MeDirect Maandsparen Max (0,70%)
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
MeDirect Maandsparen Max (0,70%)
0,05% Basisrente 1 x per jaar
0,65% Getrouwheidspremie 4 x per jaar
Max €500/maand
Lijkt me weer eerder iets om nieuwe klanten te lokken.
0,65% Getrouwheidspremie 4 x per jaar
Max €500/maand
Lijkt me weer eerder iets om nieuwe klanten te lokken.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: MeDirect Maandsparen Max (0,70%)
Echt?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Nee, zeker.
Dit lijkt momenteel de beste spaarrekening die je in Belgie kan vinden.
https://www.spaargids.be/sparen/spaartarieven.html
https://www.spaargids.be/sparen/spaartarieven.html
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Bedankt voor de tip!
Heb er een rekening met 10.000 euro vast stock op.
Ik spaar in principe wel nog 500 euro per maand. Al investeer ik wel meer en meer de laatste tijd.
Ik vermoed dat gehuwden 2 rekeningen kunnen openen?
Al waren er hier ook wel die deze bank niet vertrouwen....
Heb er een rekening met 10.000 euro vast stock op.
Ik spaar in principe wel nog 500 euro per maand. Al investeer ik wel meer en meer de laatste tijd.
Ik vermoed dat gehuwden 2 rekeningen kunnen openen?
Al waren er hier ook wel die deze bank niet vertrouwen....
De beleggingen zijn toch zowieso gedekt en de cash is ook gedekt tot €100.000.
Zijn er mensen hier die bij Santander Consumer Bank zitten ?
Zijn er mensen hier die bij Santander Consumer Bank zitten ?
ik heb Santander Consumer Bank Vision+ rekening
- WebsterMC
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik heb zo'n maandsparen geopend. Ik ben toch al klant voor medirect, en ik kan er wel 500 euro per maand opzetten voorlopig. Hetzij door te sparen (teruggave belastingen), hetzij door te transfereren van rekeningen met minder intrest...
maar toc.0,7% als beste rekening op de markt. Het dubbele zou nog de inflatie niet verslaan. We verliezen geld. Maar je kan toch niet alles in aandelen/trackers/fondsen steken... Alhoewel ik zou tekenen voor elk jaar zo een boerenjaar op de beurs..
Van de paar jaar geleden geopende tak-21 rekeningen ben ik ook nog tevreden. Die hebben (tot nu toe) altijd de inflatie verslaan...
maar toc.0,7% als beste rekening op de markt. Het dubbele zou nog de inflatie niet verslaan. We verliezen geld. Maar je kan toch niet alles in aandelen/trackers/fondsen steken... Alhoewel ik zou tekenen voor elk jaar zo een boerenjaar op de beurs..
Van de paar jaar geleden geopende tak-21 rekeningen ben ik ook nog tevreden. Die hebben (tot nu toe) altijd de inflatie verslaan...
Ik heb dit ook overwogen en het ziet er beter (of minder slecht) uit dan andere spaarrekeningen.
Als reeds bestaande klant bij MeDirect zou het misschien interessant zijn voor mij, maar mijn probleem is dat ik al jaren niets meer bijspaar.
Dus mijn enige mogelijkheid is dat ik maandelijks een bedrag zou overschrijven van een andere spaarrekening.
Maar is het verschil tussen de rente van de ene spaarrekening en deze, op zo'n klein maximum bedrag wel de moeite waard?
Tenslotte krijgt men de rente pas telkens na 1 jaar en moet men, bij het terug opvragen, ook telkens een jaar wachten per gespaarde schijf. (Tenminste als men van de getrouwheidspremie wil genieten.)
Als reeds bestaande klant bij MeDirect zou het misschien interessant zijn voor mij, maar mijn probleem is dat ik al jaren niets meer bijspaar.
Dus mijn enige mogelijkheid is dat ik maandelijks een bedrag zou overschrijven van een andere spaarrekening.
Maar is het verschil tussen de rente van de ene spaarrekening en deze, op zo'n klein maximum bedrag wel de moeite waard?
Tenslotte krijgt men de rente pas telkens na 1 jaar en moet men, bij het terug opvragen, ook telkens een jaar wachten per gespaarde schijf. (Tenminste als men van de getrouwheidspremie wil genieten.)
Toen een paar jaar terug de grootbanken met zoiets starten waren de meesten Happy.
Nu Me het zelfde doet gaat men twijfelen.
Indertijd was het een lokkertje.
Nu natuurlijk ook en het grote probleem is die verworven getrouwheid premie pas een jaar na storting.
Nu Me het zelfde doet gaat men twijfelen.
Indertijd was het een lokkertje.
Nu natuurlijk ook en het grote probleem is die verworven getrouwheid premie pas een jaar na storting.
Estate Guru believer.
Ik vind dat er een evenwicht moet bestaan tussen je belegde en je gespaarde kapitaal. Er mag geen overwicht zijn in beleggingen, want dan zou je bij een plotse crash wel eens faljiet kunnen zijn. Zoals met fortis gebeurde bv.
Hij belegt in trackers die zowat de hele markt bezitten. Die gaan echt niet 100% weggeveegd worden in een crash. Moest dat gebeuren, bestaat de wereld niet meer zoals wij hem kennen en heb je ook niets meer aan gewoon cash of obligaties. Uiteraard kan een correctie van 50% zeker voorvallen, maar als je kan blijven zitten en niet verkoopt in paniek (en liefst gewoon bijkoopt) is alles in aandelen op lange termijn wellicht beter dan cash.
Net eentje geopend. Nu spaar ik in de Fidelity rekening, dus lijkt me een logische keuze om vanaf nu 500 euro in de Max te steken.