MeDirect : Inloggen is niet mogelijk
Re: MeDirect : Inloggen is niet mogelijk
Ik vreesde ook al voor hacking omdat ze zo bijzonder zwijgzaam zijn. Als het een gewone technische panne was, zouden ze dat toch kunnen zeggen ?
Meer dan 1 broker hebben is inderdaad noodzakelijk. Ik was het al van plan maar het was er nog niet van gekomen. En die buitenlandse rekeningen bij de beste brokers schrikten mij wat af. Beetje irrationeel natuurlijk. Hier nu zitten op een rode beursdag is veel erger.
'Onze online services zijn momenteel niet beschikbaar vanwege een technisch onderhoud...'
Wie 'plant' er nu een onderhoud op 1 april, net de dag dat intresten worden uitbetaald?
Bij AION is het ook weer prijs: nergens getrouwheidsintresten te bespeuren. Wat een ellendige bank. Zodra de getrouwheidsperiode is afgelopen ben ik daar weg.
Bij BEOBANK werden de getrouwheidsintresten wel gestort maar deze met vervaldatum 1 april worden pas op 1 juli uitbetaald!
Wie 'plant' er nu een onderhoud op 1 april, net de dag dat intresten worden uitbetaald?
Bij AION is het ook weer prijs: nergens getrouwheidsintresten te bespeuren. Wat een ellendige bank. Zodra de getrouwheidsperiode is afgelopen ben ik daar weg.
Bij BEOBANK werden de getrouwheidsintresten wel gestort maar deze met vervaldatum 1 april worden pas op 1 juli uitbetaald!
voilà jongens de site werkt terug begin maar te kopen
getrouwheidspremie wel nog niet gestort
getrouwheidspremie wel nog niet gestort
Bij mij werd de getrouwheidspremie wel gestort en nog wel correct op de centiem volgens mijn Hot-Accounts programma .. maar ondertussen blijkt dat overschrijvingen uitvoeren niet lukt!
Bij Rabobank al gestort op 31/03/2020 echt een aanrader ,altijd correct
Sorry NTO, je antwoord is onjuist en voor de rest veel blabla.
Ik moet edward hierin bijtreden: de getrouwheidsintrest op de verworven intresten (basis en getrouwheid met valutadatum 1 januari) is verworven op 31 december, maar deze getrouwheidsintrest wordt maar met valutadatum 1 aprll op de stepup rekening bijgeschreven. Het gaat hier wel maar om 1,11 euro bij mij (1% op 111 euro), dus eigenlijk verwaarloosbaar.
Bij de andere banken (bvb ing, nibc) wordt de getrouwheidsintrest op de intrest in dit geval wel al op 1 januari op de rekening bijgeschreven
Heb een bericht gekregen op mijn vraag via twitter:
Hallo,
Het platform voor internetbankieren is opnieuw beschikbaar en u kunt opnieuw inloggen. Onze excuses voor eventuele ongemakken.
Vanochtend liep er iets fout in één van onze systemen. Wat initëel een kleine herstelling leek, bleek snel meer tijd te vergen. We hebben dan ook de onderhoudspagina geactiveerd totdat alles rond 16u30 weer was opgelost .
Het ging dus niet over onaangekondigd onderhoud. Onderhoud wordt steeds 's nachts gedaan.
Nogmaals onze excuses voor dit ongemak.
Jij praat onzin.jeff schreef: ↑1 april 2020, 17:39Sorry NTO, je antwoord is onjuist en voor de rest veel blabla.
Ik moet edward hierin bijtreden: de getrouwheidsintrest op de verworven intresten (basis en getrouwheid met valutadatum 1 januari) is verworven op 31 december, maar deze getrouwheidsintrest wordt maar met valutadatum 1 aprll op de stepup rekening bijgeschreven. Het gaat hier wel maar om 1,11 euro bij mij (1% op 111 euro), dus eigenlijk verwaarloosbaar.
Bij de andere banken (bvb ing, nibc) wordt de getrouwheidsintrest op de intrest in dit geval wel al op 1 januari op de rekening bijgeschreven
**edit** het kan ook complete onwetendheid van jouw kant zijn. Niet alleen de politici die de regels gestemd hebben, begrijpen de regels niet.
Als de getrouwheidspremie pas op 1 april verworven is zoals de persoon zei op wie ik antwoordde, dan moet hij op 1 juli betaald worden.
Als de persoon verkeerde info gaf, dan kan ik daar niets aan doen.
Laatst gewijzigd door NTO op 1 april 2020, 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Het platform voor internetbankieren is opnieuw beschikbaar en u kunt opnieuw inloggen. Onze excuses voor eventuele ongemakken.
Vanochtend liep er iets fout in één van onze systemen. Wat initëel een kleine herstelling leek, bleek snel meer tijd te vergen. We hebben dan ook de onderhoudspagina geactiveerd totdat alles rond 16u30 weer was opgelost .
Ondanks de positieve geluiden betreffende het inloggen van hierboven vanwege Medirect, is het voor mij nog altijd niet mogelijk: ik zie nu wel het volgende scherm, maar sms met de code komt niet.
Klopt, na 5 keer proberen kreeg ik eindelijk een inlogcode, tof ne hele dag ni kunnen inloggen en een onbeschofte reactie van een trien aan de telefoon.
MeDirect heeft vandaag absoluut niet gescoord, maar effecten overhevelen kost 150 euro per effect... das ook ne schone cadeau
MeDirect heeft vandaag absoluut niet gescoord, maar effecten overhevelen kost 150 euro per effect... das ook ne schone cadeau
-
- Newbie
- Contacteer:
Something went wrong
Your request couldn't be completed
An error occurred when processing your request. Please try again.
Your request couldn't be completed
An error occurred when processing your request. Please try again.
Hier ook kunnen inloggen. Wat een thriller...