Mobile Vikings
Re: Mobile Vikings
Jaja .. we zijn er alleen nog niet over uit wie er van ons eerst zal stoppen met de ad hominems. Dat is maar een detail en de beslissing wordt eerstdaags verwacht.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 13 september 2019, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je hem blokkeert, kan je zijn ad hominems niet meer lezen.
Dat geeft rust.
Het management van Spaargids zou meer mensen moeten uitrusten met mod-bevoedgheden, dan zouden zaken zoals deze sneller opgekuist zijn.
Is maar een idee...
Ik vind dat ook, maar er zijn er maar weinig die hier neutraal genoeg zijn om dat te doen zonder aanziens des persoons.
Blokkeren : doe ik, is al gedaan .. maar ik ben dan nieuwsgierig naar de ad hominems he..
Zou jij zelf zo niet zijn ?
Blokkeren : doe ik, is al gedaan .. maar ik ben dan nieuwsgierig naar de ad hominems he..
Zou jij zelf zo niet zijn ?
Verspil geen tijd aan een user baser die volgens zijn zeggen daar god is.
Estate Guru believer.
Platin, net als TNTim : je hebt gelijk.
Maar ik heb tijd op overschot he
En ik heb geen schrik van confrontaties. Slechte eigenschap misschien. Stel je voor dat niemand er op reageert. Zou het hier dan beter zijn om te vertoeven ?
Maar ik heb tijd op overschot he
En ik heb geen schrik van confrontaties. Slechte eigenschap misschien. Stel je voor dat niemand er op reageert. Zou het hier dan beter zijn om te vertoeven ?
Waarom? Is toch goed vrijetijds-leesvoer. Met die zak popcorn erbij. Zolang het niet helemaal de spuigaten uitloop, laat maar bollen zou ik zeggen.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
In 'kroeg' wel, maar hier vind ik het niet echt passen.
Je opent de thread en de enige nieuwe posts zijn een gepingpong van verwijten over en weer.
Kijk maar wie er begonnen is met aanvallen. Ik ben er gerust in.
On topic : in de late avond nog een paar onderbroken gesprekken gehad, zonder duidelijke reden. Direct daarna geen contact met het netwerk.
30 seconden nadien dan weer wel kunnen bellen.
On topic : in de late avond nog een paar onderbroken gesprekken gehad, zonder duidelijke reden. Direct daarna geen contact met het netwerk.
30 seconden nadien dan weer wel kunnen bellen.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 14 september 2019, 00:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Normaal zou ik je gelijk geven, mag niet blijven duren. Maar bepaalde figuren die zich opstellen alsof ze het warm water uitgevonden hebben (ook al weten ze waar ze over praten), bij elke afwijkende mening meteen die persoon met de grond gelijk maken en nog nooit gehoord hebben van respect opbrengen voor een andere mening, die mogen wel eens het deksel op hun neus krijgen wat mij betreft.
Al heeft het eigenlijk toch geen zin, want zulke individuen zijn te vol van zichzelf om na te denken over hun eigen gedrag.
Wilt U a.u.b. geen woorden in mijn mond leggen? Ik doe dit ook niet bij U, mijnheer Platin
Wie zegt dat ik god ben? Gewoon even wat forumregels aanhalen (overzicht) en een persoonlijke visie. Als je met feiten aankomt en kranten/social media vol staan met problemen met MV, terwijl de 'kenners' hier staalhard ontkennen. Wie is er dan God?
Beetje zoals klimaatontkenners een pak mensen hier.
Soit, als jullie tevreden zijn met die service, who cares?Alles voor de paar eurocenten.
Hopelijk werkt het als de 'MV- panne-ontkenners' een hartaanval krijgen, nadat er een prijsverhoging komt, en zij de mug moeten opbellen en er op jullie scherm staat 'calling failed'
Terug 'panneke' op 12/9 (Fake News )
Laatst gewijzigd door gast9876 op 14 september 2019, 08:42, 1 keer totaal gewijzigd.
>Wilt U a.u.b. geen woorden in de mond van het forum leggen?
Hier ontkent toch niemand dat er problemen zijn bij mobile vikings?
Hier ontkent toch niemand dat er problemen zijn bij mobile vikings?
Akkoord.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.