Mobile Vikings
Re: Mobile Vikings
jaok maar het betreft de hellobank punten - voor een betaling via de hellobank debetkaart. Het zijn geen punten die je krijgt voor de tankbeurt zelf.
Ja , daar hadden we het over he. Over vikingpunten. Niet over die van Total of iets anders.
Volgens mij is een aankoop van benzine met de bankkaart een geldige aankoop om de punten te krijgen.
De voorwaarden specifiek voor Hello Bank / vikingpunten :
Je krijgt 0,5 Vikingpunten per bankkaarttransactie, tot 5 Vikingpunten per maand. Je zult wel geen wachtende Vikingpunten zien, want ze worden onmiddellijk op je account gezet zonder eerst "in wacht" te staan.
Promotie geldig op het aankoopbedrag exclusief btw en verzendkosten. Niet cumuleerbaar met cadeaubonnen / vouchers. Je aankoopgegevens worden door Mobile Vikings gebruikt om je Viking Deals te personaliseren, in overeenstemming met het Viking Deals privacybeleid, tenzij je aangeeft dit niet te willen in je privacy settings.
Volgens mij is een aankoop van benzine met de bankkaart een geldige aankoop om de punten te krijgen.
De voorwaarden specifiek voor Hello Bank / vikingpunten :
Je krijgt 0,5 Vikingpunten per bankkaarttransactie, tot 5 Vikingpunten per maand. Je zult wel geen wachtende Vikingpunten zien, want ze worden onmiddellijk op je account gezet zonder eerst "in wacht" te staan.
Promotie geldig op het aankoopbedrag exclusief btw en verzendkosten. Niet cumuleerbaar met cadeaubonnen / vouchers. Je aankoopgegevens worden door Mobile Vikings gebruikt om je Viking Deals te personaliseren, in overeenstemming met het Viking Deals privacybeleid, tenzij je aangeeft dit niet te willen in je privacy settings.
jup dat klopt.
Nvidia Shield gekocht bij Coolblue.
€7,57 vikingpunten staan al in wacht. 4% korting!
Via viking plugin in de browser.
€7,57 vikingpunten staan al in wacht. 4% korting!
Via viking plugin in de browser.
75% aandelen, 15% obligaties, 10% cash
-
- Newbie
- Contacteer:
Vikingpunten werken goed. Maandelijks toch een paar euro korting.
Gewoon via vikingsite doorklikken naar aankoopsite en kopen maar.
Bij booking.com 5of6%!
Gewoon via vikingsite doorklikken naar aankoopsite en kopen maar.
Bij booking.com 5of6%!
Er bestaat ook een Chrome plugin. Ik krijg al mijn puntjes altijd netjes. Wie ze niet krijgt, maakt hoogstwaarschijnlijk zelf een fout.
Ook voor Firefox bestaat een plug-in; werkt feilloos (beter dan het netwerk).
"""Hey Vikings. Opgelet: mogelijk zijn er wat moeilijkheden met mobiele data. Onze excuses daarvoor. We werken hard aan een oplossing! """
Ze hadden gisteravond weer ergens last van, onze Noormannen !
Ze hadden gisteravond weer ergens last van, onze Noormannen !
haha dat blijft daar toch een boeltje...
toch weer lekker 1GB data prepaid, via punten :-)
Ondertussen loopt mijn balance ook weer op. Ik ga nog een beetje gratis met de bus gaan rijden denk ik zo en een SMS donatie doen aan de ALS liga
Ondertussen loopt mijn balance ook weer op. Ik ga nog een beetje gratis met de bus gaan rijden denk ik zo en een SMS donatie doen aan de ALS liga
Opgepast Jamesken Daarvoor ben ik bij die eikels vertrokken, en hun netwerkbeheerder trekt op niets
https://allestoringen.be/storing/mobile ... /overzicht
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
eikels vind ik ze (nog) niet.
Tot nu toe ben ik best tevreden (dat kan verkeren natuurlijk)
Net nog 5 punten gekregen van hello bank.
Tot nu toe ben ik best tevreden (dat kan verkeren natuurlijk)
Net nog 5 punten gekregen van hello bank.
Idem ... Vandaag de punten ontvangen.
En met nog een andere kleine aankoop (vikingpunten) komt mijn rekening deze maand op minder dan 9 euro, daar waar ik bij Scarlet nog 18 euro betaalde.
Nog altijd blij en vooral als de rekening komt !
Minder blij als het systeem daar weer eens hapert ..
En met nog een andere kleine aankoop (vikingpunten) komt mijn rekening deze maand op minder dan 9 euro, daar waar ik bij Scarlet nog 18 euro betaalde.
Nog altijd blij en vooral als de rekening komt !
Minder blij als het systeem daar weer eens hapert ..
Ja, dan hoor jij bij die 1% fanboys.
Man, die 'punten'. FF nadenken hé...
Die punten krijg je als je aankopen doet in overpriced winkels zoals mediamarkt, Coolblue, bol....
Ik koop via ebay/amazon/ali/andere webshop....makkelijk kortingen van 20% en meer
En incasseer die kortingen wel rechtstreeks. Dat ze hun 'kruimelkortingen' maar houden.
https://www.cashbackxl.nl/
B2B
Ik zoek laagste prijs op, Collishop past hun prijs aan....en dan BAM...ik betaal met waardebons -11%
loopt het op tot 20-30%
Hiermee koop ik ook mijn prepaidkaartjes van Orange (Tempo Giga)
15 €-11%= 13,35 €
Ik bel nooit via hun netwerk. Wel via Triing, VOIP, signal, whatsapp, calltiger
Dus op einde v/d maand nog 15 € over (maar slechts 13,35 € betaald)
regelmatig filmticketje gratis (krijg ze niet op)...Koop via B2B kinepolisticket aan 8,4 € en 1 gratis= 4,20 € voor een kinepolis ticket. Wie doet beter? Met belkrediet koop ik apps, tomtom abbo, bustickets, goede doelen,....
en nee, wordt niet als een crimineel beschouwd hiervoor zoals MV.
Dus eigenlijk betaal ik 0 € bij Orange, eerder krijg nog geld toe. Het is te zien hoe je het bekijkt hé.... Al die marketingbullshit. Je kan het vergelijken met die mensen die het ook 'o zooo goedkooop vinden' als ze een smartphone MET een abbo kopen. Pure dwaasheid.
En Orange netwerk laatste jaren nooit plat gelegen. Netwerkbeheerder Transatel bij Mobile Titanic is het probleem!!!
kan tot 20 GB cumuleren!!
Onlangs in buitenland, geen problemen. Lees eens bij MV.
Leuk hé...uw gps werkt niet meer of je kan niets meer opzoeken, of uw klant kan U niet bereiken.... Ja, Haelewyn....Ik kies voor betrouwbaarheid hoor, en 't kost me zeker niets meer.
En binnenkort komen er 2 nieuwe operatoren bij....MV gaat pak klanten verliezen door hun onbetrouwbaarheid van laatste jaar.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Hero Member
- Contacteer:
B2b waardebonnen? Die wil ik ook wel [emoji854]