Mobile Vikings
Re: Mobile Vikings
De verkoopaanbiedingen die op deze site worden geplaatst, zijn uitsluitend bestemd voor ***********-leden.
satsurfer schreef: ↑11 september 2019, 00:30 Ja, dan hoor jij bij die 1% fanboys.
Man, die 'punten'. FF nadenken hé...
Die punten krijg je als je aankopen doet in overpriced winkels zoals mediamarkt, Coolblue, bol....
Ik koop via ebay/amazon/ali/andere webshop....makkelijk kortingen van 20% en meer
En incasseer die kortingen wel rechtstreeks. Dat ze hun 'kruimelkortingen' maar houden.
Ik zit al niet bij de fans. Voor MV kan je ook stellen : succes is vergankelijk. Als ik het goed begrepen heb is hun financiele toestand alles behalve fris en gezond.
Ze zijn de goedkoopste en zijn dat ten koste van zichzelf ? Of dat blijft duren ? Geen idee..
Een simpele marketingles zou ook moeten zijn dat je voor eender wat je kan verkopen een tijdje de goedkoopste kan zijn maar dat er altijd wel iemand zal zijn die vroeg of laat onder je prijs gaat.
En dan zijn de centenpakkers weer weg..
MV ziet dat in, denk ik. Ze proberen een groot merkimago op te zetten (alhoewel .. kwaliteit blijft achter) en doen met de Vikingpunten ook duidelijk aan klantenbinding.
Als enkele 'sponsors' zoals Hello Bank zouden opstappen en geen punten meer geven zou dat vaak nefast zijn voor hun huidige klanten.
Ik koop wel eens bij BOL.COM omwille van het gemak, vaak ook omwille van de beste prijs die ik kan vinden.. Maar ze zijn wel duurder aan het worden daar. Onlangs nog gemerkt dat ze dingen verkopen die ronduit duur zijn en die ik zelfs in de buurt goedkoper kan vinden.
Je moet je niet laten vangen aan kopen omwille van de kortingen.
Als ik een hotelkamer nodig heb ergens, dan boek ik de eerste dag toch vaak via Booking.com.
Ik kan er dan net zo goed de punten van oprapen.
Als ik een pizza ga eten (op dinsdag aan 5,95 euro afhalen !!!) bij Pizza Hut, ... dan neem ik de kortingen mee.
Pizza's voor de hele familie : idem.
Als ik mijn boodschappen betaal in de supermarkt, kan ik dat net zo goed met een HELLO bankkaart doen. ik heb die rekening toch. In plaats van ze leeg te laten staan : gebruiken en 5 euro korting per maand op de telecomfactuur.
Als je al eens een vliegticket koopt.. en je vindt de beste prijs bij één van hun aanbieders.. Ook meegenomen.
Niet ieders profiel is hetzelfde. Ik heb deze maand rond de 700 minuten gebeld. Dat wordt redelijk duur met prepaid. Geen idee of je er dan nog komt met de kortingen.
Ik gebruikte eens 'veel' data : 430 MB.
700 SMS'en per maand..
Daarom vind ik die unlimited formule met 1GB data nog altijd heel goed voor mijn gebruik. Zeker als het me gemiddeld minder dan 9 euro kost per maand.
Klopt. Maar de packs met triple play of quad play zijn nog groter bedrog.
Mensen rekenen niet of kunnen niet rekenen.
Een afwijking van mezelf : ik reken eigenlijk altijd en voor alles. Al was het maar om het naar Be Frank om te zetten
Over triple of quad play : Je koopt vier producten ineens en je wordt in ruil daarvoor lekker gestroopt.
En TOCH slagen ze erin om dat aan duizenden mensen te verlappen...omdat 1 faktuur per maand hebben en 1 leverancier toch zo makkelijk zou zijn. Ik zie er het nut niet van in.
Liever 20 euro per maand besparen en 3 of 4 fakturen per maand krijgen.
Marketing en omgekeerden : Orange maakt nu reclame met het feit dat ze dingen in kleinere packs verkopen en ridiculiseren in hun spots soms de multiple play packs.
Ze varen een andere koers. Voor mij een betere koers ook.
Als je als consument prijzen vergelijkt moet je niet afzonderlijk gaan berekenen wat de producten afzonderlijk kosten. Je moet bekijken wat je echt nodig hebt...
Voor sommige mensen is het laagste internetabonnement meer dan genoeg. Dan heb je niets aan een pack waar bijna altijd een 'unlimited usage' formule in zit.
Betrouwbaarheid van een telecomproduct is heel belangrijk. Zelfs voor mij.
Tot nu toe is de lagere prijs die ik betaal nog altijd belangrijk voor mij.
Laat mij bv nu net soms in de Ardennen op een plaats zitten waar alleen BASE ontvangst geeft.. Ik ga nog eens een Base kaartje moeten bijkopen want met MV kom ik daar niet meer aan de bak (na de wijziging naar Orange netwerk).
Het is zoals met een auto : als je elke dag om 8 uur op je werk moet staan, daar waar geen bussen komen, moet dat ding elke dag betrouwbaar zijn en starten.
In mijn wereldje hier (al heb ik een auto van 2 jaar oud) is het geen ramp meer als ik eerst eens 1 of 2 uur op een pechverhelper zou moeten wachten om me te depanneren.
Zoveel klanten... zoveel gebruiksprofielen... Dat is ook al een ouwe werkelijkheid.
Mijn gebruik (en misschien ook voorkeuren) is anders dan dat van de buren.
Laat me duidelijk zijn dat ik het voor het grootste deel eens met je ben, sat.. Enkel niet voor het gedeelte waar mijn gebruik anders is dan het jouwe.
Anders hebben we weer ambras en kunnen de trollen daar 4 jaar later nog altijd de draak mee steken
Twee nieuwe operatoren ? Wie , wat , waar , wanneer, op welk netwerk, aan welke prijzen ongeveer ?
Natuurlijk is dat marketingbullshit. Ik kijk gewoon naar naar wat momenteel de beste provider is voor mij . En voila voor jou is dat bv. orange. Nu ik ben "fanboi" van geen enkele provider. Als ik 5 vikingpunten krijg voor bijna niets te doen is dat voor mij wel ok. Mochten ze die actie afschaffen dan moet ik mijn strategie herbekijken.
Als ik zaken aankoop vergelijk ik steeds (inclusief met de mogelijke kortingen die je kan hebben), en mocht de beste deal vikingpunten opleveren is dat mooi meegenomen. En anders is dat ook zo.
Ik denk wel dat de "winst" die ik momenteel nog kan maken vrij beperkt is ivg met het werk/onderzoek dat ik er voor moet doen om nog meer te besparen op mijn reeds lage telecom rekening. Cinemabezoekjes interesseren mij bv niet - maar dat is ook natuurlijk allemaal marketing zoals je zegt. Ik zou die tickets natuurlijk wel kunnen verkopen :-)
Laatst gewijzigd door Jamesken op 11 september 2019, 10:33, 2 keer totaal gewijzigd.
ok, je focust je enkel en alleen op enkele luttele eurocenten hier & daar te sprokkelen.
Of dat je bereikbaar bent of niet, of je netwerk er weeral uit ligt, of je problemen hebt in het buitenland kan je minder schelen dan die eurocenten die je pakt op Orange tempo giga.
Ik koop mij liever een degelijke wagen (nee, geen bmw of audio of zo), dan 3dehands wagen (die goeikoper kan zijn), maar ik niet zeker zal zijn op mijn werk te raken of op reis in panne te vallen. Dit bezorgt mij meer stress, dan die enkele luttele €'s.
Opgelet: ik koop héél veel via 2dehands/marktplaats.... Maar sommige dingen moet ik wel op kunnen rekenen. En mijn 4G verbinding of bereikbaarheid is me iets meer waard.
Idd. elk zijn gebruikersprofiel en prioriteiten.
P.S. Waarom quoten je een volledige post die er quasi net boven staat?
Of dat je bereikbaar bent of niet, of je netwerk er weeral uit ligt, of je problemen hebt in het buitenland kan je minder schelen dan die eurocenten die je pakt op Orange tempo giga.
Ik koop mij liever een degelijke wagen (nee, geen bmw of audio of zo), dan 3dehands wagen (die goeikoper kan zijn), maar ik niet zeker zal zijn op mijn werk te raken of op reis in panne te vallen. Dit bezorgt mij meer stress, dan die enkele luttele €'s.
Opgelet: ik koop héél veel via 2dehands/marktplaats.... Maar sommige dingen moet ik wel op kunnen rekenen. En mijn 4G verbinding of bereikbaarheid is me iets meer waard.
Idd. elk zijn gebruikersprofiel en prioriteiten.
P.S. Waarom quoten je een volledige post die er quasi net boven staat?
-
- Hero Member
- Contacteer:
1Gig Data
4x tram ritje
en dat voor 10€ - viking deals.
Woon en werk in Antwerpen centrum, letterlijk nooit problemen met aansluiting en gemiddeld 2 of 3 weekenden van de maand buiten belgie.
Herken niks van de klachten.
4x tram ritje
en dat voor 10€ - viking deals.
Woon en werk in Antwerpen centrum, letterlijk nooit problemen met aansluiting en gemiddeld 2 of 3 weekenden van de maand buiten belgie.
Herken niks van de klachten.
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Voor mij valt het allemaal nog wel mee met mobile vikings -zoveel ligt dat er bij mij niet uit. En er zijn natuurlijk genoeg andere aanbieders op de markt voor ieders noden.
Ik heb in het buitenland ook mijn zaken kunnen doen die ik wou, zonder problemen met zeezicht
Die bus/tram tickets kopen hebben mij nog nooit problemen gegeven.
(Ik heb de quote ingekort, mijn excuses mocht het storend geweest zijn voordien.)
Ik heb in het buitenland ook mijn zaken kunnen doen die ik wou, zonder problemen met zeezicht
Die bus/tram tickets kopen hebben mij nog nooit problemen gegeven.
(Ik heb de quote ingekort, mijn excuses mocht het storend geweest zijn voordien.)
Als ik morgen als zelfstandige mijn gsm zou gebruiken en afhankelijk zijn van telefonisch contact met mijn klanten, dan zou ik een professioneel abonnement nemen bij Proximus. Dan is de prijs me eender.
Orange lijkt me ook ok tegenwoordig. Van hun netwerk heb ik met MV alleszins geen klagen.
Al had ik hier met Proximus de beste ontvangst. Antennes staan op dezelfde plaats maar die van Proximus zijn voor mij toevallig beter gericht.
Edit : daarnet weer drie keer moeten proberen om één berichtje verzonden te krijgen. Damn !
Van de 800 berichjes waren er minder dan 1 op 100 deze maand die moeilijk weg gingen. Maar het blijft vervelend.
Orange lijkt me ook ok tegenwoordig. Van hun netwerk heb ik met MV alleszins geen klagen.
Al had ik hier met Proximus de beste ontvangst. Antennes staan op dezelfde plaats maar die van Proximus zijn voor mij toevallig beter gericht.
Edit : daarnet weer drie keer moeten proberen om één berichtje verzonden te krijgen. Damn !
Van de 800 berichjes waren er minder dan 1 op 100 deze maand die moeilijk weg gingen. Maar het blijft vervelend.
11 september 2019 19u11
In West- en Oost-Vlaanderen zitten een tienduizendtal klanten van Proximus vanavond zonder vast internet. Dat meldt het bedrijf, dat spreekt van “onvoorziene technische problemen”. De reparatie is bezig.
En die betalen daarvoor?
In West- en Oost-Vlaanderen zitten een tienduizendtal klanten van Proximus vanavond zonder vast internet. Dat meldt het bedrijf, dat spreekt van “onvoorziene technische problemen”. De reparatie is bezig.
En die betalen daarvoor?
-
- Jr. Member
Reden te meer om een oud onderwerp boven te halen : draadloos internet
dat wordt al jàren beloofd maar het komt er niet. Dat gaat simpelweg via 4G of 5G in de toekomst.
laatst nog eens ten berde gebracht op een vergadering van het bipt en alweer werd het verschoven tot volgend jaar.
die kabels van proximus en telenet brengen teveel op denk ik
dat wordt al jàren beloofd maar het komt er niet. Dat gaat simpelweg via 4G of 5G in de toekomst.
laatst nog eens ten berde gebracht op een vergadering van het bipt en alweer werd het verschoven tot volgend jaar.
Bron??? ik zit bij edpnet (dus ook afhankelijk van PXM) mijn buren die bij Proximus zitten niet gehoord. Fake News?
update: heb in uw plaats gegoogled (graag altijd BRONvermelding )
https://m.standaard.be/cnt/dmf20190911_04603301
update: opgelost!!!
In 1 woord : capaciteit.... !martensAlouis schreef: ↑11 september 2019, 19:38 Reden te meer om een oud onderwerp boven te halen : draadloos internet
Het is aan het beteren...,
Van 5g is in België nog geen sprake.
Gij betaalt zelfs voor die rommel die Mobile Titanic heet en die elke week wel eens een panne heeft. om luttele euro te sparen
Ik heb liever onderstaande, dan die duur betaalde 'Viking'punten Kon net ook 15 € herladen (kost 13,3 €), maar ja, gebruik het toch niet op....dan zou ik aan 20 GB gezeten hebben (plafond). Ach nee, 't zit tussen mijn oren wss. Alle diverse media schrijven erover, facts staan op storingen, en als er weer een panne is, dan is 98% v/d klanten woedend en schrijft: 'weeral, amateurs, stop ermee,...'
Maar hier zeggen de mensen -meeste id herfst van hun leven-....'Geen enkel probleem'. makes me laugh....
Ga wel op userbase discuteren over facts & figures, dan met jullie jarenlange ontkenningsfase of Asperger syndroom patiënten.
maandenlang weggeweest, maar telkens dezelfde nonsense reacties. idem posten over draadloos wifi in België, proximus panne,....mss. brand in de straat melden? in een MV thread, liefst nog gans de boel quoten, die vlak boven U staat, om het nog onoverzichtelijker te maken. onverbeterlijk zijn jullie. admins bestaan hier niet, een spookhuis van narcistische outlaws.
Zo, moest er even uit.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door gast9876 op 11 september 2019, 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.
.satsurfer schreef: ↑11 september 2019, 22:55Gij betaalt zelfs voor die rommel die Mobile Titanic heet en die elke week wel eens een panne heeft. om luttele euro te sparen
Ach nee, 't zit tussen mijn oren wss. Alle diverse media schrijven erover, facts staan op storingen, en als er weer een panne is, dan is 98% v/d klanten woedend en schrijft: 'weeral, amateurs, stop ermee,...'
Maar hier zeggen de mensen -meeste id herfst van hun leven-....'Geen enkel probleem'. makes me laugh....
Ga wel op userbase discuteren over facts & figures, dan met jullie jarenlange ontkenningsfase of neusbloedt problemen.
maandenlang weggeweest, maar telkens dezelfde nonsense reacties. idem posten over draadloos wifi in België, proximus panne,....mss. brand in de straat melden? in een MV thread, liefst nog gans de boel quoten, die vlak boven U staat, om het nog onoverzichtelijker te maken. onverbeterlijk zijn jullie. admins bestaan hier niet, een spookhuis van narcistische outlaws.
Zo, moest er even uit.
Nieuw slachtoffer gevonden , sat ?
Ooit was je op mijn kap aan het zagen, ...
Een vos verandert zijn streken niet of nooit hé man.
Je zelfde neerbuigende, arrogante, minachtende en tegelijk natuurlijk superieure schrijfstijl is weer terug.
De lente van je leven valt precies tegen. De herfst is nog redelijk aangenaam maar voor jou geldt ongetwijfeld : zure wijn wordt nooit meer zoet.
Op je superieure userbase ga je de lul niet uithangen zeker hé. Daar zijn ze wat strenger dan hier.
laat het ons bij de feiten houden. Da's blijkbaar moeilijk hier. En ik lijd helaas niet aan het stockholmsyndroom.
En ik laat mij door jou geen 'LUL' noemen. Ik heb gewoon een algemene tendens hier weergegeven.
Als je op userbase bovenstaande post volledig quote, ga je onmiddellijk reactie krijgen van een admin, met nog de melding 'gaan jullie het nu eens nooit leren'....
Kan mij dat iets schelen dat ik hier afgezwierd wordt...Zou mijn tijd beter nuttiger besteden. Mijn topic over brandstofactie, is ook pak azijnpissers reacties...Tja, je kan nooit goed doen voor iemand.
Je hebt mensen die weten van alles iets, en je hebt er die van iets ALLES weten....
Alléé, trommel uw vriendjes nu maar op van OKRA om mij te bestoken.
en wééral: ganse post erboven 'VOLLEDIG' quoten. U noemt mij een LUL, ik U een Alzheimerpatient, mijnheer haelewyn met het geheugen van een goudvis?
Misschien beter eens bij seniorennet langsgaan, vooraleer de grote jongen op een forum uit te hangen
http://www.seniornetvlaanderen.be/menub ... nbodR.html
"Middelmatige geesten veroordelen over het algemeen alles wat hun onbegrip te boven gaat."
bron: François de La Rochefoucauld
PS: het is satsurfer voor de duidelijkheid. Moet ik U ook hell gaan noemen?
En ik laat mij door jou geen 'LUL' noemen. Ik heb gewoon een algemene tendens hier weergegeven.
Als je op userbase bovenstaande post volledig quote, ga je onmiddellijk reactie krijgen van een admin, met nog de melding 'gaan jullie het nu eens nooit leren'....
Kan mij dat iets schelen dat ik hier afgezwierd wordt...Zou mijn tijd beter nuttiger besteden. Mijn topic over brandstofactie, is ook pak azijnpissers reacties...Tja, je kan nooit goed doen voor iemand.
Nee, daar kan je met argumenten mensen overtuigen. En spreek je met mensen die weten waarover ze spreken. Hier pretenderen velen er iets over te weten, maar in de realiteit helemaal NIETS.
Je hebt mensen die weten van alles iets, en je hebt er die van iets ALLES weten....
Alléé, trommel uw vriendjes nu maar op van OKRA om mij te bestoken.
en wééral: ganse post erboven 'VOLLEDIG' quoten. U noemt mij een LUL, ik U een Alzheimerpatient, mijnheer haelewyn met het geheugen van een goudvis?
Misschien beter eens bij seniorennet langsgaan, vooraleer de grote jongen op een forum uit te hangen
http://www.seniornetvlaanderen.be/menub ... nbodR.html
Voor U geldt:
"Middelmatige geesten veroordelen over het algemeen alles wat hun onbegrip te boven gaat."
bron: François de La Rochefoucauld
PS: het is satsurfer voor de duidelijkheid. Moet ik U ook hell gaan noemen?
@satsurfer
Ik vind het altijd interessant om lezen hoe anderen met korting, maar jouw voornaamste kortingen komen voort uit zelfstandige zijn. De gewone werkmens kan dat helaas niet...
Het abonnement bij Orange dat het dichtst in de buurt komt bij mijn verbruik is Dolfijn, kost 15€/maand.
Dat is krak hetzelfde als bij MV en daar kan ik mijn MV-punten online op fora aankopen met korting.
En ja, er zijn soms problemen met MV. Ik moet af en toe 2x à3x bellen eer ik connectie krijg. Maar voor die halve minuut tijdsverlies een 3x à 4x per maand, vind ik het niet echt de moeite om over te stappen naar een andere provider. Andere problemen heb ik het laatste jaar niet meer gehad.
Edit: bij Dolfijn is er geen onbeperkt bellen naar andere Orange-leden, wat wel het geval is bij MV. En er is ook 0,5GB tot 2,5GB minder data. Dat is dan zelfs nog niet vergelijkbaar.
Ik vind het altijd interessant om lezen hoe anderen met korting, maar jouw voornaamste kortingen komen voort uit zelfstandige zijn. De gewone werkmens kan dat helaas niet...
Het abonnement bij Orange dat het dichtst in de buurt komt bij mijn verbruik is Dolfijn, kost 15€/maand.
Dat is krak hetzelfde als bij MV en daar kan ik mijn MV-punten online op fora aankopen met korting.
En ja, er zijn soms problemen met MV. Ik moet af en toe 2x à3x bellen eer ik connectie krijg. Maar voor die halve minuut tijdsverlies een 3x à 4x per maand, vind ik het niet echt de moeite om over te stappen naar een andere provider. Andere problemen heb ik het laatste jaar niet meer gehad.
Edit: bij Dolfijn is er geen onbeperkt bellen naar andere Orange-leden, wat wel het geval is bij MV. En er is ook 0,5GB tot 2,5GB minder data. Dat is dan zelfs nog niet vergelijkbaar.
Laatst gewijzigd door TNTim op 12 september 2019, 09:45, 1 keer totaal gewijzigd.