Mijn bank wil met me praten. Verkoopsgesprek?
Re: Mijn bank wil met me praten. Verkoopsgesprek?
Mijn vader heeft al 20 jaar een beleggingsportefeuille bij Argenta met een mooi rendement.
Waar je wel bij moet opletten bij Argenta is dat ze je geen tak23 producten aansmeren. Zijn dan zogezegde Argenta portefeuilles waar je kosten betaald voor de portefeuille en ook nog eens voor de fondsen die erin zitten.
Waar je wel bij moet opletten bij Argenta is dat ze je geen tak23 producten aansmeren. Zijn dan zogezegde Argenta portefeuilles waar je kosten betaald voor de portefeuille en ook nog eens voor de fondsen die erin zitten.
karine schreef: ↑15 maart 2021, 15:33 Mijn vader heeft al 20 jaar een beleggingsportefeuille bij Argenta met een mooi rendement.
En wat is dat mooi rendement ?
Estate Guru believer.
Natuurlijk geen verkoopgesprek. Die willen juist weten of alles goed met je is.
Ik zou voorstellen: Zo snel als het mogelijk is, trek de wijde wereld in en geniet!
Ik zou voorstellen: Zo snel als het mogelijk is, trek de wijde wereld in en geniet!
Dat moet ik eens navragen, hij is er in ieder geval tevreden over.
Denk globaal gezien dat zij ook maar algemeen de beurzen volgen en op 20 jaar zal dat wel een mooi rendement geven. Er gebeuren daar ook zeer weinig transacties tegenover KBC die regelmatig aan de telefoon hangen om de helft te verkopen en te beleggen in andere zaken.