Melding App bij afluiten
Melding App bij afluiten
Hallo
telkens ik mijn App op Smartphone afsluit krijg ik de melding dat er op dinsdag 22 maart onderhoudswerken uitgevoerd worden en dat je tussen bepaalde uren niet kan inloggen. Heb ondertussen de App al eens verwijdert en opnieuw geïnstalleerd maar zonder succes. Nog iemand dit probleem ?
telkens ik mijn App op Smartphone afsluit krijg ik de melding dat er op dinsdag 22 maart onderhoudswerken uitgevoerd worden en dat je tussen bepaalde uren niet kan inloggen. Heb ondertussen de App al eens verwijdert en opnieuw geïnstalleerd maar zonder succes. Nog iemand dit probleem ?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Re: Melding App bij afsluiten
Oei... aan de titel te zien dacht ik dat het een voetbalvraag was die in de kroeg thuis hoorde.
Bij het lezen van de inhoud merkte ik dat er een 's' vergeten was in het onderwerp.

Bij het lezen van de inhoud merkte ik dat er een 's' vergeten was in het onderwerp.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Melding App bij afluiten
Ik was ook in staat van verwarring. Ik dacht al dat afluiten een of ander kwaaltje of aandoening waren zoals ontstoken slijmvliezen of nierstenen.
Re: Melding App bij afluiten