Mobile Vikings
Re: Mobile Vikings
Godver! Ik moet een klant bellen binnen nu en een uur en Mobile Vikings ligt plat. Kan niet bellen maar kan wel op 4G.
En ja, ik heb nog €12 op mijn account staan, genoeg dus om een gesprek te voeren.
En ja, ik heb nog €12 op mijn account staan, genoeg dus om een gesprek te voeren.
Er werden weinig storingen gemeld op de website 'allestoringen'.
Zet in zo'n geval je telefoon eens uit en weer aan. Probeer te bellen via Skype als alternatief (koop wat belwaarde).
Zoals hier gezegd werd : als je je gsm gebruikt voor professionele doeleinden is MV op dit moment niet de meest betrouwbare partner.
https://allestoringen.be/storing/mobile ... /overzicht
Zet in zo'n geval je telefoon eens uit en weer aan. Probeer te bellen via Skype als alternatief (koop wat belwaarde).
Zoals hier gezegd werd : als je je gsm gebruikt voor professionele doeleinden is MV op dit moment niet de meest betrouwbare partner.
https://allestoringen.be/storing/mobile ... /overzicht
de meerderheid van de vikings zijn het gewoon moe om de storingen te rapporteren
Ge zou er voorwaar vikingpunten moeten voor krijgen...
Er zou dan wel meer gerapporteerd worden.
Er zou dan wel meer gerapporteerd worden.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Krijg hier een woodstock feeling (counterculture). Zou bijna fanboi worden, puur om de gevestigde autoriteit te jennen. Zit nogal hoog bij de elite schijnbaar.
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Over welke autoriteit en elite heb je het ?
Proximus , Telenet , ....?
Proximus , Telenet , ....?
Zou er wat veranderd zijn .... ?
Op mijn faktuur stond : Mobile Vikings is een merk van UNLEASHED NV.
Nu staat er : Mobile Vikings is een merk van Mobile Vikings NV.
Jep.. Naamsverandering vanaf 16/09, zie de link
https://www.companyweb.be/company/88694 ... b/16539677
En hier zie je ineens hoe goed het met hen gaat :
https://www.companyweb.be/bedrijf/unlea ... /886946917
Op mijn faktuur stond : Mobile Vikings is een merk van UNLEASHED NV.
Nu staat er : Mobile Vikings is een merk van Mobile Vikings NV.
Jep.. Naamsverandering vanaf 16/09, zie de link
https://www.companyweb.be/company/88694 ... b/16539677
En hier zie je ineens hoe goed het met hen gaat :
https://www.companyweb.be/bedrijf/unlea ... /886946917
Ennnn het ligt hier weeral een paar uur plat...
1133 meldingen rond 17 uur, storing begonnen om 16.13 volgens website 'allestoringen'. Lijkt dus weer een redelijk algemene storing.. Ik merk er hier niets van.
Even telefoon weer uit en aan zetten, dan maak je opnieuw contact met het netwerk. Good luck !
Even telefoon weer uit en aan zetten, dan maak je opnieuw contact met het netwerk. Good luck !
Bedankt voor de tip, maar dat heb ik tevergeefs geprobeerd.
Ondertussen werkt alles weer.
Als dit weer frequent begint te gebeuren, ga ik ook maar eens van provider veranderen.
Lage prijs weegt niet op tegen het ongemak.
Ondertussen werkt alles weer.
Als dit weer frequent begint te gebeuren, ga ik ook maar eens van provider veranderen.
Lage prijs weegt niet op tegen het ongemak.
Ze hebben problemen zeggen ze op hun website..
""Vikings, opgelet! Mogelijk ondervind je problemen met surfen, bellen en sms'en. We brengen alles asap in orde en houden jullie op de hoogte. Onze excuses! Een herstart van je toestel kan helpen, dus probeer dat zeker. ""
In mijn geval werken de data maar kan er niet gebeld worden (en geen SMS). Voor bellen heb ik op zowel 2G als 3G : "er is geen netwerk beschikbaar"
Alweer de bevestiging IMHO dat MV / JIM geen betrouwbare partner is voor mobiele telefonie maar mits een aangepast gebruik, wel veruit de goedkoopste.
Iedereen moet maar weten wat hij verkiest.
Edit : het kan / zal wel aan Orange liggen want ook die kennen een piek van storingen op dit moment.
Dat is ook weer een nadeel : Er zijn twee partners nu die je in de steek kunnen laten. Terwijl dat in een andere setup ook anders kan.
Zelfs Base / Proximus heeft ook een piek van storingen op hetzelfde moment, dus zou het netwerkonafhankelijk kunnen zijn.
Conclusie : MV nog maar even houden. Ook al hebben ze regelmatig storingen.
IK vrees wel dat er een dag gaat komen dat ik van gedacht verander daarover.
""Vikings, opgelet! Mogelijk ondervind je problemen met surfen, bellen en sms'en. We brengen alles asap in orde en houden jullie op de hoogte. Onze excuses! Een herstart van je toestel kan helpen, dus probeer dat zeker. ""
In mijn geval werken de data maar kan er niet gebeld worden (en geen SMS). Voor bellen heb ik op zowel 2G als 3G : "er is geen netwerk beschikbaar"
Alweer de bevestiging IMHO dat MV / JIM geen betrouwbare partner is voor mobiele telefonie maar mits een aangepast gebruik, wel veruit de goedkoopste.
Iedereen moet maar weten wat hij verkiest.
Edit : het kan / zal wel aan Orange liggen want ook die kennen een piek van storingen op dit moment.
Dat is ook weer een nadeel : Er zijn twee partners nu die je in de steek kunnen laten. Terwijl dat in een andere setup ook anders kan.
Zelfs Base / Proximus heeft ook een piek van storingen op hetzelfde moment, dus zou het netwerkonafhankelijk kunnen zijn.
Conclusie : MV nog maar even houden. Ook al hebben ze regelmatig storingen.
IK vrees wel dat er een dag gaat komen dat ik van gedacht verander daarover.
Mobile Vikings is dan ook niet meer wat het geweest is sinds de switch van het Base naar het Orange netwerk.
Scarlet is een goed alternatief voor Mobile Vikings als je geen schrik hebt van een abbo.
Bijkomend voordeel zit je nog eens op het beste netwerk van België met proximus.
Bijkomend voordeel zit je nog eens op het beste netwerk van België met proximus.
Ik ben hiervoor bij Scarlet geweest.
Bij MV is het aan de helft van de prijs nu, door de vele kortingen met punten.
Scarlet was zeker niet slecht en zou ik direct opnieuw overwegen.
Bij MV is het aan de helft van de prijs nu, door de vele kortingen met punten.
Scarlet was zeker niet slecht en zou ik direct opnieuw overwegen.