Medirect verlaagt rente
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Medirect verlaagt rente
Wie had zich 14 jaar geleden, toen de spaarrekeningen nog 4,00% gaven, kunnen voorstellen dat we nu een spaarrekening van 0,60% zouden aanprijzen?
-
- VIP member
- Contacteer:
Wij had ooit gedacht Dat de interesten op de meeste spaarboekjes 0,11% zou zijn als de inflatie 8% is? Gangster praktijken van de overheid en banken
Vraag is alleen : voor hoe lang nog ?
De rente moet echt wel verhoogd worden. Maar met politici zonder ballen schieten we geen meter op en blijft het aanmodderen en worden we collectief armer.
Mensen betogen liever voor WOKE-thema's dan als het om hun eigen geld gaat, heb ik de indruk.
Mensen betogen liever voor WOKE-thema's dan als het om hun eigen geld gaat, heb ik de indruk.
-
- Verbannen Gebruiker
- In een democratie zijn het niet de politici die de rente bepalen maar de centrale/nationale banken.
- In Turkije hebben ze een dictator, dus iemand mét ballen. Die laat de Turkse Nationale Bank de rente juist verlagen in plaats van verhogen hoewel daar een inflatie is van bijna 50%.
+1, niet te geloven eigenlijk.
Ik maak me geen illusies. Veel van het geld van MeDirect zal richting Santander gaan, daar zal ook een daling komen binnen afzienbare tijd vermoed ik.
Ja, de discrepantie tussen spaarrente en inflatie is gigantisch. Sparen wordt sterk bestraft.Sebastiaan1985 schreef: ↑25 februari 2022, 21:00 Wij had ooit gedacht Dat de interesten op de meeste spaarboekjes 0,11% zou zijn als de inflatie 8% is? Gangster praktijken van de overheid en banken
Geld moet rollen, beleggen maar niet oppotten.
De economie moet blijven draaien.
Wil niet zeggen geen buffer.
Maar als je de sommen ziet op Belgische spaarrekeningen ja.
De economie moet blijven draaien.
Wil niet zeggen geen buffer.
Maar als je de sommen ziet op Belgische spaarrekeningen ja.
Estate Guru believer.
Niet moeilijk, aan het tempo dat de afgelopen 20 jaar geld bij gecreëerd is.
The truth is "hate" to those who hate the truth!
-
- Jr. Member
- Contacteer:
OCMW en de mutualiteiten passen wel bij als het moeilijk wordt ...azerty_123 schreef: ↑1 maart 2022, 15:06Probeer dan maar eens een buffer bijeen te sparen voor eigen inbreng voor een huis
Ja ja, afgeven op de profiteurs bij het OCMW en de ziekenkas wanneer je voldoende inkomsten hebt maar zelf aanschuiven wanneer het moeilijk wordt.