Medirect: Compensatie getrouwheidspremie?
Medirect: Compensatie getrouwheidspremie?
Hallo,
Ik heb vandaag opgemerkt dat Medirect op mijn zichtrekening een bedrag heeft gestort en daarbij als mededeling 'compensatie getrouwheidspremie'.
Iemand enig idee wat dit is?
Ter info: Ik heb dit jaar 3x geld overgeschreven tussen de spaarrekening om steeds de hoogste getrouwheidspremie te verkrijgen.
Ik heb vandaag opgemerkt dat Medirect op mijn zichtrekening een bedrag heeft gestort en daarbij als mededeling 'compensatie getrouwheidspremie'.
Iemand enig idee wat dit is?
Ter info: Ik heb dit jaar 3x geld overgeschreven tussen de spaarrekening om steeds de hoogste getrouwheidspremie te verkrijgen.
Re: Medirect: Compensatie getrouwheidspremie?
Bij mij is daar sinds gisteren ook een klein bedrag bijgekomen met als omschrijving "Compensatie getrouwheidspremie".
Geen idee waarover dit gaat.
Wat mij ook opvalt: de vorige benaming van die rekening was "geldrekening" en is plots veranderd in "zichtrekening".
Geen idee waarover dit gaat.
Wat mij ook opvalt: de vorige benaming van die rekening was "geldrekening" en is plots veranderd in "zichtrekening".
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Kreeg volgend bericht in de beveiligde zone...
Naar aanleiding van interne controles hebben we een
afwijking ontdekt in de parameters die gebruikt worden om de getrouwheidspremie te berekenen voor gereglementeerde spaarrekeningen. Op basis hiervan hebben we een herberekening uitgevoerd en ter compensatie volgend(e) bedrag(en) overgeschreven op uw zichtrekening
De instellingen van ons systeem werden ondertussen aangepast om deze onregelmatigheid recht te zetten. Onze excuses voor dit ongemak en bedankt voor uw vertrouwen.
Met vriendelijke groeten,
Uw MeDirect-team
Naar aanleiding van interne controles hebben we een
afwijking ontdekt in de parameters die gebruikt worden om de getrouwheidspremie te berekenen voor gereglementeerde spaarrekeningen. Op basis hiervan hebben we een herberekening uitgevoerd en ter compensatie volgend(e) bedrag(en) overgeschreven op uw zichtrekening
De instellingen van ons systeem werden ondertussen aangepast om deze onregelmatigheid recht te zetten. Onze excuses voor dit ongemak en bedankt voor uw vertrouwen.
Met vriendelijke groeten,
Uw MeDirect-team
Intussen heb ik ook een bericht met dergelijke uitleg ontvangen in de beveiligde zone.
Bij mij zou het te maken hebben met een herberekening van de rente van de Maandsparen Max rekening, vanwaar ik een hele tijd geleden overschreef naar de Fidelity spaarrekening.
Bij mij zou het te maken hebben met een herberekening van de rente van de Maandsparen Max rekening, vanwaar ik een hele tijd geleden overschreef naar de Fidelity spaarrekening.
Interne controle, klacht klant bij ombudsman, allemaal hetzelfde.
spreadsheet-berekenen-valutadatums-t32253.html
En hoe kunnen wij weten of ze het nu wel juist hebben?
Ook bericht gekregen
Geduld is een mooie zaak.
Sommigen verwachten dat vandaag een opmerking
het morgen is opgelost.
Sommigen verwachten dat vandaag een opmerking
het morgen is opgelost.
- miljonairtje
- Full Member
- Contacteer:
Ook bericht van gekregen en getrouwheidspremie ontvangen.
Die compensatie is bij mij alvast een lachertje. Er klopt nog altijd niks van. MeDirect moest natuurlijk wel wat doen na al die klachten bij de ombudsman. Maar ze hebben duidelijk nog altijd geen benul wat ze doen. Bedragen 1 jaar laten staan, daar zou ik ze nog net voor vertrouwen. Zodra je overschrijvingen doet, loopt hun "systeem" in het honderd.ronnie schreef: ↑29 september 2023, 18:12 Interne controle, klacht klant bij ombudsman, allemaal hetzelfde.
Ik moet wel wat geld bij MeDirect laten omdat ik er ook beursverrichtingen doe. Ondanks het onvoorstelbaar lage niveau van de medewerkers bij MeDirect, weet Saxo (die dat voor hen afhandelt) blijkbaar wel wat ze doen. Maar meer dan noodzakelijk laat ik niet meer bij MeDirect staan. Mooie rentes voorspiegelen, allemaal goed en wel. Wat kan je ermee als je ze niet krijgt?
Ik heb eigenlijk meer dan 6 maand moeten wachten.
Omdat ze niet in staat zijn te zeggen hoe lang het gaat duren voordat het opgelost gaat zijn, heb ik hen volende vraag gesteld:
Hoeveel tijd hebben jullie nodig voordat jullie mij gaan kunnen zeggen hoe lang het gaat duren om het op te lossen.
Ook dat konden ze niet zeggen in een redelijke termijn (6 maand).
Op Madame/platin moet je niet letten. Om redenen alleen bekend bij hemzelf is hij fan van MeDirect en laat zich daarbij niet bijzonder storen door feiten.ronnie schreef: ↑1 oktober 2023, 18:22Ik heb eigenlijk meer dan 6 maand moeten wachten.
Omdat ze niet in staat zijn te zeggen hoe lang het gaat duren voordat het opgelost gaat zijn, heb ik hen volende vraag gesteld:
Hoeveel tijd hebben jullie nodig voordat jullie mij gaan kunnen zeggen hoe lang het gaat duren om het op te lossen.
Maar het is een feit dat hier op de site een paar irritante betweters zitten. Ik ben blij dat mensen als inquirer, Bart en jij hier tegen die zelfvoldane stroom in toch nog zo'n dingen op de site zetten. Dankzij inquirer ben ik MeDirect beginnen checken.
En wie nu een compensatie krijgt en het in Keulen hoort donderen, mag blij zijn dat sommige mensen hier niet de hele dag zitten te leuteren maar echte moeite doen om dingen in beweging te zetten. Het zijn niet de platins van deze wereld die voor oplossingen zorgen.
Mijn compensatie bedraagt welgeteld 0.92 euro. Daar klopt gewoon niets van. Ik laat hetgeen dat erop staat voorlopig staan tot het jaar verstreken is maar ik stort in elk geval niet meer bij, dat zal naar Santander gaan.mver schreef: ↑1 oktober 2023, 12:49Die compensatie is bij mij alvast een lachertje. Er klopt nog altijd niks van. MeDirect moest natuurlijk wel wat doen na al die klachten bij de ombudsman. Maar ze hebben duidelijk nog altijd geen benul wat ze doen. Bedragen 1 jaar laten staan, daar zou ik ze nog net voor vertrouwen. Zodra je overschrijvingen doet, loopt hun "systeem" in het honderd.ronnie schreef: ↑29 september 2023, 18:12 Interne controle, klacht klant bij ombudsman, allemaal hetzelfde.
Ik moet wel wat geld bij MeDirect laten omdat ik er ook beursverrichtingen doe. Ondanks het onvoorstelbaar lage niveau van de medewerkers bij MeDirect, weet Saxo (die dat voor hen afhandelt) blijkbaar wel wat ze doen. Maar meer dan noodzakelijk laat ik niet meer bij MeDirect staan. Mooie rentes voorspiegelen, allemaal goed en wel. Wat kan je ermee als je ze niet krijgt?
Dank voor de vermelding; het weze allen die een bijkomende storting gekregen hebben eveneens van harte gegund.mver schreef: ↑1 oktober 2023, 18:40Op Madame/platin moet je niet letten. Om redenen alleen bekend bij hemzelf is hij fan van MeDirect en laat zich daarbij niet bijzonder storen door feiten.ronnie schreef: ↑1 oktober 2023, 18:22
Ik heb eigenlijk meer dan 6 maand moeten wachten.
Maar het is een feit dat hier op de site een paar irritante betweters zitten. Ik ben blij dat mensen als inquirer, Bart en jij hier tegen die zelfvoldane stroom in toch nog zo'n dingen op de site zetten. Dankzij inquirer ben ik MeDirect beginnen checken.
En wie nu een compensatie krijgt en het in Keulen hoort donderen, mag blij zijn dat sommige mensen hier niet de hele dag zitten te leuteren maar echte moeite doen om dingen in beweging te zetten. Het zijn niet de platins van deze wereld die voor oplossingen zorgen.
Trivium schreef: ↑1 oktober 2023, 18:50Mijn compensatie bedraagt welgeteld 0.92 euro. Daar klopt gewoon niets van. Ik laat hetgeen dat erop staat voorlopig staan tot het jaar verstreken is maar ik stort in elk geval niet meer bij, dat zal naar Santander gaan.mver schreef: ↑1 oktober 2023, 12:49
Die compensatie is bij mij alvast een lachertje. Er klopt nog altijd niks van. MeDirect moest natuurlijk wel wat doen na al die klachten bij de ombudsman. Maar ze hebben duidelijk nog altijd geen benul wat ze doen. Bedragen 1 jaar laten staan, daar zou ik ze nog net voor vertrouwen. Zodra je overschrijvingen doet, loopt hun "systeem" in het honderd.
Euh, effen een vraagje: hoeveel had jij verwacht? Hoe groot was het verschil met jouw visie?
Denk je echt dat ik alles laat passeren zonder boe of ba.(verkeerd gedacht)mver schreef: ↑1 oktober 2023, 18:40
Het klopt niet is makkelijk.
Waarom het niet klopt?