t.b.v. avht euro ... ???
Afgaand op het bedrag : werd een bankkaart vervangen na diefstal of verlies of op jouw vraag ?
Toevallig kost dat namelijk 8 euro, precies het bedrag dat jij betaalde..
Het kan veel lijken, maar ik betaalde er bij Belfius onlangs 10 euro voor.. voor de vervanging van een defecte kaart dan nog.
Toevallig kost dat namelijk 8 euro, precies het bedrag dat jij betaalde..
Het kan veel lijken, maar ik betaalde er bij Belfius onlangs 10 euro voor.. voor de vervanging van een defecte kaart dan nog.
Bedankt voor de reactie, haelewyn ! Inderdaad, afgelopen maand heb ik een verloren bankkaart laten vervangen. Dat zal waarschijnlijk die acht euro 'maandelijkse gebruikskosten' zijn …
Maar dat is dan wel een nogal rare kostenomschrijving, als je het mij vraagt !
Hallo Hautekiet !? Hallo BNP !?
Klare Taal a.u.b. ;-)
Maar dat is dan wel een nogal rare kostenomschrijving, als je het mij vraagt !
Hallo Hautekiet !? Hallo BNP !?
Klare Taal a.u.b. ;-)
Eind 2017 ben ik overgestapt van Fintro naar Argenta. Maar blijkbaar was alles nog niet afgesloten voor het einde van 2017. Ik heb een brief gekregen van Fintro voor net geen 10 euro kosten voor welgeteld 5 dagen
.