Mexem in de problemen?
TIP
Re: Mexem in de problemen?
Ik zal je mijn rekening geven, kun je daar op storten...jv1 schreef: ↑11 augustus 2022, 21:43 Ik heb een rekening geopend op mijn naam met als eerste storting een bedrag van een gezamenlijke rekening. Dus de naam van de Mexem rekening is niet volledig gelijk aan de naam van de rekening die ik gebruikt heb voor de eerste storting. Dus kan ik alleen nog maar storten op die gezamenlijke rekening? Of ook een rekening enkel op mijn naam?
IN princiepe gaat dit inderdaad niet lukken
Ik heb bij DeGiro exact hetzelfde gedaan en dat werkte wel, ik vermoed dat dit voor Mexem hetzelfde zal zijn. (DeGiro op mijn naam, gestort vanuit gekoppelde gezamenlijke rekening)
Gewoon bewijzen dat de rekening op jouw naam staat met een foto van jouw naam + IBAN op een document van je bank.
Gewoon bewijzen dat de rekening op jouw naam staat met een foto van jouw naam + IBAN op een document van je bank.
Ter info. Ik heb even een test gedaan en betaling van mijn Mexem rekening naar mijn gezamenlijke initiële rekening is doorgekomen zonder enig probleem.
Ik heb niet gereageerd omdat die informatie niet klopt. Het is namelijk NIET Mexem die dit geregeld heeft maar ikzelf! Na nog eens 2 weken te wachten heb ik rechtstreeks contact opgenomen met IB. Na X-aantal veiligheidsvragen heeft IB dit geregeld en niet Mexem. Één telefoontje! een telefoontje dat me trouwens €30 heeft gekostmver schreef: ↑10 augustus 2022, 12:33 Mexem heeft het rechtgezet ; je hebt je geld terug. Maar dat vind je dan weer niet nodig om hier te zetten natuurlijk.
Ik heb het gelezen op https://financer.com/nl/bedrijf/mexem/#read-reviews. Voor je weer zegt dat ik voor Mexem werk of zo. De commentaar die ze je daar geven, vind ik meer dan terecht. De doorzichtige review die ze daar zelf gezet hebben, is dan weer belachelijk. Al is het natuurlijk wel zo dat alleen zagemannen daar komen posten. Wie gewoon tevreden is met alle voordelen die ze daar opnoemen, neemt nooit de moeite om dat te laten weten.

- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
In dit geval is er dan ook geen reden om iets te verdenken ...

In het geval van TS is/was dat er mogelijks wel (privé vs. zaak) - edit: mogelijks in vet gezet, voordat TS in een kramp schiet

Oei, een kramp... Dan moet je dringend dit draadje nog eens lezen wie hier in een kramp schootEarthNvstr1 schreef: ↑18 augustus 2022, 20:29In dit geval is er dan ook geen reden om iets te verdenken ...![]()
In het geval van TS is/was dat er mogelijks wel (privé vs. zaak) - edit: mogelijks in vet gezet, voordat TS in een kramp schiet![]()

Maar zoals eerder gemeld: voor mij case closed. Tot wéér iemand met halve waarheden afkomt