Memodatum
Memodatum
Er is op het forum te lezen dat het niet mogelijk is om een memodatum in te geven (zie hier)
Waarom is dit? En zal dit alsnog toegevoegd worden?
Waarom is dit? En zal dit alsnog toegevoegd worden?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Re: Memodatum
Beste,
Het klopt dat er geen memodatum kan ingegeven worden.
Het voorzien van deze functie wordt vooral gedaan wanneer er ook een zichtrekening voorzien wordt van waaruit verschillende betalingen kunnen plaatsvinden naar verschillende rekeningen.
Evi biedt alleen 2 spaarrekeningen aan waarbij er enkel kan overgeschreven worden naar een vooraf opgegeven tegenrekening.
Om deze reden werd de functie van een memodatum niet voorzien.
Vriendelijke groet,
Evi.
Het klopt dat er geen memodatum kan ingegeven worden.
Het voorzien van deze functie wordt vooral gedaan wanneer er ook een zichtrekening voorzien wordt van waaruit verschillende betalingen kunnen plaatsvinden naar verschillende rekeningen.
Evi biedt alleen 2 spaarrekeningen aan waarbij er enkel kan overgeschreven worden naar een vooraf opgegeven tegenrekening.
Vriendelijke groet,
Evi.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
typische hollandse handelswijze.
laatst in nl aankoop in een winkel , maestro nooit van gehoord.
dichts bij zijnde automaat voor afhaling Rabo bank.
voor 900 € drie verschillende kaarten moeten gebruiken.
en aan die receptie was men het in het oog aan het houden.
op mijn eerdere vraag 300 € is max met maestro , daarna gewoon buiten gewandeld met de 900 €.
vroeg dan wat is nu het verschil , als antwoord rode kaakjes.
en bij Evi is men enkel er op uit Vlaamse centjes binnen te rijven.
Volgende stap zal wel zijn beleggingen aanbieden.
de hollandse hypotheken van 130 % zeker.
nieuwe auto , effe hypotheek verlengen.
als dat gene bubbel is.
zie recente rating verlagingen voor Nl banken.
laatst in nl aankoop in een winkel , maestro nooit van gehoord.
dichts bij zijnde automaat voor afhaling Rabo bank.
voor 900 € drie verschillende kaarten moeten gebruiken.
en aan die receptie was men het in het oog aan het houden.
op mijn eerdere vraag 300 € is max met maestro , daarna gewoon buiten gewandeld met de 900 €.
vroeg dan wat is nu het verschil , als antwoord rode kaakjes.
en bij Evi is men enkel er op uit Vlaamse centjes binnen te rijven.
Volgende stap zal wel zijn beleggingen aanbieden.
de hollandse hypotheken van 130 % zeker.
nieuwe auto , effe hypotheek verlengen.
als dat gene bubbel is.
zie recente rating verlagingen voor Nl banken.
Estate Guru believer.
Het is niet omdat men alleen naar een spaarrekening of een eigen tegenrekeing kan overschrijvingen doen dat een memo datum niet nuttig zou zijn. Bij Moneyou en NIBC kan je ook alleen maar naar een tegenrekening overschrijvingen doen en daar kan je dit wel met memo. Gaan jullie dit alsnog mogelijk maken in de toekomst?
Beste, bedankt voor uw antwoord.Evi schreef:Evi biedt alleen 2 spaarrekeningen aan waarbij er enkel kan overgeschreven worden naar een vooraf opgegeven tegenrekening.
Het is duidelijk dat jullie enkel mensen willen aantrekken die geld bij jullie parkeren en dat ook laten staan. Jullie zijn de enige bank waar een memodatum niet mogelijk is, waar ik mij kan voorstellen dat veel mensen dit niet praktisch vinden. Velen zullen bij grote kosten op voorhand een overschrijving willen uitvoeren met memodatum zodat ze niet per se, bv de dag voordat ze het geld nodig hebben, moeten aanmelden. Andere banken met hetzelfde systeem (NIBC en MoneYou) bieden wel de mogelijkheid om met een memodatum te werken.
Ik zou dan ook aanraden om deze functie toch nog aan te bieden.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Beste,
Alleszins vinden we dit wel een nuttige aanbeveling die we bij een volgende aanpassing van de website zeker kunnen onderzoeken.
Bedankt voor deze feedback.
Vriendelijke groet,
Evi.
Alleszins vinden we dit wel een nuttige aanbeveling die we bij een volgende aanpassing van de website zeker kunnen onderzoeken.
Bedankt voor deze feedback.
Vriendelijke groet,
Evi.
Vond net deze post omdat ik begin deze maand hetzelfde probleem had... en het was nog steeds niet geïmplementeerd.
Heb het ook toen rechtstreeks doorgegeven aaan de klantendienst.
Evi: Enige update hieromtrend?
Heb het ook toen rechtstreeks doorgegeven aaan de klantendienst.
Evi: Enige update hieromtrend?
Ik overweeg een evi-rekening te openen.
Ik zou echter wel graag weten of het momenteel wel al mogelijk is om een memodatum in te geven aangezien de laaste reactie reeds van februari 2014 is geleden...
dank bij voorbaat
Ik zou echter wel graag weten of het momenteel wel al mogelijk is om een memodatum in te geven aangezien de laaste reactie reeds van februari 2014 is geleden...
dank bij voorbaat
Kan nog altijd niet, vind het zelf geen groot probleem al zou het natuurlijk soms handig zijn.
het gras is altijd groener aan de overkant
oké, bedankt kweeni
Beste,Nightwolf schreef:Ik overweeg een evi-rekening te openen.
dank bij voorbaat
de eerste trimester van 2016 komt er een nieuwe release van onze website en zal het mogelijk zijn om een memodatum in te geven.
Met vriendelijke groeten,
Evi
Super!