Mobile Vikings
Re: Mobile Vikings
Vandaag wou ik een hotel boeken via booking.com.
Het hotel ging me 410 euro kosten als ik gebruik maakte van de viking deals.
Als ik er geen gebruik van maakte was het 373 euro.
Kijk verder dan je neus lang is !
Het hotel ging me 410 euro kosten als ik gebruik maakte van de viking deals.
Als ik er geen gebruik van maakte was het 373 euro.
Kijk verder dan je neus lang is !
Ja is zo haelewyn, best is eerst het hotel zoeken in google maps of op tripadvisor en daar de prijzen vergelijken.
Soms krijg ik weliswaar dezelfde prijzen, vergelijken moet je altijd.
Soms krijg ik weliswaar dezelfde prijzen, vergelijken moet je altijd.
-
- Full Member
- Contacteer:
Heb ik ook al een keer voorgehad, maar is simpel op te lossen.
Je kan de deal 'reserveren', dan komt deze in je 'winkelmandje'.
Als je dan via de link van mobile vikings gaat, dan blijft de prijs behouden en kan je boeken aan de gereserveerde prijs.
Die truc kende ik niet. Bedankt voor de tip.
Mobile vikings zal voortaan ook VoLTE en VoWifi aanbieden.
Daar zou / zal er hier ene erg blij mee (geweest) zijn.
Daar zou / zal er hier ene erg blij mee (geweest) zijn.
Ik probeer altijd eerst de website van het hotel of BB zelf te vinden en anders het tel. nr.
Even bellen en de prijs is een 20% lager tot soms 35% à 40% in het laagseizoen In okt. nog ervaren in Frankrijk. Op 10 verschillende adressen (hotels of Chambres d'hôtes) gelogeerd voor vaak een en anders 2 of meer dagen. Gemiddeld bijna 30% goedkoper uit.
Even bellen en de prijs is een 20% lager tot soms 35% à 40% in het laagseizoen In okt. nog ervaren in Frankrijk. Op 10 verschillende adressen (hotels of Chambres d'hôtes) gelogeerd voor vaak een en anders 2 of meer dagen. Gemiddeld bijna 30% goedkoper uit.
Nog iemand die toevallig vikingpunten krijgt bij Mobile Vikings en zo jaar, bij welke dienst/webshop? Vroeger was het zo dat je grotere aankopen geen vikingpunten opleverden maar nu leveren de simpele zaken zoals Aliexpress waar je prullaria van 20 euro koopt ook al geen vikingpunten meer op.
Ze hebben onlangs Payconiq-betalingen toegevoegd in het assortiment (enkel bij lokale handelaars en niet online). Geen idee wanneer ze de vikingpunten gaan uitkeren maar ik ben al een maand via Payconiq aan het betalen en nog geen vikingpunt (laat staan een overzicht) gezien.
Ze hebben onlangs Payconiq-betalingen toegevoegd in het assortiment (enkel bij lokale handelaars en niet online). Geen idee wanneer ze de vikingpunten gaan uitkeren maar ik ben al een maand via Payconiq aan het betalen en nog geen vikingpunt (laat staan een overzicht) gezien.
Vikingpunten krijg ik nog bij booking.com maar ik doe telkens winst als ik zonder MV inlog. Dan krijg ik ineens een korting die de punten overtreft.
Dat ze hun punten maar in hun ........ * steken.
*boterhammendoos
Dat ze hun punten maar in hun ........ * steken.
*boterhammendoos
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
-
- Full Member
- Contacteer:
@destereir Booking is sinds enkele weken verdwenen van MV.
Ik zag het toevallig toen ik deze week een hotel wilde boeken.
Het klopt inderdaad dat boekingen zonder de omleiding van MV een korting kan opleveren op booking.com, maar dat wist ik vroeger te omzeilen door het verblijf in mijn mandje te zetten en af te rekenen via de MV link.
@Kevva Ali express werkt wel nog gewoon.
Nu staat Amazon.com.be er tussen. Kan oplopen tot 10,5% in viking punten...
Ik zag het toevallig toen ik deze week een hotel wilde boeken.
Het klopt inderdaad dat boekingen zonder de omleiding van MV een korting kan opleveren op booking.com, maar dat wist ik vroeger te omzeilen door het verblijf in mijn mandje te zetten en af te rekenen via de MV link.
@Kevva Ali express werkt wel nog gewoon.
Nu staat Amazon.com.be er tussen. Kan oplopen tot 10,5% in viking punten...
Thanks voor de info.
Zelf ook nog niets gezien van payconiq betalingen maar ik gebruik dat niet veel.
Ik moet nodig toch nog eens kijken of er bij MV voordelen nog shops zijn waar ik toch wat mee vooruit ben.
Al die voordelenprogrammas komen me wel wat de strot uit.
Ing doet het. MV doet het. Kbc ook dacht ik ?
Het wordt een boss waardoor je de bomen niet meer ziet. En misschien is dat net de bedoeling.
Zelf ook nog niets gezien van payconiq betalingen maar ik gebruik dat niet veel.
Ik moet nodig toch nog eens kijken of er bij MV voordelen nog shops zijn waar ik toch wat mee vooruit ben.
Al die voordelenprogrammas komen me wel wat de strot uit.
Ing doet het. MV doet het. Kbc ook dacht ik ?
Het wordt een boss waardoor je de bomen niet meer ziet. En misschien is dat net de bedoeling.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Dit jaar een aantal kleinere aankopen gedaan op Aliexpress waarvoor ik geen Vikingpunten heb gekregen. Die blijven in de wacht staan en uiteindelijk gebeurd er niets mee.
MobileVikings zegt dat het komt omdat ik een ad-blocker gebruik, dat is niet de bedoeling en daardoor krijg ik de punten niet. Ik heb geen ad-blocker, dat weet ik zeker! Maar als je dat probeert duidelijk te maken aan MV haalt het niets uit.
Dan zeggen ze. Je moet alles in je winkelmandje leggen, je ad-blocker verwijderen en daarna via de link van MV onmiddellijk naar de site gaan en direct afrekenen zonder iets anders aan te klikken.
Wat denk je dat ik doe? Dat kon ik zelf ook wel bedenken hoor!
Vroeger had ik het bij Bol.com iedere keer
- GSM
- Laptop
- Elektrische tandenborstel
- Stofzuigerzakken
- 8 dozen pampers
Vergeet het maar dat je daar vikingpunten voor krijgt!
Ik geef er de brui aan. Ik had gehoopt dat je met die Payconiq nog iets zou krijgen. 3 weken geleden heb ik een betaling gedaan van 24 euro in Delhaize, daarvoor nog niets ontvangen. 2 weken geleden frieten gekocht en toen ik zag dat je met Payconiq kon betalen, dan maar die optie gekozen i.p.v. betaalkaart.
Afgelopen week bv. 3 betalingen gedaan bij de bakker en telkens voor Payconiq gekozen. Nog niets te zien maar misschien moet ik gewoon wat meer geduld hebben?
(En ja, mijn kaart is wel degelijk gekoppeld in de app en mijn tel. nr is geregistreerd op hun site)
MobileVikings zegt dat het komt omdat ik een ad-blocker gebruik, dat is niet de bedoeling en daardoor krijg ik de punten niet. Ik heb geen ad-blocker, dat weet ik zeker! Maar als je dat probeert duidelijk te maken aan MV haalt het niets uit.
Dan zeggen ze. Je moet alles in je winkelmandje leggen, je ad-blocker verwijderen en daarna via de link van MV onmiddellijk naar de site gaan en direct afrekenen zonder iets anders aan te klikken.
Wat denk je dat ik doe? Dat kon ik zelf ook wel bedenken hoor!
Vroeger had ik het bij Bol.com iedere keer
- GSM
- Laptop
- Elektrische tandenborstel
- Stofzuigerzakken
- 8 dozen pampers
Vergeet het maar dat je daar vikingpunten voor krijgt!
Ik geef er de brui aan. Ik had gehoopt dat je met die Payconiq nog iets zou krijgen. 3 weken geleden heb ik een betaling gedaan van 24 euro in Delhaize, daarvoor nog niets ontvangen. 2 weken geleden frieten gekocht en toen ik zag dat je met Payconiq kon betalen, dan maar die optie gekozen i.p.v. betaalkaart.
Afgelopen week bv. 3 betalingen gedaan bij de bakker en telkens voor Payconiq gekozen. Nog niets te zien maar misschien moet ik gewoon wat meer geduld hebben?
(En ja, mijn kaart is wel degelijk gekoppeld in de app en mijn tel. nr is geregistreerd op hun site)
Hier bij mij ook geen succes met Aliexpress. Wordt noch geregistreerd of uitbetaald. Het excuus van de ad-blocker gaat niet op want alle andere deals registreren wel vlot.
Waar ik tegenwoordig wel op let is de "super promoties" van Mobile Vikings. Ze worden dan omkadert in het goud en geven soms heel genereuze cashback. In de loop van 2024 heb ik zo 2 hotel boekingen moeten doen bij Accor en gaf Mobile Vikings een tijdelijke promo van 20% of meer. Zo'n boekingen zijn geweldig want je maakt drie keer profijt:
- +/- 120 viking punten verdiend aan 2 hotelboekingen van totaalbedrag €600.
- Accor punten verdiend door account te maken en genoeg te sparen voor €40 korting bij de volgende Accor boeking.
- Hotel betaald met kredietkaart waarbij ik nog eens mijlen verdien Verder koop ik jaarlijks het katteneten voor mijn familie & schoonfamilie bij Zooplus waarbij ik ook nog eens aardig wat cashback via Viking Deals krijg.
Kortom, Viking Deals laat me al twee jaar toe om mijn gezin gratis Mobile Vikings te kunnen gebruiken
Waar ik tegenwoordig wel op let is de "super promoties" van Mobile Vikings. Ze worden dan omkadert in het goud en geven soms heel genereuze cashback. In de loop van 2024 heb ik zo 2 hotel boekingen moeten doen bij Accor en gaf Mobile Vikings een tijdelijke promo van 20% of meer. Zo'n boekingen zijn geweldig want je maakt drie keer profijt:
- +/- 120 viking punten verdiend aan 2 hotelboekingen van totaalbedrag €600.
- Accor punten verdiend door account te maken en genoeg te sparen voor €40 korting bij de volgende Accor boeking.
- Hotel betaald met kredietkaart waarbij ik nog eens mijlen verdien Verder koop ik jaarlijks het katteneten voor mijn familie & schoonfamilie bij Zooplus waarbij ik ook nog eens aardig wat cashback via Viking Deals krijg.
Kortom, Viking Deals laat me al twee jaar toe om mijn gezin gratis Mobile Vikings te kunnen gebruiken
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Mijn blog: www.unusualtravelblog.com - alles over kredietkaarten voor Belgen voor luxe-reizen
Ik heb de indruk dat er één en ander scheelt bij MV, want punten toekennen na aankopen uit het laatste weekend met 'grote deals' is fout gelopen. Ik kreeg oa een mail dat men na een aankoop bij bol.com geen punten kon berekenen, en men forfaitair een bepaald aantal punten zou toekennen (toevallig wel lager dan waar ik recht op had)
Weet er iemand of die Payconiq cashback ook werkt als je de native KBC app gebruikt om Payconiq betalingen te doen? Want ik doe het altijd zo.
75% aandelen, 15% obligaties, 10% cash
Daar is van meet af aan duidelijk over gecommuniceerd: neen.