Maestro stopt in 2023. Wat komt er in de plaats ?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Maestro stopt in 2023. Wat komt er in de plaats ?
Maestro stopt volgens berichten rond juli 2023. Vanaf dan worden er geen nieuwe maestro betaalkaarten meer uitgegeven.
Wat komt er in de plaats ? Welk verschil maakt dat voor de consument ? Is er een verschil tussen visa debit en Mastercard debit.
Je leest in het nieuws dat bestaande kaarten geldig blijven en verder normaal kunnen gebruikt worden.
Gaat een maestrokaart bruikbaar blijven in het buitenland ? Of wordt de aanvaarding stopgezet vanaf een bepaald moment ?
Wat komt er in de plaats ? Welk verschil maakt dat voor de consument ? Is er een verschil tussen visa debit en Mastercard debit.
Je leest in het nieuws dat bestaande kaarten geldig blijven en verder normaal kunnen gebruikt worden.
Gaat een maestrokaart bruikbaar blijven in het buitenland ? Of wordt de aanvaarding stopgezet vanaf een bepaald moment ?
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Re: Maestro stopt in 2023. Wat komt er in de plaats ?
Er komt zoiets als debit MasterCard af op ons. (cfr visa debit)
Overal waar Mastercard aanvaard wordt zal dus die Debit Mastercard kunnen gebruikt worden.
Misschien wel een voordeel voor de consument want overal waar er Mastercard staat kan je nu die kaart gebruiken. Als je dan ook een visa debit hebt, kan je overal wel terecht.
hello bank -> visa debit en binnenkort belfius -> Mastercard debit? Dus ik ben er wel mee.
En mijn Keytrade visa platinum voor de rest. De gewone bankkaart van Keytrade zal ook wel MasterCard debit worden dan? Mijn vrouw krijgt binnenkort een nieuwe kaart, ik zal het int oog houden.
tot nu toe 0 eur kosten. Als het zo blijft is het ok voor mij
Overal waar Mastercard aanvaard wordt zal dus die Debit Mastercard kunnen gebruikt worden.
Misschien wel een voordeel voor de consument want overal waar er Mastercard staat kan je nu die kaart gebruiken. Als je dan ook een visa debit hebt, kan je overal wel terecht.
hello bank -> visa debit en binnenkort belfius -> Mastercard debit? Dus ik ben er wel mee.
En mijn Keytrade visa platinum voor de rest. De gewone bankkaart van Keytrade zal ook wel MasterCard debit worden dan? Mijn vrouw krijgt binnenkort een nieuwe kaart, ik zal het int oog houden.
tot nu toe 0 eur kosten. Als het zo blijft is het ok voor mij
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Maestro stopt in 2023. Wat komt er in de plaats ?
update: keytrade gaat visa debit volgens de mail die vrouwlief kreeg.