MeDirect : Inloggen is niet mogelijk
MeDirect : Inloggen is niet mogelijk
Na herhaaldelijk proberen, op verschillende tijdstippen, lukt het mij vandaag niet om in te loggen bij MeDirect.
Aanmelden kan, maar er wordt geen inlog SMS ontvangen.
Nog iemand met deze problemen?
Ik heb MeDirect een mail gestuurd.
Antwoord : aut. reply : blijkbaar is het bij de klantendienst ontzettend druk vandaag.
Aanmelden kan, maar er wordt geen inlog SMS ontvangen.
Nog iemand met deze problemen?
Ik heb MeDirect een mail gestuurd.
Antwoord : aut. reply : blijkbaar is het bij de klantendienst ontzettend druk vandaag.
Re: MeDirect : Inloggen is niet mogelijk
Zojuist zonder problemen kunnen inloggen op MeDirect
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: MeDirect : Inloggen is niet mogelijk
Net nog meermaals geprobeerd.
Lukt niet.
Krijg geen SMS code terug.
Op de duur verkrijg ik wel een "gesproken SMS-code" binnen op mijn GSM.
Daarmee kan ik inloggen en de rekeningen consulteren, MAAR wanneer ik een overschrijving wenst te doen naar mijn externe rekening dan heb je alweer een SMS nodig, en die komt er dan ook niet.
Dus zit ik nog vast.
Ik heb nu een bericht verzonden via "nieuw bericht" in de beveiligde omgeving.
Ben eens benieuwd hoe lang dit probleem nu nog gaat duren ...
Lukt niet.
Krijg geen SMS code terug.
Op de duur verkrijg ik wel een "gesproken SMS-code" binnen op mijn GSM.
Daarmee kan ik inloggen en de rekeningen consulteren, MAAR wanneer ik een overschrijving wenst te doen naar mijn externe rekening dan heb je alweer een SMS nodig, en die komt er dan ook niet.
Dus zit ik nog vast.
Ik heb nu een bericht verzonden via "nieuw bericht" in de beveiligde omgeving.
Ben eens benieuwd hoe lang dit probleem nu nog gaat duren ...
Re: MeDirect : Inloggen is niet mogelijk
Ook dit nog even ...
En voordien heb ik alle "geschiedenis" en "cookies" gewist.
Heb al eens voorgehad dat teveel van die "brol" op de PC sommige zaken niet goed meer laat verlopen ..
En voordien heb ik alle "geschiedenis" en "cookies" gewist.
Heb al eens voorgehad dat teveel van die "brol" op de PC sommige zaken niet goed meer laat verlopen ..
Re: MeDirect : Inloggen is niet mogelijk
Het is al geruime tijd druk op de klachtendienst.Ik heb MeDirect een mail gestuurd.
Antwoord : aut. reply : blijkbaar is het bij de klantendienst ontzettend druk vandaag.
Reken tussen vraag en antwoord gerust 38 werkuren (oftewel: 5 werkdagen of 7 kalenderdagen).
Hoe langer een antwoord op zich laat wachten, hoe meer het rendeert voor de spaarders
Re: MeDirect : Inloggen is niet mogelijk
Beste, er was gisteren een probleem met één van de telecomproviders waardoor sommige SMS'en vertraagt werden afgeleverd. Dit zou ondertussen verholpen moeten zijn, maar onze klantendienst geeft aan dat u gerust even kunt bellen, dan kijken ze het snel even voor u na. Het is momenteel niet druk bij onze klantendienst. Enkel op het beantwoorden van de e-mails is er nog een kleine achterstand.PJP schreef: ↑1 april 2019, 21:27 Net nog meermaals geprobeerd.
Lukt niet.
Krijg geen SMS code terug.
Op de duur verkrijg ik wel een "gesproken SMS-code" binnen op mijn GSM.
Daarmee kan ik inloggen en de rekeningen consulteren, MAAR wanneer ik een overschrijving wenst te doen naar mijn externe rekening dan heb je alweer een SMS nodig, en die komt er dan ook niet.
Dus zit ik nog vast.
Ik heb nu een bericht verzonden via "nieuw bericht" in de beveiligde omgeving.
Ben eens benieuwd hoe lang dit probleem nu nog gaat duren ...
Re: MeDirect : Inloggen is niet mogelijk
En wat is vandaag het probleem? Sms code en opbellen gebeurd niet?
Re: MeDirect : Inloggen is niet mogelijk
Hier lukt het ook niet.
Geen sms; geen oproep.
Zal morgen maar eens naar de klantendienst bellen.
Geen sms; geen oproep.
Zal morgen maar eens naar de klantendienst bellen.
Re: MeDirect : Inloggen is niet mogelijk
ja bij mij werkt het zoals gewoonlijk.
Sommigen denken dat ik een Me werknemer ben.
Estate Guru believer.
Re: MeDirect : Inloggen is niet mogelijk
Het werkte de hele dag niet.
Mijn SMS code van deze morgen kwam om 19.14u binnen.
Nu werkt het dus weer.
Re: MeDirect : Inloggen is niet mogelijk
Vandaag, om 23/05/2019 10h15 heb ik aangelogd en na amper 1 minuut werd de sessie vroegtijdig beëindigd. Ik kan mij nu niet aanloggen want het systeem zegt mij dat ik reeds aangelogd ben. Hoe kan dit? Ik was toch door het systeem uitgelogd? Nogmaals 10 minuten wachten??? Aanlog problemen zijn bij Medirect een terugkomend probleem (zie boven).
-
- Jr. Member
- Berichten: 59
- Lid geworden op: 03 jan 2017
- Contacteer:
Re: MeDirect : Inloggen is niet mogelijk
zijn er nog mensen die problemen hebben met inloggen vandaag?
Stap 1 (gebruikersnaam) geraak ik door, bij stap 2 geeft ie na input plots aan dat er verkeerde username wordt gebruikt (en switht taal ineens naar Engels)
Stap 1 (gebruikersnaam) geraak ik door, bij stap 2 geeft ie na input plots aan dat er verkeerde username wordt gebruikt (en switht taal ineens naar Engels)
Re: MeDirect : Inloggen is niet mogelijk
Hier verloopt het inloggen normaal!
Re: MeDirect : Inloggen is niet mogelijk
Geen problemen hier.
Pessimisme is zoals porno, het verkoopt.
Re: MeDirect : Inloggen is niet mogelijk
Zijn er nog meer mensen die het extreem moeilijk vinden om in te loggen bij Medirect bank? De website is niet stabiel of laad zeer moeilijk.
Ik heb dan gebeld zonet, maar ik wacht nu al meer dan 20 min omdat alle medewerkers aan de lijn zijn.
Ik wordt verwezen maar vragenlijst die geen antwoorden kan bieden.
Ik heb de indruk dat de instabiliteit van hun website steeds slechter wordt, banken zoals Santander, NIBC lopen altijd vlot , Izola is bv wat minder, maar Medirect is hopeloos aan het worden, met 125000 euro geparkeerd bij Medirect begin ik bang te worden dat ik op een mooie dag gewoon niet aan mijn geld kan.
Ondertussen weer 10 min van mijn tijd kwijt omdat er niemand kan/wil opnemen aan de hulplijn.
Ik heb reeds verschillende malen geprobeerd om de maandspaarrekening (met tegenwoordig hoogste interrest) te openen, ook daar een eindeloze loop, op scherm 2 blokkeert alles en wordt je terug naar scherm 1 gestuurd wat je dan opnieuw moet invullen ... qua IT echt prutsers.
Ik heb dan gebeld zonet, maar ik wacht nu al meer dan 20 min omdat alle medewerkers aan de lijn zijn.
Ik wordt verwezen maar vragenlijst die geen antwoorden kan bieden.
Ik heb de indruk dat de instabiliteit van hun website steeds slechter wordt, banken zoals Santander, NIBC lopen altijd vlot , Izola is bv wat minder, maar Medirect is hopeloos aan het worden, met 125000 euro geparkeerd bij Medirect begin ik bang te worden dat ik op een mooie dag gewoon niet aan mijn geld kan.
Ondertussen weer 10 min van mijn tijd kwijt omdat er niemand kan/wil opnemen aan de hulplijn.
Ik heb reeds verschillende malen geprobeerd om de maandspaarrekening (met tegenwoordig hoogste interrest) te openen, ook daar een eindeloze loop, op scherm 2 blokkeert alles en wordt je terug naar scherm 1 gestuurd wat je dan opnieuw moet invullen ... qua IT echt prutsers.