Mobile Vikings
Re: Mobile Vikings
Ondertussen reactie gekregen van Bol.com. Ze zeggen dat hun partner Bol.com geen commissie uitbetaald aan Mobile Vikings waardoor ik geen kans maak op die Vikingpunten.
Wat een klote script is het ook.
Ze zeggen zelf dat er zeer veel problemen zijn bij Bol.com. Deze ochtend nog iets gekocht via Aliexpress (klein prulletje van €12) en meteen een mail dat er Vikingpunten in de wacht staan.
Zoals ik zei, 'Grote bedragen geven steevast problemen'.
Kocht bv. een iPhone via Coolblue - > Geen punten
Reis geboekt via zowel Expedia als Booking - > Geen punten
'U hebt niet geklikt, meneer' of 'U hebt de betaling niet afgerond'.
Als ik dan screenshots maak tijdens het hele proces, als bewijsmateriaal. Dan nog gaan ze beweren dat ik 'lieg'.
Ze zeggen zelf dat er zeer veel problemen zijn bij Bol.com. Deze ochtend nog iets gekocht via Aliexpress (klein prulletje van €12) en meteen een mail dat er Vikingpunten in de wacht staan.
Als ik dan screenshots maak tijdens het hele proces, als bewijsmateriaal. Dan nog gaan ze beweren dat ik 'lieg'.
Het is niet omdat men bij bol.com iets koopt dat bol.com de leverancier is.Kevva schreef: ↑30 mei 2019, 13:49 Ondertussen reactie gekregen van Bol.com. Ze zeggen dat hun partner Bol.com geen commissie uitbetaald aan Mobile Vikings waardoor ik geen kans maak op die Vikingpunten.
Kan u gerust vb bezorgen van viking punten via bol.com en booking.com.
De mail ontvangt men normaal binnen de 24 uur.
Uw punten komen dan in wacht.
En wanneer definitief verworven ontvangt u een mail van viking.
Estate Guru believer.
Het is gene Proximus van kwaliteit, ook geen Scarlet, maar de prijs is laag.
De punten die je deze maand verdient kan je pas opdoen over 2 à 3 maanden ?
Omdat je niet zou gaan lopen. ... ?
De punten die je deze maand verdient kan je pas opdoen over 2 à 3 maanden ?
Omdat je niet zou gaan lopen. ... ?
Je krijgt punten voor een aankoop die je nog 1 maand kan terugzenden (consumentenrecht). Dus de verdiende punten zijn geblokkeerd tijdens die periode.
Vikingpunten die je koopt of krijgt via verwijs-een-vriend zijn direct beschikbaar.
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
Ik zou zeker die plug in installeren van MV.
Bij mij kwam bv onderaan op de pagina van MediaMarkt dat ik hier Vikingpunten kon verdienen maar dat de Viking Deals niet geactiveerd waren (in het rood).
Nadat ik dat verholpen had kwam de kader in het groen en op 'geactiveerd'.
Dan voel ik me ineens veel veiliger dat de punten in orde komen ook.
ik heb (denk ik) steeds mijn punten ontvangen. Ik gebruik de MV plugin met Chrome op Debian.
Ik teer al bijna 2 jaar op alleen vikingpunten, buiten die obligatoire topup via bancontact om mijn identiteit te bewijzen.
Weet er iemand hier nog een goed idee om je krediet te gebruiken - zonder gebruik te maken van die betaallijnen?
Bv.:
Aankoop van een SMS busticket.
Donatie per SMS aan de ALS liga (2 eur).
Ik teer al bijna 2 jaar op alleen vikingpunten, buiten die obligatoire topup via bancontact om mijn identiteit te bewijzen.
Weet er iemand hier nog een goed idee om je krediet te gebruiken - zonder gebruik te maken van die betaallijnen?
Bv.:
Aankoop van een SMS busticket.
Donatie per SMS aan de ALS liga (2 eur).
Laatst gewijzigd door Jamesken op 15 juli 2019, 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Vikingpunten overschrijven naar een andere Viking... Naar mij bv ![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
"Vive le velo" smsen naar 4342, gaat volledig naar Kom op tegen kanker
De laatste dagen constant onderbroken gesprekken bij MV.. (al een stuk of 5 gehad...)
Nog iemand die hetzelfde heeft bij MV of bij Orange ?
Nog iemand die hetzelfde heeft bij MV of bij Orange ?
Geen storingen hier.
En op allestoringen.be zie ik niet direct meldingen.
MAar het verbaast mij niet dat je problemen hebt
Tis altijd wel iets met die mobiele vikings. Is de vikingboot aan het zinken?
En op allestoringen.be zie ik niet direct meldingen.
MAar het verbaast mij niet dat je problemen hebt
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
@haelewyn
Wordt de verbinding quasi meteen verbroken?
Dat heb ik wel vaak. Ik bel iemand, het rinkelt 1x en verbinding verbreekt meteen als die persoon opneemt.
Gewoon terug bellen en soms is het de tweede keer ook nog, maar meestal is het probleem weg.
Wordt de verbinding quasi meteen verbroken?
Dat heb ik wel vaak. Ik bel iemand, het rinkelt 1x en verbinding verbreekt meteen als die persoon opneemt.
Gewoon terug bellen en soms is het de tweede keer ook nog, maar meestal is het probleem weg.
Ze zullen op droog zaad zitten. Niet zo goed geboerd in 2018. Leveranciersschuld van +15,5 miljoen en geen nagel om aan hun gat te krabben. Dan kan het wel eens zijn dat een leverancier weigert, euh, te leveren, met een slechte verbinding tot gevolg. What's new in Belgium?
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
-
- Hero Member
- Contacteer:
We leven in een kolonie waar enkel geld voor infrastructuur verdwijnt in zakken en niet meer naar de klant of naar investeringen gaat. Een beetje zoals in de Congo vroeger. Sinds mobile vikings in handen is van medialaan is dat uiteraard ook zo.
Telkens na 2 a 3 minuten. Ik denk dat het ook aan het toestel of de simkaart kan liggen.
Voordien geen last van.
ik heb de formule 'onbeperkt bellen'. Ik bel dan wel terug maar het begint toch wel op te vallen dat er hier een en ander fout gaat.
Ook niet direct een idee of het aan Orange of MV ligt ALS het aan die kant zit.
Als Full MVNO zet MV, denk ik, zijn gesprekken zelf over op vaste lijn.. Het was telkens met vaste lijnen ook, dat probleem.
Eén keertje was ik met een tweede oproep bezig en was ik beiden kwijt..
Even afwachten en hopen op beterschap.
Mijn facturen van Scarlet van 18 euro zijn naar facturen van 10 euro of lager gegaan voor hetzelfde.
Dat hebben ze toch wel goed voor elkaar, .. de prijs. (?)
Hier geen probleem met gesprekken, maar mijn data valt erg vaak weg.
Ben toch serieus aan het overwegen om te wisselen...
Ben toch serieus aan het overwegen om te wisselen...