MeDirect Maandsparen Max (0,70%)
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: MeDirect Maandsparen Max (0,70%)
Mail ontvangen van Me Direct dit naar aanleiding van klacht.
Heden opgemerkt dat getrouwheids-premie uitkering correct is verlopen op 1/4/2021.
Klacht ingediend begin januari.
Heden opgemerkt dat getrouwheids-premie uitkering correct is verlopen op 1/4/2021.
Klacht ingediend begin januari.
Estate Guru believer.
Vraag is gesteld in andere topic en antwoord van MeDirect is zoals reeds gegeven: het kan, minus de verworven getrouwheidspremie.
maximum-inlage-maandsparen-max-t29849.html
Om het proper en overzichtelijk te houden op termijn, kunt u eigenlijk beter die verworven getrouwheidspremie afboeken en vervolgens het gewenste spaarbedrag storten.
Laatst gewijzigd door inquirer op 1 april 2021, 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
[quote
Bijstorten kan enkel minus de verworven getrouwheid premie van 1/4.
Dus 10 € verworven is nieuwe max. Storting 4990 €.
[/quote]
Kijk men dan bij het maximum van 30000 euro op de spaarrekening ook naar de interest die men hier op krijgt of worden deze niet meegenomen om het maximum te bekijken
Wat als je max van 30000 stort kan men dan de interest krijgen want men komt door de interest boven de 30000?
Bijstorten kan enkel minus de verworven getrouwheid premie van 1/4.
[/quote]
Kijk men dan bij het maximum van 30000 euro op de spaarrekening ook naar de interest die men hier op krijgt of worden deze niet meegenomen om het maximum te bekijken
Wat als je max van 30000 stort kan men dan de interest krijgen want men komt door de interest boven de 30000?
Ik vermoed dat u de interest op de max 30,000 euro zal krijgen, maar dat die interest vervolgens zelf geen verdere interesten meer zal opbrengen vermits het bedrag hierdoor boven de 30K zit?jv1 schreef: ↑1 april 2021, 20:57Kijk men dan bij het maximum van 30000 euro op de spaarrekening ook naar de interest die men hier op krijgt of worden deze niet meegenomen om het maximum te bekijkenBijstorten kan enkel minus de verworven getrouwheid premie van 1/4.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Zijn dat echt vragen waar jullie wakker van liggen ?!?
Indien zo, dan zou ik het aan MeDirect vragen.
Indien zo, dan zou ik het aan MeDirect vragen.
Weet iemand wanneer de getrouwheidspremie van 01/04 uitbetaald wordt? Hier nog niets ontvangen op de Max.
Die 30.000 € max. is wel op een andere rekening namelijk de Dynamische sparen.
En niet op de Max maand spaar.
Estate Guru believer.
Het minimum over te boeken bedrag is 500 €.
Zijn bij Me ook niet van gisteren, om de creatieve oplossingen te vermijden.
Estate Guru believer.
In de algemene voorwaarden staat dat Medirect de opname vanaf de Maandsparen Max rekening kan beperken tot 2500 Euro per halve maand . Is allicht niet bij iedereen bekend .
Enige ervaring of dat al gebeurd is ?
Vinden jullie dat geen risico want in feite zit je geld wel min of meer vast ?
Enige ervaring of dat al gebeurd is ?
Vinden jullie dat geen risico want in feite zit je geld wel min of meer vast ?
Als een bank run ontstaat is het overal van hetzelfde.crimi schreef: ↑3 april 2021, 09:10 In de algemene voorwaarden staat dat Me direct de opname vanaf de Maand sparen Max rekening kan beperken tot 2500 Euro per halve maand. Is allicht niet bij iedereen bekend.
Enige ervaring of dat al gebeurd is?
Vinden jullie dat geen risico want in feite zit je geld wel min of meer vast?
Bij Me vindt men dat het een risico is.
Zou me meer zorgen maken als mijn bank 60 miljard € of meer spaargeld beheert.
Hoe gaan die mijn centjes terug bezorgen bij een run.(geef me nog ene van het schap?)
De plastronnekes bij de grootbanken en hun uitgestreken gezicht van bij ons is uw spaargeld veilig.
Estate Guru believer.
Daar maak ik mij niet ongerust over.
Sinds de bankencrisis van 2008, hebben de meeste financiële instellingen dergelijke beperkingen ingebouwd om een bankenleegloop te vermijden, indien er paniek zou ontstaan bij de "grote massa".
Er deed iemand de suggestie om de getrouwheid premie over te boeken, om alzo terug max. bedrag te storten van 5000 €.
Nu is het 5000 - getrouwheid deze maand.(april juli etc.)
Nu wanneer men overschrijving wil doen is minimum 500 €.
Probeer maar eens uit.(bij u anders laat het zeker weten)
Eens men aan 4 storting begint van de ene (Fidelity) getrouwheids-rekening naar een andere (Max.), moet men via de geldrekening bijstorten op de max. rekening.
Heb trouwens gemeld dat getrouwheid bij mezelf in orde was.
Maar blijkbaar is er nu intern ook heel wat gewijzigd.
Of dat allemaal al in voorwaarden terug te vinden is?
Nu getrouwheid kan worden overgedragen van de ene naar de andere (gedurende 3 maand) blijkbaar per rekening (en niet per jaar)
Estate Guru believer.
In januari heb ik de basisrente van 5,58 euro over 2020 zonder probleem naar mijn Geldrekening kunnen overschrijven. Getrouwheidspremie heb ik nog niet ontvangen