Meerwaardebelasting van 10% op aandelen
TIP
Re: Meerwaardebelasting van 10% op aandelen
het goede van deze grafieken is dat een meerwaardebelasting, of verhoging van enige andere belastin op kapitaal/vermogen geen invloed zal hebben op deze grafiek. Ze worden immers niet meegeteld.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Fantastisch, we gaan extra belastingen mogen betalen maar dat gaan we niet zien op deze grafiek, wat een geluk hebben we toch weer ...
Begin met de dag meer te denken dat jij BremTrol bent ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Ja opmerkelijk dat men in een thread over meerwaardebelasting een punt probeert te maken met een grafiek over belastingen uit arbeid - die omlaag zouden gaan met de invoering van de meerwaardebelasting.voorheenCP1234 schreef: ↑1 september 2024, 16:19Fantastisch, we gaan extra belastingen mogen betalen maar dat gaan we niet zien op deze grafiek, wat een geluk hebben we toch weer ...
Wat denk je? moedwillig proberen te misleiden, of gewoon onbekwaam?
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Jij leest duidelijk meer in die grafiek dan de andere mensen. Waaruit leid jij af dat meerwaardebelastingen niet in die belastingdruk verrekend zijn?B7H4long schreef: ↑1 september 2024, 16:29Ja opmerkelijk dat men in een thread over meerwaardebelasting een punt probeert te maken met een grafiek over belastingen uit arbeid - die omlaag zouden gaan met de invoering van de meerwaardebelasting.voorheenCP1234 schreef: ↑1 september 2024, 16:19