Miele wasmachine
Miele wasmachine
onze Miele toplader wasmachine heeft het na 23 jaar laten afweten.
We overwegen sterk om opnieuw een Miele te kopen. Ik veronderstel dat een nieuwe van nu wel geen 23 jaar mee zal meegaan... of wel?
Waar kan je momenteel goedkoopste Miele wasmachines kopen?
We overwegen sterk om opnieuw een Miele te kopen. Ik veronderstel dat een nieuwe van nu wel geen 23 jaar mee zal meegaan... of wel?
Waar kan je momenteel goedkoopste Miele wasmachines kopen?
Re: Miele wasmachine
wachten tot het solden zijn is een mogelijkheid
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Jhn schreef:Inderdaad,![]()
kijk hier eens:
http://www.wasmachine.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
oeie, niet echt goedkoop daar... die WDA 210 heb ik vanochtend in een gewone winkel in Brugge aan 835 euro gezien...
eens op kieskeurig.be kijken
voor levensduur van wasmachines is aantal wasbeurten belangrijk.
als je weinig wast zal je met andere merken ook vele jaren kunnen doen.
voor levensduur van wasmachines is aantal wasbeurten belangrijk.
als je weinig wast zal je met andere merken ook vele jaren kunnen doen.
Of tweakers.net
Heb gemerkt dat je daar dikwijls bij bepaalde shops er nog scherpere prijzen aantreft, die kieskeurig.be niet vermeldt.
Heb gemerkt dat je daar dikwijls bij bepaalde shops er nog scherpere prijzen aantreft, die kieskeurig.be niet vermeldt.
Voor de laatste 2 aankopen die ik moest doen vond ik de beste prijs (incl verzending) in nederland. Was wel telkens bosch/siemens (=hetzelfde). Miele kan dan wel kwalitatief zijn, vraag is of ze ook prijs/kwaliteit het beste zijn.
Welk voordeel heeft het dat miele 20 jaar wisselstukken kan leveren als de prijs van die aard is dat een nieuwe machine een betere keus is?
En waarom zou ik een miele kopen die misschien langer meegaat.. als ik voor die prijs 2 toestellen kan kopen die de levensduur zouden overtreffen?
Welk voordeel heeft het dat miele 20 jaar wisselstukken kan leveren als de prijs van die aard is dat een nieuwe machine een betere keus is?
En waarom zou ik een miele kopen die misschien langer meegaat.. als ik voor die prijs 2 toestellen kan kopen die de levensduur zouden overtreffen?
Net daarom heb ik ook een Bosch gekocht, maar niet de goedkoopste van het merk.
Ik denk dat er binnen de merken zelf wel degelijk verschil is in kwaliteitsniveau. De goedkoopste modellen tov de duurdere..
Ik denk dat er binnen de merken zelf wel degelijk verschil is in kwaliteitsniveau. De goedkoopste modellen tov de duurdere..
Das een beetje hetzelfde als die oude peetjes die nog met een Mercedes 200D uit de jaren 80 rondrijden. Was dat een goede auto?; waarschijnlijk wel. Maar das ook al wat je er kan van zeggen.
Dit niet vergeten :
http://www.miele.be/nl/c/cashback-wasmachine-1673.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.miele.be/nl/c/cashback-wasmachine-1673.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.veiligkopen.nu" onclick="window.open(this.href);return false;Lauketib schreef:Waar kan je momenteel goedkoopste Miele wasmachines kopen?

Als zuinig mens, sommigen zeggen gierigaard, koop ik vaak bij http://www.piot.be" onclick="window.open(this.href);return false;. Goede service, en vind je ergens goedkoper, laat het hen weten, en ze verlagen hun prijs.
In vergelijking met een baanwinkel loopt je winst op tot 30 %. Hun werkvolk plaatst ook keukens, dus, hun plaatsers hebben er verstand van. Piot heeft een winkel in de buurt van Antwerpen, doch, levert in heel Vlaanderen.
Op mijn inbouw vaatwas won ik 251 € tegenover een klassieke baanwinkel ! Op mijn inductie kookplaat meer dan 300 €, idem voor mijn inbouwoven. Op onze diepvriezer 180 € verschil.
Al vier maal geleverd bij ons, en telkens super tevreden.
In vergelijking met een baanwinkel loopt je winst op tot 30 %. Hun werkvolk plaatst ook keukens, dus, hun plaatsers hebben er verstand van. Piot heeft een winkel in de buurt van Antwerpen, doch, levert in heel Vlaanderen.
Op mijn inbouw vaatwas won ik 251 € tegenover een klassieke baanwinkel ! Op mijn inductie kookplaat meer dan 300 €, idem voor mijn inbouwoven. Op onze diepvriezer 180 € verschil.
Al vier maal geleverd bij ons, en telkens super tevreden.
Laatst gewijzigd door patrick1 op 4 oktober 2015, 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb paar jaar terug een Miele droogkast gekocht en deze was ook goedkoopst toen bij Piot.
Omdat Piot echter even uit de buurt was heb ik bij Vandenborre zelfde prijs gekregen.
Volgende keer eens denken om bij Piot zelf te bestellen dan
Omdat Piot echter even uit de buurt was heb ik bij Vandenborre zelfde prijs gekregen.
Volgende keer eens denken om bij Piot zelf te bestellen dan

Daar kan ik geen staalharde garanties over geven. Wel een leuk verhaaltje. Een zeer grote verdeler van witgoed had eens een leuke stunt bedacht. Ze hadden graag van een paar masmachines een "doorsnede" in hun etalage geplaatst. Dit is dus, letterlijk, een wasmachine die doormidden gesneden is zodat iedereen alle onderdelen en de interne constructie kan bewonderen. Zoiets zal veel bekijks hebben dachten ze. Ze schreven al hun leveranciers aan. Miele leverde onmiddellijk een dergelijke doorsnede. Na enig aandringen leverde Bosch ook een doorsnede. Alle andere fabrikanten wilden niet meewerken aan het project.Lauketib schreef:(...) Ik veronderstel dat een nieuwe van nu wel geen 23 jaar mee zal meegaan... of wel?
(...)
Bij een wasmachine moet je echt verder durven kijken dan de aanschafprijs. Energieverbruik, gebruiksgemak, bedrijfszekerheid, beschikbaarheid van reserveonderdelen, service, garantie, levensduur, waterverbruik,...
Jij hebt 23 jaar met een Miele gedaan. De meeste mensen verslijten op die tijd 3 wasmachines als het er geen 4 zijn!