Maestro-verrichtingen bij Europabank?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Maestro-verrichtingen bij Europabank?
Een heel klein en eenvoudig vraagje: wordt in de online bankomgeving van Europabank het detail getoond van Maestro-verrichtingen die nog niet definitief zijn verwerkt, maar 'in wacht' staan? Of alleen het gereserveerde bedrag zonder deugdelijke descriptie?
Re: Maestro-verrichtingen bij Europabank?
Met alle plezier zou ik daar mee helpen. Ik heb onlangs aankopen gedaan in de Jumbo. Dat verliep blijkbaar via Maestro ipv bancontact. Maar op dit moment is het al een volledig verwerkte betaling. Met als label 'JUMBO Ninove Brakelse Ninove'.
Het is niet dat ik daar vaak kom. Het probleem is een winkel vinden die met Maestro werkt lokaal ipv bancontact. Misschien ook Albert Heijn?
Ik heb een vermoeden dat bij Europabank alle informatie beschikbaar weergeven zal worden. Maar daarmee ben je niet geholpen. Ik zal het in het oog houden.
Aanvulling; de 'Shop And Go Antwerpen', de micro-Delhaize in het centraal station van Antwerpen, is ook Maestro.
Het is niet dat ik daar vaak kom. Het probleem is een winkel vinden die met Maestro werkt lokaal ipv bancontact. Misschien ook Albert Heijn?
Ik heb een vermoeden dat bij Europabank alle informatie beschikbaar weergeven zal worden. Maar daarmee ben je niet geholpen. Ik zal het in het oog houden.
Aanvulling; de 'Shop And Go Antwerpen', de micro-Delhaize in het centraal station van Antwerpen, is ook Maestro.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Wat hij vraagt is imho of / wat er getoond wordt als je de verrichting net gedaan hebt.
Niet nadat ze volledig is afgehandeld, 1 tot 2 dagen later.
Ik heb wel een rekening bij europabank maar ik gebruik ze niet actief..
Bijna (?) alle Carrefour warenhuizen rekenen met maestro af.
Europa-bank maakt onder bepaalde omstandigheden, enkel via de app, flitsoverschrijdingen mogelijk.
Ik zal me daar eerstdaagse eens aan zetten Johann, want veel rekeninghouders van europabank ga je hier niet vinden.
Niet nadat ze volledig is afgehandeld, 1 tot 2 dagen later.
Ik heb wel een rekening bij europabank maar ik gebruik ze niet actief..
Bijna (?) alle Carrefour warenhuizen rekenen met maestro af.
Europa-bank maakt onder bepaalde omstandigheden, enkel via de app, flitsoverschrijdingen mogelijk.
Ik zal me daar eerstdaagse eens aan zetten Johann, want veel rekeninghouders van europabank ga je hier niet vinden.
-
- Newbie
- Contacteer:
Maestro betalingen zijn in EB online meteen zichtbaar maar staat vermeld onder toekomstige verrichtingen, even aanklikken en men kan de details van die betalingen zien.
Het rekening saldo is echter nog niet aangepast, het totaal beschikbaar saldo wel.
Het rekening saldo is echter nog niet aangepast, het totaal beschikbaar saldo wel.
Dank voor alle reacties! De toelichting van apestaart12 geeft precies weer waar ik op zoek naar was. Fijn om dit te weten; dat is namelijk een van de minpuntjes bij meerdere banken, maar EB lijkt het dus beter aan te pakken.
Bij KBC is het een totaal van alle uitgaven reeds gedaan via Maestro, dat zichtbaar is.
Bij Belfius kan je wel degelijk zien per uitgave waar ze gedaan werd.
Europabank : het zou al een groot wonder zijn als die met dingen echt voorop zouden lopen.
Bij Belfius kan je wel degelijk zien per uitgave waar ze gedaan werd.
Europabank : het zou al een groot wonder zijn als die met dingen echt voorop zouden lopen.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Een belangrijke poot van inkomsten voor Europabank is het verwerken van betalingen gedaan met betaalterminals in winkels. Ze bieden ook een online betalingsmodule aan voor webwinkels.
Er lijkt mij potentieel te zijn om op dat vlak voorop te lopen daardoor.
Inderdaad, ik geraak er steeds meer van overtuigd dat hun imago een pák slechter is dan ze in werkelijkheid zijn. Over de wijze waarop ze kredieten proberen te vermarkten, spreek ik me niet uit (niet positief, niet negatief), maar qua IT lijken ze hun zaakjes wel op orde te hebben: eenvoudig, maar wel doordacht en stabiel.
Als je de app van europabank niet vergelijkt met de app van een grootbank, en je raakt het zo gewoon, dan is die misschien wel ok.
Maar er is voor mij zonder twijfel meer op de markt dat beter is dan wat er slechter is.
Bv inloggen niet met pincode maar iedere keer met usernaam en via itsme.
Flitsoverschrijvingen : alleen via de app, gratis, en dan nog.. als je het juiste kruisje hebt gezet bij de snelle overschrijving. Anders gaat het gewoon traag.
Lay-out pover en lettertype van een oude schrijfmachine..
Maar er is voor mij zonder twijfel meer op de markt dat beter is dan wat er slechter is.
Bv inloggen niet met pincode maar iedere keer met usernaam en via itsme.
Flitsoverschrijvingen : alleen via de app, gratis, en dan nog.. als je het juiste kruisje hebt gezet bij de snelle overschrijving. Anders gaat het gewoon traag.
Lay-out pover en lettertype van een oude schrijfmachine..
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.